IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 20:43 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 23 juni 2003 21:41 schreef ghoulliette het volgende:
haha die testen zijn grappig, ik score zeer oke op zulke dingen, ben ik tenminste ergens goed in

Ik vraag me af of je dat grappig moet vinden. Die testen zijn niet zomaar gemaakt en als je er dus "goed" op scoort, zou ik me eerder zorgen maken. Een depressie is namelijk echt geen lolletje. Ontkenningsreactie??


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 juni 2003 20:43 schreef anonymous het volgende:
Ik vraag me af of je dat grappig moet vinden. Die testen zijn niet zomaar gemaakt en als je er dus "goed" op scoort, zou ik me eerder zorgen maken. Een depressie is namelijk echt geen lolletje. Ontkenningsreactie??

Damn .. zelfs depressietest scoor ik onvoldoende ..


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-06-2003 20:47 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juni 2003 20:45 schreef Jenje het volgende:
Damn .. zelfs depressietest scoor ik onvoldoende ..


That's so depressing dude


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 juni 2003 20:47 schreef Claw het volgende:
That's so depressing dude
Zie je maar weer dat die testen zuigen


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 20:56 by anonymous Profiel van anonymous

Of je bent niet depressief?
btw waar heb je die test vandaan? Er gaan namelijk ook een hoop domme populistische lijstjes rond die echt niet betrouwbaar zijn.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. euhm ...




Je moet wel erg depri zijn wil je het sarcasme in mijn opmerkingen niet opmerken.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 21:23 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 25 juni 2003 20:58 schreef Jenje het volgende:
.. euhm ...




Je moet wel erg depri zijn wil je het sarcasme in mijn opmerkingen niet opmerken.

oeps... ja was niet zo goed aan het opletten geloof ik


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 13:53 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ik ben het...

[edit] bepaalde groet weggemod.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-08-2003 14:03]


mvg wk10


natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 13:59 by natassja Profiel van natassja

denk niet dat een internet test kan bepalen of je depri bent of niet


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-08-2003 14:00 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 23 augustus 2003 13:53 schreef windkracht10 het volgende:
Ik ben het...


doe eens normaal

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 23-08-2003 14:03]


I spy with my little and verrry evil eye.....


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 14:05 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 23 augustus 2003 13:53 schreef windkracht10 het volgende:
Ik ben het...

[edit] bepaalde groet weggemod.

Godver, weeral weggemod. Ik ben echt geen nazi hoor!


mvg wk10


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-08-2003 11:26 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 28-08-2003 18:12 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

whiiiiiii... 't is weer zo ver ben weer in een depressieve bui aan't geraken da zuigt temenes hard


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-08-2003 21:54 by wladimir Profiel van wladimir

Thanks for informing us.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 4:22 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 28 augustus 2003 18:12 schreef obscenum het volgende:
whiiiiiii... 't is weer zo ver ben weer in een depressieve bui aan't geraken da zuigt temenes hard
kom net achter dat mijn depressieve buien een hatelijke ondergrond hebben en ik dus beter niet mijn ex en haar debiele chromosoom tevele vriendje tegen moet komen, anders ga ik voor een aantal jaren de bak in...

maart zal vast en zeker anders liggen bij jou en de anderen hier die wel menselijk gen in zich hebben


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 29-08-2003 13:45 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

JIJ bent belachelijk aan het doen ja

Van die typjes die zeggen van: oh oh, die kom ik beter niet tegen of ik vlieg minstens zoveel jaar de bak in... welaan, dat vind ik zo zielig.

Je hebt twee mogelijkheden:

1) Je stapt er naartoe, of gaat hem/haar opzoeken, en slaat er echt op. Maar je gaat niet op voorhand zomaar wat zitten zeuren zonder iets te doen. Wat nogal typerend lijkt voor jouw geval.

2) Je doet niks en houdt ook consequent je bakkes.

Wat jij doet is uitermate puberaal en zielig, reminds me aan van die Johnny figuren op de plaatselijke dorpsfuif die door hun vriendjes met man en macht in bedwang moeten gehouden worden voor ze één of ander co Johnny figuur aanvliegen omdat die per ongeluk z'n biertje omgegooid had.

Afvoeren

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 29-08-2003 13:53]


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 29-08-2003 13:48 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 29 augustus 2003 4:22 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kom net achter dat mijn depressieve buien een hatelijke ondergrond hebben en ik dus beter niet mijn ex en haar debiele chromosoom tevele vriendje tegen moet komen, anders ga ik voor een aantal jaren de bak in...

maart zal vast en zeker anders liggen bij jou en de anderen hier die wel menselijk gen in zich hebben
En toen was ie dus ook dronken... Vervelende dronk heeft die jongen!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2003 14:15 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 29 augustus 2003 13:45 schreef ~Narsil het volgende:
JIJ bent belachelijk aan het doen ja

Van die typjes die zeggen van: oh oh, die kom ik beter niet tegen of ik vlieg minstens zoveel jaar de bak in... welaan, dat vind ik zo zielig.

Je hebt twee mogelijkheden:

1) Je stapt er naartoe, of gaat hem/haar opzoeken, en slaat er echt op. Maar je gaat niet op voorhand zomaar wat zitten zeuren zonder iets te doen. Wat nogal typerend lijkt voor jouw geval.

2) Je doet niks en houdt ook consequent je bakkes.

Wat jij doet is uitermate puberaal en zielig, reminds me aan van die Johnny figuren op de plaatselijke dorpsfuif die door hun vriendjes met man en macht in bedwang moeten gehouden worden voor ze één of ander co Johnny figuur aanvliegen omdat die per ongeluk z'n biertje omgegooid had.

Afvoeren

Dat ben ik voor deze keer eens volledig met je eens sowieso vind ik die stoere praat op internet maar


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-08-2003 14:17 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 augustus 2003 14:15 schreef FireFox het volgende:
sowieso vind ik die stoere praat op internet maar
Ja, maar ja, het zijn vaak van die trieste gevallen die inderdaad in het echte leven te bang/onzeker zijn om fatsoenlijk in hun schoenen staan die met de anonimiteit van het internet ineens de grote held uit kunnen gaan hangen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-08-2003 14:18 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 29 augustus 2003 13:45 schreef ~Narsil het volgende:
JIJ bent belachelijk aan het doen ja

Van die typjes die zeggen van: oh oh, die kom ik beter niet tegen of ik vlieg minstens zoveel jaar de bak in... welaan, dat vind ik zo zielig.

Je hebt twee mogelijkheden:

1) Je stapt er naartoe, of gaat hem/haar opzoeken, en slaat er echt op. Maar je gaat niet op voorhand zomaar wat zitten zeuren zonder iets te doen. Wat nogal typerend lijkt voor jouw geval.

2) Je doet niks en houdt ook consequent je bakkes.

Wat jij doet is uitermate puberaal en zielig, reminds me aan van die Johnny figuren op de plaatselijke dorpsfuif die door hun vriendjes met man en macht in bedwang moeten gehouden worden voor ze één of ander co Johnny figuur aanvliegen omdat die per ongeluk z'n biertje omgegooid had.

Afvoeren
Je kent Haggardwolf nogal goed merk ik?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 29-08-2003 14:18 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 29 augustus 2003 13:45 schreef ~Narsil het volgende:
JIJ bent belachelijk aan het doen ja

Van die typjes die zeggen van: oh oh, die kom ik beter niet tegen of ik vlieg minstens zoveel jaar de bak in... welaan, dat vind ik zo zielig.

Je hebt twee mogelijkheden:

1) Je stapt er naartoe, of gaat hem/haar opzoeken, en slaat er echt op. Maar je gaat niet op voorhand zomaar wat zitten zeuren zonder iets te doen. Wat nogal typerend lijkt voor jouw geval.

2) Je doet niks en houdt ook consequent je bakkes.

Wat jij doet is uitermate puberaal en zielig, reminds me aan van die Johnny figuren op de plaatselijke dorpsfuif die door hun vriendjes met man en macht in bedwang moeten gehouden worden voor ze één of ander co Johnny figuur aanvliegen omdat die per ongeluk z'n biertje omgegooid had.

Afvoeren
Yep, het is gewoon een zielig manneke!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 14:25 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

hehe, ik heb idd een vreemde dronk mja...

maar nu ik nuchter ben denk ik er nog hetzelfde over, maar zou het niet hier schrijven

en ik een johnny? haha...vreemdsoortige johnny ben ik dan ja...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-08-2003 14:26 by Vampie Profiel van Vampie

Lekker makkelijk als je iemand niet kent.Wie zegt er dat hij overdrijft?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 29-08-2003 14:29 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 29 augustus 2003 14:26 schreef Vampie het volgende:
Lekker makkelijk als je iemand niet kent.Wie zegt er dat hij overdrijft?
Het gaat niet perse over overdrijven, maar over dom stoer gelul. En dat soort post heb ik van hem (van vannacht) bij genoeg topics zien staan.
Maar ik geloof niet dat we nog ontopic zijn...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 14:33 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 augustus 2003 14:29 schreef anonymous het volgende:
Het gaat niet perse over overdrijven, maar over dom stoer gelul. En dat soort post heb ik van hem (van vannacht) bij genoeg topics zien staan.
Maar ik geloof niet dat we nog ontopic zijn...
ach, je drinkt een pilsje en post wat op ZM...het houdt me iig van de straat


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen