IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : opname technieken, microfoons e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-06-2006 15:12 by jbassist Profiel van jbassist

heb hem nog steeds niet op de hotmail maar gmail is binnen en je hebt inmiddels weer 1 terug.

wat vind ieder trouwens van de productie op de Cave in cd Jupiter? heeeerlijke drumsound imo en overall erg ruimtelijk en een erg originele mix!

viel me net weer op


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2006 15:17 by spectre Profiel van spectre

ken ik niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-06-2006 15:27 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-06-2006 19:49 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 27 juni 2006 15:20 schreef spectre het volgende:
Ik vermoed dat je geen interesse had, maar ik vraag het toch maar... waar ik je een link over heb gestuurd.


Klonk goed! Nieuw opgenomen versie of niet? Ik heb nog niet de tijd gehad om mee te spelen, maar volgens mij moet dat wel lukken. Ik ben alleen momenteel nog al druk, het ligt er dus aan wanneer, waar en hoeveel jullie willen oefenen en optreden of het gaat lukken.

edit: typetyfus

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-06-2006 20:00]


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 0:30 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 juni 2006 19:49 schreef Vlkodlak het volgende:
Klonk goed! Nieuw opgenomen versie of niet? Ik heb nog niet de tijd gehad om mee te spelen, maar volgens mij moet dat wel lukken. Ik ben alleen momenteel nog al druk, het ligt er dus aan wanneer, waar en hoeveel jullie willen oefenen en optreden of het gaat lukken.



He gaaf dat je positief bent
Wat oefenen betreft zijn we erg duidelijk, iedereen doet veel thuiswerk want we hebben zelf ook weinig tijd en ook geen zin om veel in die hokken te verblijven. We zien dat ook puur om de muziek met z'n allen tegelijk te spelen, meer niet. Wat optredens betreft, daar zijn we nu nog helemaal niet mee bezig. Eerst moet er een complete live band staan die alles kan spelen en daarna zien we wel waar we dat gaan doen. Eerste prioriteit is de cd uitbrengen en een stabiele live bezetting creeren die 45 minuten lang een strakke set kan weggeven. We denken er niet aan om elk weekend overal in den lande te staan

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-06-2006 0:31]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 0:47 by jbassist Profiel van jbassist

Gaan jullie met drumcomputer spelen trouwens?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 30-06-2006 1:06 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 30 juni 2006 0:47 schreef jbassist het volgende:
Gaan jullie met drumcomputer spelen trouwens?


Ja, ik.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 1:23 by jbassist Profiel van jbassist

hard!! Protocol osb is wel live door jou ingedrumt trouwens?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 8:26 by spectre Profiel van spectre

Haha, nee Borthulaz zit bij mij in een andere band ik stuur je wel een mp3.
Ja live met een drumcomputer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 9:48 by spectre Profiel van spectre

De gitaren voller laten klinken is gelukt trouwens, ik heb de plugin trukendoos nu nog verder open moeten trekken, maar het resultaat is verbluffend.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 10:18 by jbassist Profiel van jbassist

cool, vertel!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 11:05 by spectre Profiel van spectre

Ik heb jou tips ook gebruikt en dat werktte voor het totaalgeluid best goed, het klinkt nog wat duidelijker nu, bedankt. Wat ik heb gedaan, het pannen van de 4 partijen wat anders gedaan, voornamelijk gewoon op gehoor. 2 zwaardere partijen 64 | 64 en de hogere partijen 89 | 89, het geluid werd daar naar mijn mening opener van en meer vaster in het middengebied. Daarna heb ik de EQ verandert, ik heb een aantal dipjes eruit gehaalt en wat dipjes van JB erin gezet. Daarna heb ik de VintageWarmer helemaal opnieuw ingestelt. Volledig de drive open gezet en de speed ongeveer tot op 30 terugdraaien, precies net zoveel dat het net niet gaat kraken, dit gaf een boost in meerdere freq gebieden Daarnaast heel erg nauwgelet de compressie afstellen van de VintageWarmer, dit gedaan in de multiband sectie, achter op het paneel nog wat aan de saturation knopjes lopen draaien

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-06-2006 11:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 11:14 by jbassist Profiel van jbassist

cool dat je er wat aan had

en ja idd, die aparte keuze in saturatie en release werkt ook tegek, ik gebruik hem ook steeds vaker (bas heeft er veeeeel profijt van en ook gitaar idd... nu ik er overnadenk gaat eigenlijk alles er wel beter door klinken hhehe)

heb je trouwens die Refined Audiometrics PLPar EQ nog gecheckt?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 11:17 by spectre Profiel van spectre

Nee nog niet, zal ik gaan doen.
Over die zang die jij te gek vond zit ook VintageWarmer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 11:18 by jbassist Profiel van jbassist

Je zou een mic best ook zijn kop moeten kunnen gebruiken neem ik aan.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 11:20 by spectre Profiel van spectre

Ik volg je niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-06-2006 11:21 by jbassist Profiel van jbassist

ik uhmm... zag net ene post over ene mic die je verkeerd gebruikte, problemen mee ondervond.. maar die staat er nu niet meer.. what the flying fuck....


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2006 11:25 by spectre Profiel van spectre

hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-07-2006 9:26 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 30 juni 2006 0:30 schreef spectre het volgende:
He gaaf dat je positief bent
Wat oefenen betreft zijn we erg duidelijk, iedereen doet veel thuiswerk want we hebben zelf ook weinig tijd en ook geen zin om veel in die hokken te verblijven. We zien dat ook puur om de muziek met z'n allen tegelijk te spelen, meer niet. Wat optredens betreft, daar zijn we nu nog helemaal niet mee bezig. Eerst moet er een complete live band staan die alles kan spelen en daarna zien we wel waar we dat gaan doen. Eerste prioriteit is de cd uitbrengen en een stabiele live bezetting creeren die 45 minuten lang een strakke set kan weggeven. We denken er niet aan om elk weekend overal in den lande te staan


Die manier van werken staat me wel aan . Laat het maar weten als jullie nog iemand nodig hebben


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-07-2006 9:28 by Hexegot Profiel van Hexegot

@ Vlkodlak --> Weet jij nog iets over de Darkthrone / Bathory covers?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-07-2006 9:31 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 2 juli 2006 9:28 schreef Hexegot het volgende:
@ Vlkodlak --> Weet jij nog iets over de Darkthrone / Bathory covers?


Nee ik heb niks meer gehoord van MM. Ik zal anders eens kijken of ik die nummers zelf op gitaar kan leren, dan kan ik desnoods alle partijen opnemen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-07-2006 9:33 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 2 juli 2006 9:31 schreef Vlkodlak het volgende:

Nee ik heb niks meer gehoord van MM. Ik zal anders eens kijken of ik die nummers zelf op gitaar kan leren, dan kan ik desnoods alle partijen opnemen.

()


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2006 14:31 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 juli 2006 9:26 schreef Vlkodlak het volgende:
Die manier van werken staat me wel aan . Laat het maar weten als jullie nog iemand nodig hebben
Bij deze: Ja!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2006 14:32 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 juli 2006 9:31 schreef Vlkodlak het volgende:
Nee ik heb niks meer gehoord van MM. Ik zal anders eens kijken of ik die nummers zelf op gitaar kan leren, dan kan ik desnoods alle partijen opnemen.
Doe dat maar, MM schiet niet op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-07-2006 16:48 by jbassist Profiel van jbassist

Die gratis SSL compressor plug in is tegeeeek op roommics.. alleen dat er op, bijna vol open, en hooppaaaa... alle ambience die je nodig hebt


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen