IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:57 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:

In de Koran wordt opgeroepen voor haat tegen andersdenkenden


Wanneer komen jullie met quote uit die koran inplaats van verdraaide fabels te versprijden....ik word zeer moe van jullie dwaasheid, jullie zijn te diep gezonken ik kan jullie niet meer redden en bij deze geef ik het op en ga ik naar bed.
Welterusten


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 21:57 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:39 schreef arrebar het volgende:
Wat een slimme opmerking maak jij daar zeg. Heb je wel eens een moslim gesproken in je leven of ken je ze alleen maar als van op opsporing verzocht. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn de extremisten die het probleem zijn. Zowel links als rechts moslim en chriselijk als atheistisch. Dat zijn de mensen zonder respect voor vrijheid van meningsuiting. En dat is niet iedere willekeurige shoarmaboer.


daar heb je op zich een punt, maar als je mn andere reply's gelezen hebt weet je ook dat ik van oorsprong juist voor een multiculturele samenleving ben(was?)Ik maak mij alleen steeds meer zorgen over die samenleving en dat komt nu eenmaal juist doordat er zoveel onbegrijpelijke dingen gebeuren die allemaal op de 1 of andere manier met moslims te maken hebben(meisjes in de fik steken ,gestoorde imams)En nu blijkt maar weer eens dat de softe manier niet werkt en dus blijft dan in mijn ogen alleen de harde aanpak nog over!!Meer van dit soort gedoe KUNNEN EN MOETEN we niet meer laten gebeuren en ja dat er dan ook de goeie onder gaan lijden is dan altijd jammer maar dat moet dan maar!Het wordt tijd dat nederland weer nederland word ,maar ja als je dat zegt ben je gelijk een racist!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:52 schreef stookvogel het volgende:
Je bent gehersenspoelt, dit is NIET waar! Een fabel quote dat stuk uit de koran en ik zal je mijn oprechte excuses aanbieden.
Sterker nog, heel veel van de uitvindingen en ondekkingen waar wij nu in het westen nog gretig gebruik van maken hebben wij te danken aan het feit dat moslims respect tonen voorelke religie; ze keken naar de ontdekkingen en ideeën van andere religie's om deze te centaliseren in bibliotheken waar joden christen moslims etc etc welkom waren.

Wat een, waarschijnlijk onboelde, ironie altijd in jouw posts.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:52 schreef stookvogel het volgende:
Je bent gehersenspoelt, dit is NIET waar! Een fabel quote dat stuk uit de koran en ik zal je mijn oprechte excuses aanbieden.
Sterker nog, heel veel van de uitvindingen en ondekkingen waar wij nu in het westen nog gretig gebruik van maken hebben wij te danken aan het feit dat moslims respect tonen voorelke religie; ze keken naar de ontdekkingen en ideeën van andere religie's om deze te centaliseren in bibliotheken waar joden christen moslims etc etc welkom waren.



Moslims en respect voor religie ...
Mag jij mij vertellen in welke van de islamitische landen andere religies openlijk getolereerd worden ... naar ik mij kan herinneren is er geen enkel islamitisch land waar staat en kerk zodanig gescheiden zijn dat anders gelovigen evenveel rechten hebben, en dan heb ik het over praktijk, niet over theorie ...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:59 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:56 schreef Jenje het volgende:
1: lUgubere teksten

wow, wat een argument!

quote:

2: een tekstboekje van een cd is toch HEEL wat anders dan een bijbel of koran. Christenen en Moslims halen hun normen en waarden uit die boeken. En de Islam staat toch wereldwijd bekend als haatdragend jegens alles wat anders is, als je dat ontkent woon je volgens mij op Rottumerplaat ...

en waar halen mensen die niet of nauwelijks gelovig zijn hun normen en waarden weg dan? Die komen niet alleen uit geloofsovertuigen maar hebben meerdere factoren.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 22:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kan een mod dit topic omdopen tot het "geef je mening over Islamietjes en dan het liefst Marrokkaanse Islamietjes"-topic?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:02 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Theo zou het zo gewild hebben


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:02 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Wat een waarschijnlijk onbedoelde domheid en verminken van de nederlansche spelregels toch altijd in je posts.

nog één:
quote:

Het Christen dom heeft geen 11e gebod allacde Jihad of vergelijkbare dingen.


De Jihad is geen heilige oorlog, maar duit op een persoonlijke strijd is te maken van je leven.

Lees de Koran eens praat en praat met moslims, zoals ik, in plaats van gehersenspoelde mensen en je zult je racistische vooroordelen bijschaven...wedden?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 22:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:02 schreef Brujeria het volgende:
Theo zou het zo gewild hebben
Waarschijnlijk ja, nóg meer onbeargumenteerde kul over Moslims. Hij hield het iig tot de feiten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:03 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:59 schreef Jenje het volgende:
Moslims en respect voor religie ...
Mag jij mij vertellen in welke van de islamitische landen andere religies openlijk getolereerd worden ... naar ik mij kan herinneren is er geen enkel islamitisch land waar staat en kerk zodanig gescheiden zijn dat anders gelovigen evenveel rechten hebben, en dan heb ik het over praktijk, niet over theorie ...

Politiek...Mensen...NIET de religie....zucht


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 22:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:56 schreef Jenje het volgende:
1: lUgubere teksten
2: een tekstboekje van een cd is toch HEEL wat anders dan een bijbel of koran. Christenen en Moslims halen hun normen en waarden uit die boeken. En de Islam staat toch wereldwijd bekend als haatdragend jegens alles wat anders is, als je dat ontkent woon je volgens mij op Rottumerplaat ...
Dat is niet waar ik op doelde, Kwelgeest had het over dat als de extremisten slecht zijn dat dan de hele religie slecht is. En ik gaf met een voorbeeld aan dat wij ook niet persee eikels zijn omdat er extremiste in de metal rondlopen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:03 schreef arrebar het volgende:
Dat is niet waar ik op doelde, Kwelgeest had het over dat als de extremisten slecht zijn dat dan de hele religie slecht is. En ik gaf met een voorbeeld aan dat wij ook niet persee eikels zijn omdat er extremiste in de metal rondlopen.
Ik heb niet allen extremisten over een kan geschoren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:59 schreef Brujeria het volgende:
en waar halen mensen die niet of nauwelijks gelovig zijn hun normen en waarden weg dan? Die komen niet alleen uit geloofsovertuigen maar hebben meerdere factoren.


Ik geloof niet, ik haal mijn normen en waarden uit alledag. Ik laat mijn medemens met rust en verwacht hetzelfde. Maar dat is het punt niet.

Moslims zijn over het algemeen vele strenger in hun religie dan christenen, meeste christenen in nederland zouden de voordeur van de kerk niet kunnen vinden. Hierdoor zijn er relatief gezien veel meer moslims die de koran letterlijk nemen en dus niet-moslims als bedreiging zien, en die elke belediging van de Islam met bloed vergeld willen zien worden.

Vind je dat nou zo moeilijk om in te zien? Moeten er nog wat bekende critici neergeschoten worden voordat jij je knuffelgedoog kop uit het zand trekt.



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:06 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb niet allen extremisten over een kan geschoren.
neen, maar dat je kortzichtig bent en totaal niet openstaat voor andere opvattingen is allang duidelijk.

quote:
Vind je dat nou zo moeilijk om in te zien? Moeten er nog wat bekende critici neergeschoten worden voordat jij je knuffelgedoog kop uit het zand trekt.

Ik ben ook niet voor een knuffelgedoog, tegenover niemand, ongeacht religie, ras of whatever.




[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 02-11-2004 22:08]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 22:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

@Jenje: Kan best zijn, maar het staat bij mijn beste weten ner-gens in de Koran dat ze moeten leven als onze vrienden die dagelijks de kranten weten te halen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-11-2004 22:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:05 schreef Jenje het volgende:

Moslims zijn over het algemeen vele strenger in hun religie dan christenen, meeste christenen in nederland zouden de voordeur van de kerk niet kunnen vinden. Hierdoor zijn er relatief gezien veel meer moslims die de koran letterlijk nemen en dus niet-moslims als bedreiging zien, en die elke belediging van de Islam met bloed vergeld willen zien worden.




Geloof me, er zijn ook zat Christenen die de bijbel iets te letterlijk nemen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:07 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:06 schreef Brujeria het volgende:
neen, maar dat je kortzichtig bent en totaal niet openstaat voor andere opvattingen is allang duidelijk.

je had het niet tegen mij maar...insgelijks
Maar ik had belooft mijn bed te gaan zoeken en daar zal ik me aan houden


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:06 schreef Brujeria het volgende:
neen, maar dat je kortzichtig bent en totaal niet openstaat voor andere opvattingen is allang duidelijk.
En jij niet? Je kunt ook bekrompen openminded zijn ....

Oh we moeten een brede blik houden, we moeten alle kanten eerst 500 keer bekijken.

Typische nederlandse knuffel en "ik geef ze geld dus mijn schuldgevoel is weg" houding.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:07 schreef Greycloak het volgende:
@Jenje: Kan best zijn, maar het staat bij mijn beste weten ner-gens in de Koran dat ze moeten leven als onze vrienden die dagelijks de kranten weten te halen.
Dat zeg ik ook niet ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:06 schreef Brujeria het volgende:
neen, maar dat je kortzichtig bent en totaal niet openstaat voor andere opvattingen is allang duidelijk.
Ik sta inderdaad niet open voor religies die prediken voor mijn dood.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:08 schreef Jenje het volgende:
Dat zeg ik ook niet ...
@ Kwellie dan. Die zogenaamde gelovigen moeten hun Koran eens lezen ipv te luisteren naar Imams met grootheidswaanzin.
Geldt ook voor Paapsen by the way.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2004 22:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2004 22:02 schreef stookvogel het volgende:
Wat een waarschijnlijk onbedoelde domheid en verminken van de nederlansche spelregels toch altijd in je posts.

nog één:

De Jihad is geen heilige oorlog, maar duit op een persoonlijke strijd is te maken van je leven.

Lees de Koran eens praat en praat met moslims, zoals ik, in plaats van gehersenspoelde mensen en je zult je racistische vooroordelen bijschaven...wedden?



je weet het net zo mooi te vertellen als die iraakse minister familie?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:10 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik sta inderdaad niet open voor religies die prediken voor mijn dood.

Luister....Jullie zijn gehersenspoelt net als nazi-duitsland GVD AAH


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik sta inderdaad niet open voor religies die prediken voor mijn dood.
Och, hoe kun je dat nu zeggen! Wij als tolerante Nederlanders (zelfs de Nazi's konden hier zo komen) moeten elk volk/elke religie in ons hart sluiten! Want misschien zit er toch één met een goed hart tussen ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:10 schreef stookvogel het volgende:
Luister....Jullie zijn gehersenspoelt net als nazi-duitsland GVD AAH
En jij door Janis Joplin, in haar zwar drugsperiode


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen