|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
a) Blablablablabla! b) BLABLABLABLA! c) BLABLABLABLABLABLABLA!!! Mentation - www.mentation.nl |
|
... nie huile ... |
|
quote: Hij is depressief denk ik, maar het heeft geen oorzaak, dat is namelijk nooit in geen enkele mate vast te stellen. Wist je dat niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mijn onwetendheid komt voort uit totale desinteresse. Zwakkelingen behoren volgens de wetten der natuur af te sterven, de sterken gaan door en kijken niet om. |
|
een beetje depressief, is dat hetzelfde als een beetje zwanger? |
|
quote: dat vonden ze begin 20ste eeuw in Duitsland ook |
|
quote: Klopt. Alleen pasten zij geen natuurlijke en/of objectieve criteria toe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
bestaan er objectieve criteria dan? |
|
quote: Een typisch geval van dat de middelen het doel niet heiligt. Net als domme opmerkingen maken om schokkend over te komen. |
|
quote: Zoals jij net b.v. maakte? |
|
quote:Vind ik niet, ik ben van mening dat de mensheid teveel zorg besteed aan de zwakkelingen, met Nederland als schrijnend voorbeeld. |
|
Kweken van parasieten is een indirecte gevolg van sociaaldemocratie. edit: ON topic! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-05-2004 20:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, en als die een jaar of 6/7 zijn schoppen ze je tuinhekje om en jatten je post ... Maar dat terzijde ... |
|
quote: Ik vind 't jammer als iemand een klote-term als zwakheid/zwakkelingen verbind met het hebben van een depressie. Heb 't in mijn zeer nabije omgeving iets te vaak meegemaakt. Knokken om 't leven door te komen en om deze weer zinvol te maken maakt iemand juist zeer sterk in mijn opinie. Trek me nu als een zwakkeling terug uit dit topic.... |
|
quote: onzin! niet om een systeem goed te praten, maar het zit in de aard van de mens, de mens is zijn eigen oorzaak van zijn falen. |
|
quote: volgens mij begint elke depressie met aandacht zoeken, en als de juiste aandacht uitblijft, dan worden ze pas echt depressief. |
|
falen is voor mietjes niet goed kunnen omgaan met een slechte periode ook. Je moet maar zo denken, er zijn mensen op de wereld die het slechter hebben. |
|
quote: Oh, wat verschrikkelijk METAL!! quote: Is het goed als ik je daaraan houd als een vriend van je zich op een gegeven ogenblik zo bang voelt bij de gedachte om uit te gaan dat hij er maagkrampen van krijgt? Echt waar, als ik een 9mm had... [Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 05-05-2004 21:13] Mentation - www.mentation.nl |
|
Metal Rules !!! Negatyfus, stop eens met aandacht zoeken ! |
|
quote: en wat is falen? depressief zijn is niet perse falen. Bismarck was ook aardig depri. (ik ga een idols sjaaltje laten maken van die man) |
|
Let maar niet op mij. Af entoe weet ik ook niet meer wat ik allemaal zit te tikken. Idols sjaaltjes ??? Heb er sinds gister een van Maud om m'n nek. Ben zwaar ziek en snotterig....Hopelijk wel weer beter voor Zaterdag. |
|
Bah, ik ga drummen. Krijg de tyfus maar! Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: Is Bismarck niet gezonken? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |