IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 25-10-2003 15:12 by einsatzcommando Profiel van einsatzcommandohttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 22 oktober 2003 9:57 schreef ghoulliette het volgende:
...misschien moet ze aan de pil, hormonale onbelans.
langs de dokter kan in ieder geval geen kwaad...
Gelukkig is ze daar al een tijdje aan, maar toch gaat het nog niet echt goed, hoewel we beetje bij beetje de goede kant op gaan...


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-12-2003 19:16 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom



[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 05-12-2003 19:17]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2003 19:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-12-2003 19:18]


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-12-2003 19:17 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

ging over iemand anders...toen ik op de laatste pagina klikte...kwam ik hier niet...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2003 19:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

zal ik mijn post dat maar even weghalen


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-12-2003 19:20 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

wat jij wil...

dit topic gaat nu toch dicht vanwege nutteloos omhoogschoppen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-12-2003 19:34 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Desire - The Purest Dreamer


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-12-2003 19:52 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 22 oktober 2003 9:57 schreef ghoulliette het volgende:
misschien moet ze aan de pil, hormonale onbelans.
langs de dokter kan in ieder geval geen kwaad.


een ex heeft een keer gedreigd met zelfmoord nadat ik het uitmaakte, "als je niet achter me aankomt dan.."
whaah achteraf had hij het toch niet gedaan, en wa shij boos dat ik hem niet achteraan gegaaan was




Ik zou me scheef gelachen hebben als ik ooit zoiets meegemaakt had.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-01-2004 20:47 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Ik vraag me af of ik hier iets over mezelf ga neerzetten. geen idee of er mensen serieus mee om willen/kunnen gaan


invictis
Usericon van invictis
Posted 01-01-2004 23:02 by invictis Profiel van invictis

ja, hier nog 1;

ben net op dat kerkhof geweest bij het graf van mijn Moeder.
Kerkhof heel pitoresk ondergesneeuwd.
Maar ik kan wel stellen dat ik nu toch godverdomme echt fucking depressief ben, godver tis elk jaar het zelfde geouwehoer!!!
Ik trek het gezeik en die eenzaamheid niet meer!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-01-2004 23:04 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 1 januari 2004 23:02 schreef invictis het volgende:
ja, hier nog 1;

ben net op dat kerkhof geweest bij het graf van mijn Moeder.
Kerkhof heel pitoresk ondergesneeuwd.
Maar ik kan wel stellen dat ik nu toch godverdomme echt fucking depressief ben, godver tis elk jaar het zelfde geouwehoer!!!
Ik trek het gezeik en die eenzaamheid niet meer!!!


I'll be there als je wil praten.. You know that.. Sterkte inktvisje..


..."Hate can only create more hate"...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-01-2004 23:36 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 1 januari 2004 23:02 schreef invictis het volgende:

Ik trek het gezeik en die eenzaamheid niet meer!!!


Ik hoop in ieder geval wel dat je er met mensen over kunt praten Invictis, en dat meen ik oprecht... Wat het ook moge betekenen voor je van een onbekende: sterkte!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-01-2004 23:38 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 1 januari 2004 20:47 schreef Tormented soul het volgende:
Ik vraag me af of ik hier iets over mezelf ga neerzetten. geen idee of er mensen serieus mee om willen/kunnen gaan



Dat blijft natuurlijk altijd afwachten, maar je moet alleen dingen posten waarvan je zeker weet dat je er achteraf geen spijt van krijgt, lijkt mij.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-01-2004 13:10 by Stormblast Profiel van Stormblast

Ik voel me nu zeer depri.

Er is al een tijdje een conflict tussen m,n vriendin ,mijn schoonouders en m,n eigen familie.

een soort getouwtrek om mij, zo kan ik het beste omschrijven.

Gisteren is het ge escalleerd in een ruzie tussen m,n vriendin en m,n moeder.

M,n vriendin is echt alles voor me en ik KAN en MAG haar niet kwijt raken.
Maar zo als de situatie nu is is het ook moordend.

AAAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!! make it fuckin stop


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2004 13:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2004 13:10 schreef Stormblast het volgende:
Ik voel me nu zeer depri.

Er is al een tijdje een conflict tussen m,n vriendin ,mijn schoonouders en m,n eigen familie.

een soort getouwtrek om mij, zo kan ik het beste omschrijven.

Gisteren is het ge escalleerd in een ruzie tussen m,n vriendin en m,n moeder.

M,n vriendin is echt alles voor me en ik KAN en MAG haar niet kwijt raken.
Maar zo als de situatie nu is is het ook moordend.

AAAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!! make it fuckin stop


Dan zul je je moeder ermee moeten confronteren dat als ze zo doorgaat, ze jou voor altijd kwijt is omdat jij kiest voor je vriendin...

In ieder geval sterkte!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-01-2004 13:38 by Stormblast Profiel van Stormblast

Geloof me dat weet ze, maar het is niet alleen m,n moeder.
Mijn schoonouders ook.
Zoals ik al zei, het gaat om mij en ik zit er tussenin.

Ik zit tussen 2 vuren(3 eigenlijk m,n vriendin doet de laatste tijd ook vreemd).


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2004 13:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2004 13:38 schreef Stormblast het volgende:
Geloof me dat weet ze, maar het is niet alleen m,n moeder.
Mijn schoonouders ook.
Zoals ik al zei, het gaat om mij en ik zit er tussenin.

Ik zit tussen 2 vuren(3 eigenlijk m,n vriendin doet de laatste tijd ook vreemd).


Je zal dan toch op de een of andere manier iedereen duidelijk moeten maken dat het jou menens is en dat je liever kluizenaar gaat spelen op de zuidpool dan nog bij hun in de buurt te zijn... misschien dat dan bij hun het kwartje gaat vallen... En dat geldt dan eigenlijk ook voor je vriendin, want net zeg je nog dat je niet zonder haar kan, maar nu dat ze de laatste tijd nogal vreemd doet... Dan is het toch tijd geworden om je relatie eens kritisch te evalueren...

Maar in ieder geval nogmaals sterkte!!! Want ik kan me indenken dat dit nogal een klote situatie is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-01-2004 13:49 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 januari 2004 13:48 schreef altx het volgende:
Dan is het toch tijd geworden om je relatie eens kritisch te evalueren...

Maar in ieder geval nogmaals sterkte!!! Want ik kan me indenken dat dit nogal een klote situatie is.


ergo: praat met haar

iig sterkte idd!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2004 13:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2004 13:49 schreef chriz het volgende:
ergo: praat met haar

iig sterkte idd!


Damn, gebruikte ik zulke moeilijke woorden dat je ondertiteling voor me gaat verzorgen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-01-2004 13:53 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 2 januari 2004 13:10 schreef Stormblast het volgende:


M,n vriendin is echt alles voor me en ik KAN en MAG haar niet kwijt raken.


AAAAAAAAAAAAAAARRGGHH!!!! make it fuckin stop


hier ben je eigenlijk al fout bezig je leeft voor jezelf en niet voor een ander.
ik snap dat je van dr houd en dat je haar niet kwijt wilt.
maar je moet niet afhangkelijk van dr zijn

*sorry dit helpt jou mschien ook voor geen meter


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-01-2004 13:54 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 januari 2004 13:52 schreef altx het volgende:
Damn, gebruikte ik zulke moeilijke woorden dat je ondertiteling voor me gaat verzorgen...


somebody's got to do it

evalueren klinkt net alsof je dat alleen moet doen (hoeft niet weet ik), maar erover praten lijkt me een betere oplossing



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2004 13:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2004 13:54 schreef chriz het volgende:
somebody's got to do it

evalueren klinkt net alsof je dat alleen moet doen (hoeft niet weet ik), maar erover praten lijkt me een betere oplossing


In ieder geval wilde ik ff duidelijk maken dat Stormblast zijn hoofd uit de grond moet trekken (hmz, had ik al niet eens gezegd dat je moest stoppen met die struisvogelpolitiek?), want ik ben het 100% met de bovenstaande post van Orion eens.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-01-2004 14:05 by Stormblast Profiel van Stormblast

Als dit zo doorgaat dan trek ik idd m,n handen terug van alle partijen, dan maar idd kluizenaartje spelen.

Maar ik weet dat iig m,n vriendin dit niet toelaat en dat als wapen in de strijd gaat gooien.
Dus weggaan(geloof me ik heb het een paar keer overwogen)gooit alleen maar hout op het vuur.

Maar als zo m,n relatie moet eindigen(we zouden bijna verloven)gaat dit zo verschrikkelijk pijn doen, en niet alleen mij.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2004 14:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2004 14:05 schreef Stormblast het volgende:
Als dit zo doorgaat dan trek ik idd m,n handen terug van alle partijen, dan maar idd kluizenaartje spelen.

Maar ik weet dat iig m,n vriendin dit niet toelaat en dat als wapen in de strijd gaat gooien.
Dus weggaan(geloof me ik heb het een paar keer overwogen)gooit alleen maar hout op het vuur.

Maar als zo m,n relatie moet eindigen(we zouden bijna verloven)gaat dit zo verschrikkelijk pijn doen, en niet alleen mij.


Ik denk dat jij zo snel als mogelijk is met alle betrokken partijen moet gaan praten... want dat het zo niet langer kan, is nu wel heel duidelijk...

Met je vriendin of ze nog wel met jou verder wil. Vraag het gewoon direct, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

En met je ouders of ze echt wel het risico willen nemen om jou voor altijd kwijt te raken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-01-2004 14:16 by Stormblast Profiel van Stormblast

M,n vriendin wil met me verder, dat weet ik, heb ik idd gevraagd.

Ik ben te dierbaar voor d,r. (haar eigen woorden)


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen