IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The day after tomorrow (klimaatveranderingen) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-02-2019 23:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wim Baelus is aardig relevant geweest voor de metal scene in Nederland. Nog steeds diepe dank voor de Mercyful Fate promo tape van in the shadows.

edit. Ow, het gaat om Hypnos.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 21-02-2019 23:15]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2019 9:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Cynisme is ongeveer de enige gegronde zingeving in een absurde wereld/universum. Ik geef mijn kinderen de nodige redenen mee om absurd te blijven zijn, aangezien het qua economie, financiële toekomst en oorlogen het er in absolute cijfers steeds beter uitziet.


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-02-2019 9:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 21 februari 2019 22:00 schreef WMP het volgende:
In België wonen geen mensen. Tenminste, geen mensen die er toe doen.

Zoals het gezegde hier luidt: "Eens je ertoe doet voor Nederlanders, doe je iets grondig verkeerd."


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2019 9:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 februari 2019 23:12 schreef WMP het volgende:
ik vind het te prijzen dat hij bewust kinderen op de wereld zet
Ik weet niet hoe het bij hem zit, maar ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die bewust aan kinderen beginnen. Volgens mij wordt dit meer door het reptielenbrein dan door andere delen van onze hersens bepaald, in elk geval niet het rationele gedeelte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-02-2019 10:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



[quote]Op 22 februari 2019 9:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Zoals het gezegde hier luidt: "Eens je ertoe doet voor Nederlanders, doe je iets grondig verkeerd."[/quote


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2019 12:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 februari 2019 9:26 schreef bastianus het volgende:
Ik weet niet hoe het bij hem zit, maar ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die bewust aan kinderen beginnen. Volgens mij wordt dit meer door het reptielenbrein dan door andere delen van onze hersens bepaald, in elk geval niet het rationele gedeelte.
en zeker niet als de vrouw in kwestie anticonceptiefabels verzonnen heeft.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2019 13:46 by spectre Profiel van spectre

#oudzeer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2019 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

daar heb je het selfish gene weer


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-02-2019 14:28 by WMP Profiel van WMP

Nooit gehoord van condooms? Beetje gemakkelijk om alle anticonceptieverantwoordelijkheid bij de vrouw neer te leggen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2019 14:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ja, mannen die na vijf jaar relatie en samenwonen denken dat hun partner eerlijk is, dat is inderdaad behoorlijk naïef.

Daarom ook dat ze zich soms opgeven als hoofdrolspeler voor de remake van Rundskop.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-02-2019 14:32]


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-02-2019 14:39 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Je kan je als man natuurlijk ook laten steriliseren, als je zeker geen nageslacht meer wilt. Hoeft de vrouw geen pil meer te pakken, en hoef jij niet meer te sukkelen met een stuk rubber.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2019 15:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

opties openhouden lijkt me ook geen overbodige luxe,
kwestie van een vorm van inkomen te kunnen behouden of een dood kind te kunnen vervangen


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2019 14:41 by bastianus Profiel van bastianus

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/02/23/een-hele-goede-morgen-liever-zegt-buma-we-worden-bedrogen-mensen-a3655133

Dit soort politieke spelletjes. Electoraal gewin boven visie stellen. Het eigen aandeel in fouten verdoezelen. Het holle PR-plaatje boven eerder vastgestelde eigen klimaatdoelen stellen. Dat is wat er mis gaat in het bestuur van ons land. Ik hoop dat de jeugd blijft spijbelen voorlopig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 25-02-2019 18:44 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 23 februari 2019 14:41 schreef bastianus het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/02/23/een-hele-goede-morgen-liever-zegt-buma-we-worden-bedrogen-mensen-a3655133

Dit soort politieke spelletjes. Electoraal gewin boven visie stellen. Het eigen aandeel in fouten verdoezelen. Het holle PR-plaatje boven eerder vastgestelde eigen klimaatdoelen stellen. Dat is wat er mis gaat in het bestuur van ons land. Ik hoop dat de jeugd blijft spijbelen voorlopig.



ja, onze "rentmeesters"..... Wat haat ik deze versie van het CDA toch...


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-02-2019 22:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2019 23:00 by bastianus Profiel van bastianus

Tja. Vooral rechts blijven stemmen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-02-2019 23:21 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Niet best, nee.

Via die link kom ik het woord labbekakkerigheid tegen. Ook niet best, minder belangrijk, maar het doet wel pijn aan mijn ogen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-03-2019 12:44 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

„Ik heb zelf het idee dat dit ook op heel hoog niveau – maar hoe hoog, weet ik niet – wordt gestimuleerd. Om de energietransitie mogelijk te maken, is het misschien wel goed iets aan bangmakerij te doen, anders krijg je de burgers niet mee. Daarom zien we ook vaak die beelden van een verdwaalde ijsbeer, een poolkap. De cocktail van angst, twijfel en een gebrek aan perspectief doet veel met mensen.”


https://www.telegraaf.nl/nieuws/3224696/aan-angst-valt-prima-te-verdienen




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-03-2019 12:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

"Ik heb zelf het idee dat dit ook op heel hoog niveau – maar hoe hoog, weet ik niet – wordt gestimuleerd."

:'''''''''''''''''''''')

Rotschilds! Reptilians! DEMMINK!


I wish I was a butterfly


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-03-2019 13:18 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Angst zaaien terwijl hij het over angst zaaien heeft, dat is wel weird.

Douchehuiver, vliegschaamte en vlees twijfel. Prachtige woorden, hadden zo van van Kooten en de Bie kunnen zijn.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2019 13:32 by bastianus Profiel van bastianus

Ik weet niet welke partij gelijk heeft in het klimaatdebat, maar na een debatanalyse met een klas gisteren heb ik wel een verrassende conclusie: de klimaatdrammers zitten namelijk vooral aan de kant van de sceptici over de te nemen maatregelen.
Waar Klaver nog duidelijk nuances in een debat met Baudet bij RTL Late Night aangaf, en inging op zijn opponent, kwam Baudet niet verder dan continu klimaatonderzoek in twijfel trekken. Toen hij door die gebrekkige tactiek, gecombineerd met steeds anderen in de rede vallen, vast kwam te zitten, probeerde hij maar snel het gesprek richting immigratie te sturen. Voor iemand die zoveel debatscholing heeft gehad als Thierry heeft hij er maar verdraaid weinig van opgestoken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2019 13:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2019 12:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Ik heb zelf het idee dat dit ook op heel hoog niveau – maar hoe hoog, weet ik niet – wordt gestimuleerd."

:'''''''''''''''''''''')

Rotschilds! Reptilians! DEMMINK!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-03-2019 13:59 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik mis een h, zie ik nu.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-03-2019 16:58 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 1 maart 2019 13:32 schreef bastianus het volgende:
Voor iemand die zoveel debatscholing heeft gehad als Thierry ...

Ik ken de man toch al jaren, maar hier weet ik echt niets van. Welke scholing hebben we het precies over?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2019 17:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2019 16:58 schreef Creepmime het volgende:
Ik ken de man toch al jaren, maar hier weet ik echt niets van. Welke scholing hebben we het precies over?
Goede vraag. Een kennis van me is professioneel debater, en wist me te vertellen dat Baudet in zijn studietijd in Leiden geregeld aan debatwedatrijden deelnam. Lijkt me toch een vorm van scholing. Ook in de kamer en tijdens andere debatten voor de media lijkt hij me toch redelijk door de wol geverfd.
Als ik zijn debatteerstijl analyseer, zie ik toch dat hij soms geïrriteerd, geëmotioneerd raakt of zelfs weleens boos wegloopt of zich distantieert. Dat vind ik apart, omdat mensen als wijlen Fortuyn, Wilders en ook partijgenoot de sluwe oude advocaat er juist zo goed in zijn om zo’n gedragsverandering bij de opponent te bewerkstelligen. Je zou verwachten dat juist iemand als Baudet met duidelijke statements het debat naar zijn hand zou kunnen zetten. Ook omdat Klaver, met wie hij vaak de discussie aangaat, voor het debat maar ook als persoon een minder gunstig uitgangspunt heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen