![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en bovenal: Jezelf niet in de problemen werken. zo kan ie wel weer ![]() |
|
Ja dat ook maar veel problemen kan/wil je niet vermijden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Welke problemen zou je niet willen vermijden dan? ![]() .. ![]() |
|
quote: Ach, ik leef volgens het motto: If it doesn't kill you, it will only make you stronger... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: BV relationele problemen te vermijden kan je natuurlijk het beste geen relatie aangaan, maarja dan is het weer zo saai ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: en langzaam aan laten sterven dan??? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Als ik begreep wat je hiermee bedoelde, zou ik erop kunnen reageren... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: sorry ![]() maar wat als het langzaam aan vermoord, bijvoorbeeld zoals bij vergifteging, opeens wordt het teveel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hmz, volgens mij neem je het ietsjes te letterlijk... Ik bedoel eigenlijk: Van elk probleem waar je niet direct dood aan gaat, kun je alleen maar van leren voor de volgende keer. Zo leer je keer-op-keer steeds beter om te gaan met de nare dingen die het leven voor je in petto heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ik zou willen emigreren naar een warmer land met meer natuur etc ,denk niet dat als ik hier blijf dat ik me goed ontwikkel ( verschilt voor iedereen denk ik ) ![]() |
|
quote: Volgens mij zijn er in warme streken ook veel minder mensen met depressies. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
if it don 't kill you, it's just taking a bit longer ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: zou best kunnen de plaatjes van warme gebieden zijn al inspirerend vind ik dit is een plaatje van brisbane , mediteraan klimaat , en ook de voordelen van een wereldstad ( onderwijs etc ) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-05-2004 17:30] ![]() |
|
Van zulke plaatjes word ik nou depressief. ![]() ![]() |
|
waarom ? ![]() |
|
Ik haat mooi weer. Word ik chagrijnig van. Ik kan niet zo best tgen warmte. ( serieus.) ![]() |
|
iedereen heeft zijn voorkeuren . ![]() is overigens ook niet gemakkelijk om daarnaartoe te emigreren ,( er zijn veel eisen ,als je bijvoorbeeld boven de 45 bent is het al onmogelijk ) ![]() |
|
quote:Hoezo dat, zijn ze bang voor vergrijzing ofzo ?? ![]() ![]() |
|
heeft met het zoeken van werk te maken ( ze willen geen potentiele profiteurs ) ,andere eisen hebben te maken met werkervaring en opleiding etc ( heb niet alles gelezen misschien zijn er andere regelingen voor ouderen ,maar geld zal wel altijd een rol spelen ) mensen die bv een bedrijf kunnen leiden ( en daarbij ook ondernemend zijn ) (ervaring/skills) , en bijdragen aan de economie maken veel kans [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 02-05-2004 10:33] ![]() |
|
Boehoehoe ik ben zo depressief want ik ben keihard kansloos .. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jep ook erg depri nu Kutavond... Dr zit me godverdomme zo verschrikkelijk veel dwars...Kutzooi ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Hoi, ik luister nu Abyssic hate... ben ik nu ook depressief?... ![]() oh, ik moet eigenlijk in mezelf snijden en dan foto's naar die bandjes opsturen... hmmm neen.. ik word toch eigenlijk wel altijd depri van de hoes van Windir - Likferd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Het feit meegenomen dat dit waarschijnlijk loos geblaat is, wil ik je toch uitnodigen dit eens recht in mijn gezicht te zeggen. Je kijk op depressievelingen zal drastisch veranderen. ![]() |
|
Iets om den depressieven op te vrolijken... ![]() Statistiek: grofweg 1 op de 16 nederlanders krijgt anti-depressiva voorgeschreven. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |