|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ik weet het ik ben een ongevoelige bastaard en een kapitalistisch varken met een versteend hart...edoch....vinden jullie niet dat er op dit forum en andere metal communities een onevenredig groot aantal 'depressieve' mensen zitten? M.a.w....een groot aantal aandachtstrekkers? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja idd...dat soort mensen moet gewoon eens een baan zoeken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nee joh, die goths hebben allemaal toevallig dezelfde jankerige klachten en allemaal dezelfde zeikerige ouders die allemaal elke dag heel hard schreeuwen dat ze de mascara op moeten ruimen als ze 's ochtends hun make up op doen ... |
|
idd.....dat valt me ook altijd op...ze hebben allemaal dezelfde 'problemen'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mee-lo-persssss Ook knap dat ze de grootste zwaarste psychische problemen hebben .. op hun 14e ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-04-2004 22:42] |
|
Ik ga me zo maar eens ff snijden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Stukkie koas joa? |
|
quote: Ja...en dan van die verhalen ophouden hoe zij zich miskend voelen en hoe zij uberintelligent zijn en 'de massa' die ze niet accepteert dom vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Troglodyte is an aggressive Philistine who categorically disdains all new-age enthusiasms and politics, and has a particular animus against "homos", "tree huggers", " hairy-leg lesbo feminists" and artsy types. We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:als je ze vraagt wat ze willen, hebben ze geen idee wat er beter kan in hun leven en 2+2 is 666 en marylin manson belichaamt mijn pijn... dan moet je wel erg veel pijn hebben in je iq [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-04-2004 22:46] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:hehehe en dat zeggen ze dan in een groepie quote:Ja? |
|
quote:ik weet niet meer waarom, ik had net een heel goed argument We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Idd ROFL@2+2=666 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mooi! Tof! |
|
quote:bReEzAh? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sorry, maar als je echt depressief bent, is het schrijven van teksten wel het laatste waar je aan denkt. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: BIERTJE!? zo kan ie wel weer |
|
quote:ligt eraan... als je creatief bent als je niet depri bent, ben je dat ook als je het wel bent, en er bestaat voor mij dan ook geen betere remedie daartegen dan zuipen, een blad papiewr pakken, dingen opschrijven en daarna je roes uitslapen... de volgende dag zie j ewel wat je allemaal aangericht hebt... en kun je de woorden die je opgeschrven hebt in zinsverband brengen als je in een band speelt zoals ik... het is idd compleet nutteloos als je niks met die tekst zou kunnen hehe... er zijn andere manieren om om te gaan met een dipje of een neerslachtige bui... zal ik niet meteen depressief noemen, groot verschil [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-04-2004 1:22] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
we hebben teveel vrije tijd om over onze ellende na te denken (als we die in grote maten hebben dan) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De beste manier om uit een depresie te komen is Freewill van Rush te luisteren .. |
|
quote: Tududududu! I will choose freewill! Zo'n nummer helpt in ieder geval wel tijdelijk lijkt me. zo kan ie wel weer |
|
pfff, doe mij maar iets van watain, of antaeus oid... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Focus wil ook wel werken NP: Rush - 2112 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nog beter is het om nooit in een depressie te raken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |