|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kuttekst mijn teksten zijn iets cryptischer, staat er wel ergens in dit topic of over zelfmoord ofzo een van me [edit] dit ben ik in een neerslachtige bui: Lopend over de paden van emotie Melancholisch kijkend naar de gestorven hemelen Snijdend door de aderen, de wanhoop nabij Diep zinkend in de tranen van vergane glorie Pijn en inzinking, gevoed door nostalgie Gedachten zwervend door de bebloede wonden Opengerukt door kettingen van het verleden Verscheurd Verborgen in de duisternis Het eindpunt De verlossing Niet wetend dat er hoop is Schizofrene waanzin Paranoïde angst Angst voor falen Angst voor emotie Angst voor wanhoop Angst voor leven Zijn ziel, vertrapt, verloren Gestorven in de kille buitenlucht Ingestort Doodgebloed De aarde De hoop geabsorbeerd [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-04-2004 20:48] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: je hebt ook echt elk zinnetje die depressief overkwam gebruikt ofzo? hier heb ik er ook nog een paar, zonlicht stervend achter de horizon. wolken trekken naderbij duisternis, waar blijft het licht alle ruimte, maar niet vrij dolend nietsziend, geen pad te volgen breng mij terug naar de warmte ooit gevoeld in tederheid nu in ver grijs verleden.. dood, neem mij mee.. zelfde effect Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:nee, ik schrijf op wat er in me op komt...niet kijken wat er staat en later een zinsverband in leggen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Maar je moet er een beetje op letten dat het niet te geforceerd overkomt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:waarom? ik schrij wat ik voel, interesseert me geen fuck wat anderen er van vinden eigenlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik wordt nog zelf een keer depressief!! Iedereen op school zit er over te zeiken.. Ben ie ook depressief??? AAARGG wordt je gek van.. Want ja ik ben depressief want ik draag zwartekleren en ik loop niet mee met de rest, ik hoor er niet bij. Wat een zeikerds zijn het ook allemaal man Laat staan hoevaak ik al wel neit kanker heb opgelopen. En ja hoor heel toevallig ben ik ook nog een gothic.. Als ze het mij nou eens recht in mn gezicht zeiden... maar dat durfen ze niet hoor Ach die depressie.. Ik ben het zelf ook bijna geweest.. Het was dus al bijna zeker dat ik bleef zitten, had geen lol meer, zag nergens de lol meer van in en haatte alles. En ik kwam ook niet meer van mn kamer vandaan.. Bassist |
|
Simpel, als je depressief bent omdat je zwarte kleren draagt, moet je gewoon andere kleren aandoen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:lol I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Of jezelf ophangen ... wle foto's maken .. de achterblijvers willen bewijzen |
|
quote: Ah Mayhem II? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik ben niet depressief maar volgens mij word ik het nog als dat hier thuis zo blijft verdergaan. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 29-04-2004 22:31] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Mooi! De herfst van mijn leven loopt ten einde De bladeren reeds gevallen Kleuren bedekt onder de eerste vallende sneeuw Wit, het einde, al dat ik zie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik had het niet over die teksten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
hoe kun je nou foto's maken van je eigen ophanging? die foto van DEAD is een politiefoto, en ik zie het niet snel gebeuren dat iemand zelfmoord pleegt en een ander er doodleuk foto's van gaat zitten maken en die op internet verspreidt... het gebeurt wel, maar ik zier het HIER niet snel gebeuren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Camera met zelfontspanner? |
|
quote:Hoe? Digicam aan de pc hangen en laten flitsen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:dan nog geluk hebben met degene die em vindt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ja, of webcam laten meesnorren Altijd leuk |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:ook goed tegen depressie |
|
briefje erbij ''gelieve op internet te verspreiden, dan ben ik cult'' We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Lieve mama, zou je mijn laatste foto's aub op het zwaremetalen forum willen posten? |
|
quote:die foto's die er verder op staan van ik in jurk gelieve te verwijderen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |