IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 22:49 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Is het toch ook; als iemand op straat wordt doodgeschopt blijft iedereen eromheen staan kijken...

...niet die klootzakken goedpratende natuurlijk.


Ik denk dat ze hierbij bedoelen de regering enzovoort...
Maar over dat schoppen heb je gelijk, maar zouden ze in een ander land voor je opkomen?


A sudden crack, as I crush your skull


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 03-11-2004 22:52 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

De toleraqntie in dit land is opgelegd en dan werkt het dus even niet En inderdaad, die fanatici lachen zich kapot hier om onze rechtsstaat want ze kunnen meer aanklooien dan wij. Ik ben heel benieuwd hoeveel jaar ik zou hebben gekregen als ik die kerel met een knuppel van van Gogh zou hebben afgeslagen.... Hypothetisch gesteld....


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 22:54 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Tsja.. maar wat doe je er aan...?


A sudden crack, as I crush your skull


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 22:54 schreef Botzwaard666 het volgende:
Tsja.. maar wat doe je er aan...?


Wat mij betreft ligt het vooral aan de politie; het beleid is verkeerd en ze mogen te weinig om de echte problemen aan te pakken; geen gezag=vrij spel... dan maar richting een politiestaat; als je niets verkeerd doet heb je toch niets te vrezen dus waarom niet strenger?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-11-2004 23:55 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

de oplossing is niet moeilijk!
DE ISLAM IS EEN LEVENSBEDREIGENDE ZEER BESMETTELIJKE ZIEKTE EN DAAROM MOET HET MET MAN EN MACHT BESTREDEN WORDEN!!!



het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-11-2004 23:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik wist helemaal niet dat Theo (verre) familie was van Vincent



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 23:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 23:55 schreef antipop het volgende:
de oplossing is niet moeilijk!
DE ISLAM IS EEN LEVENSBEDREIGENDE ZEER BESMETTELIJKE ZIEKTE EN DAAROM MOET HET MET MAN EN MACHT BESTREDEN WORDEN!!!




Nou ik zou zeggen ga voor in de strijd en duik die buurten in

Wat dacht je van een zelfmoordactie in die Amsterdamse moskee? Je zou de gemeenschap een eer bewijzen..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 23:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 23:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij woont in Appingedam dacht ik ... daar vind je meer white trash ...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-11-2004 0:03 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:58 schreef Mutilator het volgende:
Nou ik zou zeggen ga voor in de strijd en duik die buurten in

Wat dacht je van een zelfmoordactie in die Amsterdamse moskee? Je zou de gemeenschap een eer bewijzen..


aan mij zal het niet liggen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 0:03 schreef antipop het volgende:
aan mij zal het niet liggen

Nha hup ... fiks mes pakken en reis naar Amsterdam ... wees een held.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-11-2004 0:09 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 0:06 schreef Jenje het volgende:
Nha hup ... fiks mes pakken en reis naar Amsterdam ... wees een held.


waarom niet in delfzijl beginnen?


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 0:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 0:09 schreef antipop het volgende:
waarom niet in delfzijl beginnen?
Mag ook, moslims genoeg ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2004 0:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

je bedoelt teveel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2004 0:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 november 2004 0:03 schreef antipop het volgende:
aan mij zal het niet liggen


Ik hoop snel over je in de krant te gaan lezen.

Ik zie net op het nieuws dat die brief die in Theo's borst is geprikt een stuk van 5 (!) bladzijden behelst


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2004 0:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vermoord hem dan meteen door hem te stenigen met de koran


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-11-2004 0:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 november 2004 0:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik zie net op het nieuws dat die brief die in Theo's borst is geprikt een stuk van 5 (!) bladzijden behelst
Eerste vier zijn om Allah te eren en bedanken, daarna komt de eigenlijke boodschap pas


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 0:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 0:31 schreef helmet het volgende:
Eerste vier zijn om Allah te eren en bedanken, daarna komt de eigenlijke boodschap pas


-kaas
-brood
-10 eieren
-wc papier
-bami

?


beetje sneu dat ze hem hebben aangepakt, en erg achterlijk van die dader(s) dat ze niet iemand die echt iets te vertellen had (en daar ook iets mee kon aanrichten) hebben "benaderd"

dat bewijst maar weer dat men een eeuw of 7 achterloopt... kutvolk

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2004 0:36]


Bruce Banner


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 1:00 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 november 2004 23:55 schreef antipop het volgende:
de oplossing is niet moeilijk!
DE ISLAM IS EEN LEVENSBEDREIGENDE ZEER BESMETTELIJKE ZIEKTE EN DAAROM MOET HET MET MAN EN MACHT BESTREDEN WORDEN!!!




Waarom zijn de nederlandse christenen (enkele uitzonderingen daar gelaten) inmiddels zo gematigd? Educatie en welvaart, antipopulaire vriend. Educatie en welvaart, zodat de mensen voor zichzelf leerden denken en voor zichzelf konden zorgen.

Door de islam te bestrijden (hoe bestrijd je in vredesnaam een idee?) plaats je de islamiet in een underdogpositie. Dit geeft hem het gevoel dat hij zijn religie hard nodig heeft. In tijden van oorlog leven religies op, dat weet iedereen die ook maar een piepklein beetje kaas van geschiedenis heeft gegeten. Mensen willen steun van een hogere macht.

Zorg voor verlichting, leer de islamiet zijn eigen koran te lezen en hij heeft de imam niet meer nodig. Geef de islamiet voedsel, onderdak en veiligheid en hij heeft zijn profeet niet meer nodig. Zo werkte het voor de christenen, zo zal het voor de islamieten ook werken. Jammer genoeg duren dat soort processen wel een paar eeuwen...

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 04-11-2004 1:01]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2004 1:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

stond erbij en keek erna...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 9:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Misschien moeten ze de in Arabisch vertaalde werken van de Griekse cultuur herlezen, wat ooit is vertaald naar het Latijn.
Goh, waar zou die verlichting in Europa toch vandaan komen.


F*ck hippies


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 04-11-2004 9:53 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Grijns : van oor tot oor...opengesneden(telegraaf)

Wat zullen die rechts-extremisten nu gaan doen ?
Antwoord : schelden...auw

Die moslimaanhangers liggen weer in een deuk.

Hebben we ooit niet eens gijzelingen gehad(RMS), waarop dhr Van Agt zei :aanpakken en er werden er een aantal afgeknald en stil waren de Molukkers in Nederland.

Ziehier de oplossing.

Graag gedaan.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 9:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 1:00 schreef Aaargh het volgende:
Waarom zijn de nederlandse christenen (enkele uitzonderingen daar gelaten) inmiddels zo gematigd? Educatie en welvaart, antipopulaire vriend. Educatie en welvaart, zodat de mensen voor zichzelf leerden denken en voor zichzelf konden zorgen.

Door de islam te bestrijden (hoe bestrijd je in vredesnaam een idee?) plaats je de islamiet in een underdogpositie. Dit geeft hem het gevoel dat hij zijn religie hard nodig heeft. In tijden van oorlog leven religies op, dat weet iedereen die ook maar een piepklein beetje kaas van geschiedenis heeft gegeten. Mensen willen steun van een hogere macht.

Zorg voor verlichting, leer de islamiet zijn eigen koran te lezen en hij heeft de imam niet meer nodig. Geef de islamiet voedsel, onderdak en veiligheid en hij heeft zijn profeet niet meer nodig. Zo werkte het voor de christenen, zo zal het voor de islamieten ook werken. Jammer genoeg duren dat soort processen wel een paar eeuwen...


NEEN! Iedere islamiet in Nederland heeft de kans om zich op te werken, te studeren etc etc. Ook geloof ik niet dat in Nederland buitenlanders niet worden aangenomen op basis van hun etnische afkomst (ten minste in het merendeel van de gevallen dan).

Maar die gastjes kiezen er zelf voor om vroeg van school af te gaan en gooien daarmee zelf hun eigen ruiten in. En dan die islamieten (en onwelwillende allochtonen) nu gaan verwennen? Een schop onder hun kont moeten ze krijgen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 10:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 9:53 schreef metalkixx het volgende:
Die moslimaanhangers liggen weer in een deuk.

Hebben we ooit niet eens gijzelingen gehad(RMS), waarop dhr Van Agt zei :aanpakken en er werden er een aantal afgeknald en stil waren de Molukkers in Nederland.

Ziehier de oplossing.

Graag gedaan.


Molukkers zijn 98% christen. Niks te maken met moslims, alhoewel ze strijden tegen moslims in hun eigen land.
Met oog om oog, tand om tand mentaliteit bereik je niks. Alleen maar een spiraal van geweld.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 10:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 10:15 schreef Manifest het volgende:
Met oog om oog, tand om tand mentaliteit bereik je niks. Alleen maar een spiraal van geweld.


Jammer genoeg zijn sommige mensen alleen maar gevoelig voor geweld. Daar lijkt het zo onderhand wel op, rede, overleg en dicussie is niet aan hen besteed. Zulke lui moeten desnoods met geweld worden bestreden. Ik heb liever dat zij klappen krijgen dan anderen.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 10:27 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 4 november 2004 9:57 schreef attila_de_hun het volgende:
NEEN! Iedere islamiet in Nederland heeft de kans om zich op te werken, te studeren etc etc. Ook geloof ik niet dat in Nederland buitenlanders niet worden aangenomen op basis van hun etnische afkomst (ten minste in het merendeel van de gevallen dan).

Maar die gastjes kiezen er zelf voor om vroeg van school af te gaan en gooien daarmee zelf hun eigen ruiten in. En dan die islamieten (en onwelwillende allochtonen) nu gaan verwennen? Een schop onder hun kont moeten ze krijgen.


Verwennen my ass! Weet je wat verwennen is? Toestaan dat er islamitische scholen zijn, waar de kids veel te weinig leren over hoe nederland werkt. Verwennen is lijdzaam toekijken dat de helft van de immigrantenvrouwen de nederlandse taal niet beheerst en zich dus niet kan redden (en dus afhankelijk blijft van haar man). Verwennen is kids de kans geven zonder diploma van school te gaan, zodat ze dom blijven en alles blijven aannemen wat ze van thuis uit meekrijgen.

Natuurlijk heeft iedere migrant de kans zich te ontwikkelen, en de mensen die die kans grijpen zijn het probleem niet. Maar ik zeg je dat de regereing te laks is ten aanzien van de mensen die zich NIET ontwikkelen. Zonder diploma van school? Dan gekort op je uitkering. Ontwikkelen zal je je!

Maar ja, mijn plan kost meer moeite dan de ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-mentaliteit die de regering nu tentoon spreidt. Hier moet men gaan investeren in probleemgroepen, terwijl gewoon een beetje zeiken achteraf natuurlijk tien keer makkelijker is...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen