IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressief... Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-01-2004 22:52 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 13 januari 2004 22:27 schreef ghoulliette het volgende:
een scheiding zou toch mooi zijn in dit geval?


Een scheiding is nooit mooi.. Maar wel beter soms idd..


..."Hate can only create more hate"...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 13-01-2004 22:55 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 13 januari 2004 22:21 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik voel me nu behoorlijk down... nog net niet depressief, maar wel bijna...

*heel verhaal*



Fucking hell P_L, das mooi klote voor je.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:56 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

Damn, das niet niks.



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-01-2004 23:22 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 13 januari 2004 22:27 schreef ghoulliette het volgende:
een scheiding zou toch mooi zijn in dit geval?
Ja... dat is het hem... dat zou inderdaad beter zijn... Maar mijn moeder geeft hem dus een laatste kans... En dus komt die er niet...
quote:

Op 13 januari 2004 22:33 schreef Frietbal het volgende:
Sorry dat ik het zeg.
Maar wat een lul is het.
Weet ik... maar mijn moeder wil dat blijkbaar niet inzien... en daardoor voel ik mij dus behoorlijk klote

@iedereen: sorry, maar het zit mij echt dwars... en bedankt voor de steun


FREEZE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 11:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 januari 2004 23:22 schreef Phantom Lord het volgende:
Ja... dat is het hem... dat zou inderdaad beter zijn... Maar mijn moeder geeft hem dus een laatste kans... En dus komt die er niet...Weet ik... maar mijn moeder wil dat blijkbaar niet inzien... en daardoor voel ik mij dus behoorlijk klote
:

Zeker op jonge leeftijd getrouwd? Ik denk dat jouw moeder gewoon niet alleen durft te zijn.
Sneu vind ik dat.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 15-01-2004 21:33 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 14 januari 2004 11:47 schreef ghoulliette het volgende:
Zeker op jonge leeftijd getrouwd? Ik denk dat jouw moeder gewoon niet alleen durft te zijn.
Sneu vind ik dat.
34 is niet bepaald jong dacht ik zo

Maar dat mijn moeder niet echt alleen durft te zijn klopt wel...


FREEZE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 21:38 by Blackjack Profiel van Blackjack

Is t hier gewoon random depressief zijn of is er nog een steunbetuiging gaande? Dan wacht ik nog wel effe.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-01-2004 21:54 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 14 januari 2004 11:47 schreef ghoulliette het volgende:
Zeker op jonge leeftijd getrouwd? Ik denk dat jouw moeder gewoon niet alleen durft te zijn.
Sneu vind ik dat.
Niet alle relaties die stuklopen zijn begonnen op jonge leeftijd hoor... Beetje een obsessie en vooroordeel van jou volgens mij...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-01-2004 22:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Bluh, net nu mijn vader er weer bovenop is na een 6 jaar durende depressie, krijgen we te horen dat ma EN pa hepatites C hebben. met mijn vader gaat het nog redelijk, hij kan nog vanalles doen en houd zich erboven op met zijn muziek., maar mijn moeder heeft nogal last van haar knieen en zwellingen en overemotioneel.
en dan komt die kloteschool van mij er nog bij.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-01-2004 23:08 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 15 januari 2004 22:04 schreef VodeVilicious het volgende:
Bluh, net nu mijn vader er weer bovenop is na een 6 jaar durende depressie, krijgen we te horen dat ma EN pa hepatites C hebben. met mijn vader gaat het nog redelijk, hij kan nog vanalles doen en houd zich erboven op met zijn muziek., maar mijn moeder heeft nogal last van haar knieen en zwellingen en overemotioneel.
en dan komt die kloteschool van mij er nog bij.


Jeetje, dat klinkt inderdaad erg klote.. Sterkte..


..."Hate can only create more hate"...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 15-01-2004 23:29 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 13 januari 2004 22:21 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik voel me nu behoorlijk down... nog net niet depressief, maar wel bijna...

Doordat mijn pa zo'n egoïstische boerenlul was om een vriendin te nemen en nu het uit is gaan zitten janken van liefdesverdriet terwijl hij gewoon met mijn moeder getrouwd is, heeft mijn hele leven overhoop gegooid! Hij gaf mij en mijn moeder de schuld omdat hij zich zo gedroeg dat wij al zeiden dat hij een vriendin had en dan gaf hij opmerkingen terug dat dat zo was... Dus wij waren er al vanuit gegaan dat dat zo was... maar dat was blijkbaar niet zo... tot zo'n twee maanden geleden, toen vond hij een vrouwtje dat net als hij getrouwd was en wel een minnaar zocht... En dus had hij een vriendin... maar die had het dus uitgemaakt; hij janken en stuff, en nu geeft mijn moeder hem (voor de derde keer ) een laatste kans om te bewijzen dat hij veranderen kan... Want hij loopt nu al 18 jaar te roepen dat hij wil veranderen, maar hij verandert helemaal NIETS... En nu voel ik mij gewoon zo klote... Omdat ik toch wel weet dat dit op een scheiding uit gaat lopen, maar dat mijn moeder gewoon aan HEM denkt in plaats van aan mij en haar zelf!!!!

[edit] sorry als het moeilijk te begrijpen is, maar ik ben helemaal de kluts kwijt


jouw vader zuigt




Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 23:35 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 13 januari 2004 22:21 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik voel me nu behoorlijk down... nog net niet depressief, maar wel bijna...

Doordat mijn pa zo'n egoïstische boerenlul was om een vriendin te nemen en nu het uit is gaan zitten janken van liefdesverdriet terwijl hij gewoon met mijn moeder getrouwd is, heeft mijn hele leven overhoop gegooid! Hij gaf mij en mijn moeder de schuld omdat hij zich zo gedroeg dat wij al zeiden dat hij een vriendin had en dan gaf hij opmerkingen terug dat dat zo was... Dus wij waren er al vanuit gegaan dat dat zo was... maar dat was blijkbaar niet zo... tot zo'n twee maanden geleden, toen vond hij een vrouwtje dat net als hij getrouwd was en wel een minnaar zocht... En dus had hij een vriendin... maar die had het dus uitgemaakt; hij janken en stuff, en nu geeft mijn moeder hem (voor de derde keer ) een laatste kans om te bewijzen dat hij veranderen kan... Want hij loopt nu al 18 jaar te roepen dat hij wil veranderen, maar hij verandert helemaal NIETS... En nu voel ik mij gewoon zo klote... Omdat ik toch wel weet dat dit op een scheiding uit gaat lopen, maar dat mijn moeder gewoon aan HEM denkt in plaats van aan mij en haar zelf!!!!

[edit] sorry als het moeilijk te begrijpen is, maar ik ben helemaal de kluts kwijt



Dude, ik weet een beetje hoe je je voelt (zit in een vergelijkbare situatie, alleen wat jaren verder al), ik wens je veel sterkte.
En als je stoom moet afblazen, je hebt mn e-mail.
Hang in there, man.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-02-2004 16:32 by adder Profiel van adder

Ik word depressief van dat grijze weer. Duurt nu al een hele week.


Uit liefde voor ZM.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-02-2004 17:38 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 14 februari 2004 16:32 schreef adder het volgende:
Ik word depressief van dat grijze weer. Duurt nu al een hele week.
Volgens mij is het al 4 maanden van dit kankerweer...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-02-2004 18:27 by BARABAS Profiel van BARABAS

Weer of geen weer, het is altijd weer


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-02-2004 18:28 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

voor een doom-fanaat zijn dit toch juist prachtige dagen?


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-02-2004 18:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Mijn ma zit weer in een depressie, dus ik had vandaag post.... dan weet je wel weer hoe laat het is.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-02-2004 18:47 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 14 februari 2004 18:28 schreef webblaster wim het volgende:
voor een doom-fanaat zijn dit toch juist prachtige dagen?
Oh?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-02-2004 18:48 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 februari 2004 18:47 schreef Voice Of Doom het volgende:
Oh?


een soort extraatje, als je een treurige doom-cd draait. wat regen, grijze lucht en wind.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-02-2004 18:52 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik luister mijn doom liever onder een stralend zonnetje...kan ik na die tijd ook nog de afwas doen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 15-02-2004 22:10 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Pff, iemand ooit wel eens het gevoel gehad dat je echt richting een depressie gaat terwijl je weet dat het verkeerd gaat maar je er niets aan kan doen. Wat je ook probeert of doet. Alles mislukt gewoon!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-02-2004 22:13 by Infaustus Profiel van Infaustus

nee.


No meat is sweater


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 15-02-2004 22:16 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Why do I even ask?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-02-2004 22:16 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 15 februari 2004 22:10 schreef Possessedpacman het volgende:
Pff, iemand ooit wel eens het gevoel gehad dat je echt richting een depressie gaat terwijl je weet dat het verkeerd gaat maar je er niets aan kan doen. Wat je ook probeert of doet. Alles mislukt gewoon!
Dan is het ook niet het moment om zelfmoord te plegen, het mislukt toch


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2004 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 februari 2004 22:16 schreef Possessedpacman het volgende:
Why do I even ask?
Ja, je weet toch dat het mislukt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen