|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Iemand die kennis heeft van medicijngebruik bij depressie en Obsessief-compulsief gedrag? signature |
|
Je huisarts? |
|
lol! Ik hoop van niet signature |
|
quote:Zoals Burzum al zegt, je huisarts. Als je dit soort info op gaat zoeken op bijvoorbeeld Google, eindig je verwarder dan dat je begon. |
|
quote: Gebruik je nog Omega-3? of is dat verleden tijd? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-12-2005 10:49] Suck my piss |
|
quote: Hier! Wat mij betreft de enige betrouwbare bron over medicatie. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Edit: laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-12-2005 19:12] |
|
ik vind anathema - a fine day to exit wel mooi Je moeder. |
|
Depressief zijn is heel kut, zeker als je echt alles heb gedaan om ervan af te komen. |
|
dan heb je niet alles gedaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
?? vertel, en benieuwd |
|
quote: Precies. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Cliniclowns, ja, het is een paardemiddel, maar het is af en toe noodzakelijk. |
|
lekker makkelijk gezegd hoor.. |
|
quote: makkelijk gezegt, maar het is niet anders, je kan op 1000 manieren wat verbeteren aan je leven door acceptatie van bepaalde dingen of gewoon doelen stellen en deze na te leven. en anders is er altijd nog de laatste oplossing maar dan moeten we verder in dit topic. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ben er zo ver van verwijderd inmiddels dat ik hier openlijk toegeef dat ik zelf vroeger vrij depri was.... Ik spreek dus uit ervaring. 1 tip: je manier van denken. Je reactie zegt me al genoeg namelijk. In plaats van dat je denkt "Hmmm, wat zou ik kunnen doen?" geef je het al op en denk je "lekker makkelijk gezegd." Positief denken Positief denken Positief denken Positief denken Positief denken Positief denken serieus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Alles komt helemaal toppie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Totaal niet bedoeld om aan te vallen maar soms heb je weleens van die dingen zoals stoornissen en dan is het wel iets moeilijker, doe zeker mijn best en meestal lukt het ook wel maar soms he.. positief denken, ga mijn leven eens flink onder handen nemen, komt het allemaal weer goed |
|
Wat ook helpt: breng Retie een bezoek! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
niet alleen positief denken maar ook positief doen. het is alles of niets, je leeft en haalt eruit wat erin zit of je gaat dood, maar er tussen blijven zweven is het minst prettig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een bezoek aan Retie is ook zeker een gegarandeerde opkikker. Retie: Daar waar het leven en de lucht nog zoet is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Tsja het leven is mooi, gewoon genieten, van een lekkere bak koffie tot lekker weer... |
|
quote: de chemische onbalans in de hersenen is imho hoofdzakelijk de oorzaak van niet goed met je problemen omgaan of andere milieu omstandigheden. en hoeft zeker niet altijd te worden bestreden met chemische troep. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |