IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 19:26 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 7 oktober 2001 19:23 schreef White Tree het volgende:

Maar nu gaat alles best

Met mij niet, gaat allemaal weer eens fucking kut.. zit gisteravond ook mijn kameraad tegen me, dattie dus ook depri was.. het was weer een gezellige zaterdagavond hoor ..

Lekker een beetje the doors aan het draaien.. gaat best.. zometeen even paint it black van de rolling stones en dan moet het weer goed zijn... blergh.. gauw weer aan het werk, mind op andere dingen..


God hates us all ! God hates us all !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:28 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dus jij vindt dat, als alles je teveel wordt en je knalt jezelf voor je kop om je problemen uit de weg te gaan, dat je zelf hebt gewonnen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:28 by McDoom Profiel van McDoom

Euh...alleen jammer dat ik geen muzikant ben. Ik word er volgens mij ook niet creatief van maar destructief!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:29 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 7 oktober 2001 19:26 schreef Ixl het volgende:
gauw weer aan het werk, mind op andere dingen..


Ik sluit me hierbij aan.
En ik voel me ook kut. Maar ja, wanneer nou niet?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:30 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 7 oktober 2001 19:28 schreef XnegativeX het volgende:
Dus jij vindt dat, als alles je teveel wordt en je knalt jezelf voor je kop om je problemen uit de weg te gaan, dat je zelf hebt gewonnen?
Nee, vind ik ook niet. Anders had ik het al wel gedaan. Laat de wereld nog maar eventjes last van mij hebben!


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 07-10-2001 19:34 by |MoRGaN| Profiel van |MoRGaN|

Ben ook eerder een 'zwaarmoedig' type, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik soms toch kan genieten van zo'n zwarte bui. Lekker eenzaam wegkruipen, je afsluiten van de wereld,...

En als ik geen zin heb in afzondering, dan ga ik gewoon effe een wandelingetje maken; oordopjes in en het veld of bos induiken (afhankelijk van waar het het rustigst/donkerst) is. Kom ik dan echt veel beter uit te voorschijn; 'gelouterd' (haha) om het zo maar eens te zeggen.

Oh ja: ben het er volledig mee eens dat zelfmoord niets laf is...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2001 19:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 19:28 schreef McDoom het volgende:
Euh...alleen jammer dat ik geen muzikant ben. Ik word er volgens mij ook niet creatief van maar destructief!


Tip: probeer het om te buigen tot iets nuttigs; daar wordt je beter van;
ik ging bijv. tekenen, teksten schrijven en vechtsport doen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:36 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het woord laf niet in de mond genomen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2001 19:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 19:30 schreef McDoom het volgende:
Nee, vind ik ook niet. Anders had ik het al wel gedaan. Laat de wereld nog maar eventjes last van mij hebben!


Meen eens: een caberetier zei er iets aardigs over: "Je moet in het leven altijd dwarsliggen; ben je lekker moeilijk te begraven!!"(heerlijk, die galgenhumor)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:39 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Everyday I think: "Man, it cant get any worse..."
Everyday I suprise myself.
Everynight I sit and wonder why.
Everyday I want to fucking die.

Fuck the world!!!

Everyday the shit brings me down.
Everynight I want to go out and kill.
Everyday I somehow rise above.
Everynight I pray that I always will.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:40 by McDoom Profiel van McDoom

Dat soort humor tovert meestal wel een of een op mijn gezichie.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:45 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Volgens mij wordt Paul heel depri van al die smilies!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 19:48 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

En hoe fijn is het ook om geconfroteerd te worden met positive / happy mensen als je down bent. Mensen die het gore lef hebben om je te vertellen dat alles wel weer goed komt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 19:49 by McDoom Profiel van McDoom

So Fucking What!? Ik was hier toch alleen nog maar om de wereld te pesten.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 07-10-2001 20:00 by |MoRGaN| Profiel van |MoRGaN|

quote:
Op 7 oktober 2001 19:36 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb het woord laf niet in de mond genomen.

sorry; 'k ben niet heel creatief met woorden

laf was 't eerste dat in me opkwam


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2001 20:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 19:48 schreef XnegativeX het volgende:
En hoe fijn is het ook om geconfroteerd te worden met positive / happy mensen als je down bent. Mensen die het gore lef hebben om je te vertellen dat alles wel weer goed komt.


Mooiweerpraters heeft niemand wat aan!

Weet je wat ook helpt? Zien hoe andere mensen -in de wereld- het erger hebben dan jijzelf en het besef dat je daar geboren had kunnen worden en dat dat dus lekker niet gebeurd is!




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-10-2001 20:20 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

"Problems you wish where your own"
Zoiets?

Maar dat lost meestal mijn probleem niet echt op.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 20:20 by McDoom Profiel van McDoom

Tja, dat helpt bij mij ook wel. Maar daarna treur je dan weer om die andere mensen. Tis ook altijd wat hè.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 20:42 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 7 oktober 2001 19:28 schreef XnegativeX het volgende:
Dus jij vindt dat, als alles je teveel wordt en je knalt jezelf voor je kop om je problemen uit de weg te gaan, dat je zelf hebt gewonnen?

Nee.. ontzettend verloren zelfs.. maar de wereld heeft ook niet gewonnen.. Maar het bewijst wel dat je een oplossing gevonden hebt, en als je daar voor 100% achterstaat, dan moet je het gewoon doen... vind ik..


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 20:47 by Ixl Profiel van Ixl

quote:
Op 7 oktober 2001 19:48 schreef XnegativeX het volgende:
En hoe fijn is het ook om geconfroteerd te worden met positive / happy mensen als je down bent. Mensen die het gore lef hebben om je te vertellen dat alles wel weer goed komt.

Ja.. don't know.. het is wel fijn om erover te lullen soms.. alleen als iemand met zoiets op je afkomt dan kun je toch alleen maar zeggen 'ach joh.. kmt allemaal goed blabla'..
Het is ook al zowat om nou te zeggen 'nee, het is een klotezooi, hier heb je een gun'..
Maar vaak ben ik liever wel ff alleen.. met een grote koptelefoon op ofzo, en een groot glas gore whiskey..

Wat dit soort dingen betreft ben ik een gigantische 'harvester of sorrow'..

"Harvester of Sorrow"
My life suffocates
Planting seeds of hate
I've loved, turned to hate
Trapped far beyond my fate

I give
You take
This life that i forsake
Been cheated of my youth
You turned this lie to truth

Anger
Misery
You'll suffer unto me

Harvester of sorrow
Language of the mad
Harvester of sorrow

Pure black looking clear
My work is done soon here
Try getting back to me
Get back which used to be

Drink up
Shoot in
Let the beatings begin
Distributor of pain
Your loss becomes my gain

Anger
Misery
You'll suffer unto me

Harvester of sorrow
Language of the mad
Harvester of sorrow

All have said their prayers
Invade their nightmares
See into my eyes
You'll find where murder lies

Infanticide

Harvester of sorrow
Language of the mad
Harvester of sorrow
Language of the mad
Harvester of sorrow

...


God hates us all ! God hates us all !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 20:50 by McDoom Profiel van McDoom

Anger
Misery
You'll suffer unto me


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 20:57 by Ixl Profiel van Ixl

ja man.. nu draait frayed ends of sanity, het eerste metallica nummer dat ik ooit hoorde in mijn leven..

Metallica fucking heerst eigenlijk nog gewoon.. Toch maar weer vaker luisteren

/offtopic


God hates us all ! God hates us all !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2001 21:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 20:20 schreef XnegativeX het volgende:
"Problems you wish where your own"
Zoiets?

Maar dat lost meestal mijn probleem niet echt op.


Nee; problemen waarvan je blij bent dat je die niet hebt! Hongerlijden en/of ebola hebben zijn toch grotere problemen -meer pijn- dan depressiviteit. Mee eens?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 21:19 by McDoom Profiel van McDoom

Ja, en lepra wil ik liever ook niet.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 21:46 by Ixl Profiel van Ixl

Maar een ziekte vind ik heeft weinig met depressiviteit te maken, ik kende iemand die kanker had, maar die was altijd nog gewoon happy enzo... maar in de avonduurtjes?

don't know..


God hates us all ! God hates us all !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen