IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The day after tomorrow (klimaatveranderingen) Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 14:48 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 14:45 schreef Natural Disaster het volgende:
Ondanks je fantastische uitleg blijf je in de ogen van Neggie natuurlijk nogsteeds een chipsvretende en sbs6 kijkende bankhanger. Dat snap je natuurlijk toch zelf ook wel?

Uh nee, leg eens uit?


... hoe de hazen lopen ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 14:58 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 10 januari 2020 14:46 schreef Natural Disaster het volgende:
Corned Beef. Dat was jaren geleden in Argentinie toch ook succesvol?


Als je de boel permanent wilt afronden, gewoon in een wrap douwen.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2020 14:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

A de r ke r mi ch e m' to s nb r is o erw ek rd d or ol nte gr s.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 15:01 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Ben je geesten aan het oproepen?


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2020 15:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

olifantengras over m'n toestenbord.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 15:09 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 10 januari 2020 15:03 schreef Natural Disaster het volgende:
olifantengras over m'n toestenbord.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 15:12 by faalhaas Profiel van faalhaas

Vrij tegenstrijdig idd. Enerzijds de scepsis en anderzijds meteen stekjes naast je computer laten groeien.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-01-2020 15:23 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 10 januari 2020 14:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Goed, tikje te cynische reactie van deze gene op dergelijk nieuws, maaaaaaaaaaaaaar er zit wel degelijk een goed punt in. Dit soort (kleine) dingen geven je inderdaad een goed gevoel, en misschien wel wat vertrouwen in (een deel van) de mensheid. Maar vermoedelijk komen hier niet de grote klappers vandaan, maar zullen die inderdaad in de industrie / energieopwekking en van overheidswege* moeten komen. In enige mate zijn die laatste partijen er dus bij gebaat dat het idee ontstaat dat we lekker individueel of in kleine projecten aan de slag zijn / moeten zodat er minder aandacht is voor wat zíj eigenlijk allemaal zouden moeten doen.

Dus, toejuichen dat er zoiets gebeurt, kritisch kijken of het iets groots kan worden, zelf zoveel mogelijk doen, maar vooral de duimschroeven blijven aandraaien bij de partijen waarvan we (en zij) al lang weten dat zij in ieder geval iets moeten doen

*zorgen dat duurzame alternatieven voor dingen die we willen blijven doen ook betaalbaar/beschikbaar zijn voor de gewone mens.


Dat is natuurlijk ook zo. Kritisch kijken en denken moet je altijd, maar dat is iets heel anders dan op een obscuur metalfurum roepen: 'dat wordt niks' en dan achterover leunen en denken dat je een groots inzicht hebt gedeeld. Maar een 'proof of concept' kun, nee moet je misschien wel zelfstandig en onafhankelijk maken. Daarmee geef je bijvoorbeeld een overheid tools om die duimschroeven daadwerkelijk aan te draaien, omdat die dan kan zeggen: 'kijk, er is wel degelijk een alternatief'.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2020 15:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Misschien moet je ook eens iets aan je eigen beperkte inzichten gaan doen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 15:45 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 10 januari 2020 15:23 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Kritisch kijken en denken moet je altijd, maar dat is iets heel anders dan op een obscuur metalfurum roepen: 'dat wordt niks' en dan achterover leunen en denken dat je een groots inzicht hebt gedeeld. Maar een 'proof of concept' kun, nee moet je misschien wel zelfstandig en onafhankelijk maken. Daarmee geef je bijvoorbeeld een overheid tools om die duimschroeven daadwerkelijk aan te draaien, omdat die dan kan zeggen: 'kijk, er is wel degelijk een alternatief'.
Je had gewoon vanaf begin af aan ongelijk. Dergelijk gedraai als in deze post verandertd daar niks aan.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-01-2020 15:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wij hadden moeten beginnen met "Goed initiatief, maar..."
Maar ja, 'onze' fout was om meteen na "maar" te beginnen en dan kan dat uberbrein van Neggie het allemaal niet meer bolwerken en dan begint ie ballen olifantengras te braken. Geeft niks, iedereen heeft zijn beperkingen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-01-2020 15:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 10 januari 2020 14:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Goed, tikje te cynische reactie van deze gene op dergelijk nieuws, maaaaaaaaaaaaaar er zit wel degelijk een goed punt in. Dit soort (kleine) dingen geven je inderdaad een goed gevoel, en misschien wel wat vertrouwen in (een deel van) de mensheid. Maar vermoedelijk komen hier niet de grote klappers vandaan, maar zullen die inderdaad in de industrie / energieopwekking en van overheidswege* moeten komen. In enige mate zijn die laatste partijen er dus bij gebaat dat het idee ontstaat dat we lekker individueel of in kleine projecten aan de slag zijn / moeten zodat er minder aandacht is voor wat zíj eigenlijk allemaal zouden moeten doen.

Dus, toejuichen dat er zoiets gebeurt, kritisch kijken of het iets groots kan worden, zelf zoveel mogelijk doen, maar vooral de duimschroeven blijven aandraaien bij de partijen waarvan we (en zij) al lang weten dat zij in ieder geval iets moeten doen

*zorgen dat duurzame alternatieven voor dingen die we willen blijven doen ook betaalbaar/beschikbaar zijn voor de gewone mens.
Nieemand heeft t over grote klappers, zoals in DE standaard voor lastig vervangen oud. Maar anekdotes over arme boeren en "er zal wel gekapt moeten worden" getuigen van weinig diepgang in deze. Zachtjes uitgedrukt.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 15:50 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 15:45 schreef Zwelglichaam het volgende:
Je had gewoon vanaf begin af aan ongelijk. Dergelijk gedraai als in deze post verandertd daar niks aan.

Welk gedraai?


... hoe de hazen lopen ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 15:58 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 10 januari 2020 15:50 schreef faalhaas het volgende:
Welk gedraai?
Van projecterend agressief naar lichtelijk bergripvol, jij enorme stooknel, echt.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 16:07 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 15:58 schreef Zwelglichaam het volgende:
Van projecterend agressief naar lichtelijk bergripvol, jij enorme stooknel, echt.

Zou het zo kunnen zijn dat hij reageerde op een ander persoon en mogelijk daarom een andere toon aansloeg? Maar ondertussen inhoudelijk wel bij zijn standpunten blijft? Nee dergelijk inzicht kunnen we niet van je vragen natuurlijk. Wat ontzettend dom van me

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-01-2020 16:10]


... hoe de hazen lopen ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 16:13 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 10 januari 2020 16:07 schreef faalhaas het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat hij reageerde op een ander persoon en mogelijk daarom een andere toon aansloeg? Maar ondertussen inhoudelijk wel bij zijn standpunten blijft? Nee dergelijk inzicht kunnen we niet van je vragen natuurlijk. Wat ontzettend dom van me
Als je zo doorgaat mag je met je fietstocht niet meer hier komen pissen.



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 16:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 16:13 schreef Zwelglichaam het volgende:
Als je zo doorgaat mag je met je fietstocht niet meer hier komen pissen.


Tja.. dan zal ik mijn blaas toch moeten legen in je brievenbus ben ik bang.


... hoe de hazen lopen ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 16:38 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Ik bespeur een mentaliteitsverandering. Srabble is je vijan.d



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 16:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 16:38 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ik bespeur een mentaliteitsverandering.

Van maximaal brofisten naar dit idd, waar ging het mis


... hoe de hazen lopen ...


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-01-2020 16:47 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Focus ff op de foto.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2020 16:59 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 10 januari 2020 16:47 schreef Zwelglichaam het volgende:
Focus ff op de foto.


Ja gedaan, en nu heb ik honger. Is dat goed?


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2020 17:17 by XXL Profiel van XXL

Ja, want ik heb nu ook honger.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2020 17:19 by XXL Profiel van XXL

Ow wacht.

Ik heb altijd honger.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2020 7:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 januari 2020 15:23 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Kritisch kijken en denken moet je altijd, maar dat is iets heel anders dan op een obscuur metalfurum roepen: 'dat wordt niks' en dan achterover leunen en denken dat je een groots inzicht hebt gedeeld. Maar een 'proof of concept' kun, nee moet je misschien wel zelfstandig en onafhankelijk maken. Daarmee geef je bijvoorbeeld een overheid tools om die duimschroeven daadwerkelijk aan te draaien, omdat die dan kan zeggen: 'kijk, er is wel degelijk een alternatief'.

Ik ben het met je eens.


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-01-2020 8:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dank je


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen