|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je uitstraalt dat je jezelf lelijk vindt en een lelijke houding aanneemt nemen anderen die gedachte over. Het zwakt iig je schoonheid af. |
|
quote: De hele depressie is ook geen omschakeling, waarschijnlijk heeft daarvoor een lange periode met veel "negatieve denkpatronen" gezeten. Tuurlijk is het allemaal veel ingewikkelder en blablabla. (En gooi er eventueel weer een paar medische uitzonderingen tegenaan) Maar ik denk dat de relatie tussen lichaam en geest niet onderschat mag worden. quote: Ik weet niet zo goed of ik nu wel mijn gedachten moet uitspreken, ik ben bang om je tere zieltje te kwetsen. Hmm, we kijken wel.. quote: Ik heb altijd recht van spreken, wat een tyfus opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-10-2003 21:27] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Meest gebruikte uitbraak door pubers: "maar je (jullie/ zij) begrijpt(/en) mij niet!" [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-10-2003 21:29] |
|
Inderdaad, en het gevoel hebben dat "die emoties" o-zo bijzonder zijn, maar niet beseffen dat miljoenen, wat, miljarden mensen daarvoor dezelfde emoties hebben meegemaakt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Pubers lijden ook vaak aan zelf-overschatting, ze vinden zichzelf anders, slimmer dan de anderen. Waardoor ze zich ook weer misplaatst, onbegrepen voelen. Een soort verkapte arrogantie is het IMHO [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-10-2003 21:34] |
|
Hehe, gelukkig heb ik die fase overgeslagen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ja ik ook |
|
quote:En wat heeft dit met "echte" depressies te maken? Pubers hebben ook vaak last van hormonen. Vandaar de verschillende gemoedstoestanden. |
|
dat ze zichzelf een depressie aan praten, zo van ik heb er wel een die echt is en zij niet. En die gedachte komt weer voort uit de eerder genoemde arrogantie. Niet dat er niet echt pubers depri kunnen zijn, maar ik gok dat zo'n 75% arrogante aansteller zijn. |
|
quote: Ik heb dat nu nog altijd, en ik ben "al" bijna 24. Zou dat een late pubertijd zijn ? |
|
tja mannen ze zijn soms een betje langzaam he |
|
touw + boom Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat een kut-situatie zeg. Heb hetzelfde meegemaakt bij m'n eerste lief. Maar dat bleek allemaal fake en aandachts-trekkerij te zijn. Dus heb die tooi gedumpt (deet toch wel een beetje pijn , maar kom). Iig: veel goede moed. |
|
quote: = schommel ? |
|
verstandiger om er met je nek aan te schommelen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: misschien moet ze aan de pil, hormonale onbelans. langs de dokter kan in ieder geval geen kwaad. een ex heeft een keer gedreigd met zelfmoord nadat ik het uitmaakte, "als je niet achter me aankomt dan.." whaah achteraf had hij het toch niet gedaan, en wa shij boos dat ik hem niet achteraan gegaaan was |
|
quote: Nope, not me. Dood ga ik al lang genoeg zijn, ik heb geen haast. |
|
quote: Ik kan niet zo goed tegen dat gezeik over dat men zogenaamd depressief zou zijn, vandaar dat ik hier even mijn gal spuw. De meeste die hier lopen te zeuren over een depressie hebben gewoon behoefte aan aandacht, meer niet. Dat stoort me. Maar ik zal me maar niet meer in dit topic wagen. (ter info: nee, ik heb geen depressie) |
|
Man, ik ben vandaag zooooo depressief dat de bomen die ik voorbijloop spontaan hun bladeren gaan verliezen. Hopelijk blijft het touw dat ik er ga inhangen wel hangen. Kan ik lekker schommelen. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 24-10-2003 13:42] Je kan me de bout hachelen! |
|
het is dan ook herfst Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ah zo... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Aaaargh zo'n debiele nepdramatiek heb ik ook eens moeten meemaken. Daar stond die pummel dan met een gebroken glas aan z'n polsen "Ik doe het hoor! blah blah.." Je had zijn gezicht moeten zien toen ik zei dat ik hem daar graag bij wou helpen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Als ik van die dingen lees besef ik bas hoe niet-mentaalgestoord ik wel ben |
|
quote: Geod zo, doe je toch iets nuttig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |