|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, en zo wordt het dus effectief meppen op een vlieg met een grote hamer en dan maar hopen dat je raakt slaat. Gewoon omdat er niets beters is! Nu werken benzodiazepines een stuk beter, maar die krengen zijn natuurlijk weer tyfusverslavend en langdurig gebruik is op z'n minst af te raden. Heh, van SSRI's wordt *gedacht* dat ze de chemische balans in de hersenen op orde stellen, maar met zekerheid zeggen kunnen (en mogen) ze weer niet. quote: En in de tussentijd ga je je door de bijwerkingen nog rotter en verder van de "maatschappij" verwijderd voelen... quote: Lees: essentieel. quote: Succes ermee. quote: Daarom word ik eigenlijk best wel pissed van pesterijen op scholen e.d. Soms word er in je totale omgeving geen of te weinig kans gegeven om dat te ontwikkelen en de gevolgen kunnen veel verder gaan dan een uurtje plezier over iemand's onkunnen om voor zichzelf op te komen. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: 88 ?? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-05-2004 13:52] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Misschien wel... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Iedereen onder de 90 dient uit zijn lijden verlost te worden en aan euthanasie onderworpen worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tuurlijk niet, iemand moet toch de straat schoon vegen, vuilnis ophalen of achter de Burger King balie staan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat zijn de mensen tussen 90 en 110. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben dus te dom om te werken mvg wk10 |
|
quote: Wow! Wat een metal uitspraak! Heersch!! Mentation - www.mentation.nl |
|
Shit, wat ben jij een jankerd zeg ... Ga eens plezier hebben ofzo ... |
|
Ik word nog eens depressief van dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 21-05-2004 14:32] F*ck hippies |
|
quote: Ben je gek! Ik moet een beetje aan mijn imago denken. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote:Ja, daar heb je weer gelijk in .. toch maar de familypack scheermesjes? |
|
quote: man dat is nog lager dan Georgina Verbaan! |
|
Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier niet over mijn IQ. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dat was al wel duidelijk hoor, voor de mensen met een IQ boven de 89. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je weet het maar nooit. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-05-2004 15:07] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: check |
|
huh? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: 2 punten af van verplichte opname Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: En blijf er alsjeblieft zoveel mogelijk vanaf. Ik weet 't, soms is het hard nodig, maar artsen schrijven ze wel veel te makkelijk voor. Ik weet niet welke benzodiazepine (diazepam, oxazepam, temazepam, enz enz enz) je hebt gekregen, maar ze zijn inderdaad ontzettend verslavend. Slaapmiddelen mag je eigenlijk niet langer dan 2 weken achter elkaar gebruiken, kalmeringsmiddelen (worden ook tegen angststoornissen voorgeschreven) niet langer dan een maand. Wij hebben echt lijsten met patienten die ze al veel te lang in een veel te hoge dosering gebruiken, kijk er alsjeblieft mee uit. En als je ze langdurig hebt gebruikt, nooit zomaar stoppen maar afbouwen in overleg met je arts. Anders krijg je namelijk flinke afkickverschijnselen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Da's niet helemaal juist. De angstremmers waar jij het over hebt hebben inderdaad bijwerkingen (vooral verslaving), maar SSRI's hebben dat net zo goed: het zijn allesbehalve wondermiddelen. En over die anti-epileptica die worden gebruikt als anti-psychotica: heel mondjesmaat wordt er weleens valproinezuur (aka Depakine) voorgeschreven tegen de manische fases van manisch-depressiviteit, en de werkzaamheid ervan wordt nog onderzocht. En tja, over die effectiviteit: ach, dat geldt voor iedere medicatie bij welke aandoening dan ook. (argh, typefoutje) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-06-2004 14:13] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Eigenlijk moet dit topik gewoon dicht. Er wordt veel onzin verkondigt op ZM, maar zoveel in 1 topik? Een unicum! "O, dus jij meent er, net zoals wij, alles vanaf te weten?" Zeker niet. Wel weet ik dat er maar heel weinig mensen zijn die het wel weten, en dat zijn pro's [psychiaters/psychologen]. "Ja, maar die lullen maar wat zolang ze maar geld krijgen." Nee, als ze verkeerde medicijnen voorschrijven of een drastisch foute diagnose stellen, kunnen ze gewoon heel erg simpel aangeklaagd worden, dus de heren en dames passen wel op. Dus kap met het spuien van dergelijke onzin, want ja dat is het. Vraag het gewoon aan iemand de er wel verstand van heeft. Wel telefonisch natuurlijk, je wil immers niet gespot worden bij de local Schrink. |
|
(nevermind) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-06-2004 16:06] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Jou ook. Dus niks in de trant van persoonlijke aanval verpakt in iets anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |