IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 22:11 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Ik vraag me af wanneer de tijd komt dat wij in opstand komen...


A sudden crack, as I crush your skull


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:12 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik sta inderdaad niet open voor religies die prediken voor mijn dood.
Ik bedoel te zeggen dat je je mening altijd als feit presenteert, en weigert begrijpend te luisteren naar wat anderen te vertellen hebben. oftewel een enorm bord voor je kop.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2004 22:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

binnen 15 jaar WOIII


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 22:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:56 schreef kwelgeest het volgende:
Het Christen dom heeft geen 11e gebod allacde Jihad of vergelijkbare dingen. En je mag van mij interpreteren en draaien wat je wilt maar als de vertegwoordigers van het geloof het zo brengen.. + Dat de Koran naar mijn weten er vrij duidelijk in is. Dit wordt alleen verdraait en tegen gesproken door Moslims die hebben na gedacht wat voor gevolgen dat heeft voor de acceptatie van Moslims in andere landen.
Dit is natuurlijk een belachelijke vergelijking. 'Gasten' die dat serieus nemen zijn tot op zekere hoogte 'Satanistisch' en beoefenen dus ook een geloof.
Ik denk dat ik de bijbel beter ken dan jij om te weten dat er ook hele erge teksten instaan ook omtrend andersdenkenden. Wat denk je van het verhaal van Sodom en Ghomorra. Hierin staat beschreven dat god steden met zondaars platgooide. Er staan veel erge dingen in de bijbel, zeker als je oude vertalingen neemt. Toch is niet iedere chisten een gevaar voor de samenleving.
Verder is de vergelijking met metal niet belachelijk. Het is een voorbeeld dat laat zien dat als er in een open groep extremisten zitten de hele groep niet per defenitie fout is. Mensen nemen dit soort dingen te letterlijk.
Je sugereert dat de normale moslim een extremist is die zich normaal gedraagd om geaccepteerd te worden in de maatschappij. Dat is gelul uit je nek. Met dat soort crap moet je niet aankomen in een discussie want dat is false argumenten aandragen.
Niet iedere moslim wil jou doodhebben omdat je een andere mening hebt. Dat zie je niet. Dit vind ik eigenlijk heel hypocries omdat je aan de ene kant zegt dat we vrijheid van mening moeten hebben maar dat je het niet accepteerd dat er mensen zijn die een omstreden religie vreedzaam uitoefenen.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 02-11-2004 22:14]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:12 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:06 schreef Brujeria het volgende:
neen, maar dat je kortzichtig bent en totaal niet openstaat voor andere opv
attingen is allang duidelijk.



EN DAT IS JUIST WAT NEDERLAND NODIG HEEFT!!!

laten we maar es wat kortzichtiger worden,ik vond al die moskee's altijd al onzin(als ze om alibaba willen jodellen doen ze dat maat lekker in hun eigen woestijn)ze moeten zich gewoon 100 procent aanpassen of optieven!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:13 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:11 schreef Jenje het volgende:
En jij door Janis Joplin, in haar zwar drugsperiode

Weet je ik ken haar/hem niet eens
en nog steeds lig ik niet in bed (hé ik schreef steeds in een keer met eeb d )


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:10 schreef Greycloak het volgende:
@ Kwellie dan. Die zogenaamde gelovigen moeten hun Koran eens lezen ipv te luisteren naar Imams met grootheidswaanzin.
Geldt ook voor Paapsen by the way.
Als zij zelf hun boek niet lezen moeten ze ook niet huilen dat ze onterecht van bepaalde ideologien worden beschuldigd of waar je ook op wil doelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:13 schreef stookvogel het volgende:
Weet je ik ken haar/hem niet eens
en nog steeds lig ik niet in bed (hé ik schreef steeds in een keer met eeb d )
Zucht ... kent Janis Joplin niet eens
Hup naar bed jij, Sesamstraat is allang afgelopen ...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:14 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:11 schreef Botzwaard666 het volgende:
Ik vraag me af wanneer de tijd komt dat wij in opstand komen...


ik ook!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 22:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:13 schreef kwelgeest het volgende:
Als zij zelf hun boek niet lezen moeten ze ook niet huilen dat ze onterecht van bepaalde ideologien worden beschuldigd of waar je ook op wil doelen.
Dat is zeker waar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:15 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:12 schreef antipop het volgende:
EN DAT IS JUIST WAT NEDERLAND NODIG HEEFT!!!

laten we maar es wat kortzichtiger worden,ik vond al die moskee's altijd al onzin(als ze om alibaba willen jodellen doen ze dat maat lekker in hun eigen woestijn)ze moeten zich gewoon 100 procent aanpassen of optieven!!
inderdaad, narrowminded people shall solve all your problems.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:16 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:14 schreef Jenje het volgende:
Zucht ... kent Janis Joplin niet eens
Hup naar bed jij, Sesamstraat is allang afgelopen ...

Google...nèèè niet mijn stijl...shit Sesamstraat al afgeloven? dan ga ik maar naar bed


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 22:16 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 22:12 schreef antipop het volgende:
EN DAT IS JUIST WAT NEDERLAND NODIG HEEFT!!!

laten we maar es wat kortzichtiger worden,ik vond al die moskee's altijd al onzin(als ze om alibaba willen jodellen doen ze dat maat lekker in hun eigen woestijn)ze moeten zich gewoon 100 procent aanpassen of optieven!!
Op het moment dat saudie arabie de buitenlanders verplicht aan de cultuur mee te doen in de vorm van verplichte ramadan is dat slecht, maar als wij in Nederland zo doen is het goed.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind het zo vreemd dat hippies na 9/11, madrid, vliegtuigcrashes in rusland, discobomsaanslag in (ik dacht) bangkok of jakarta, en na moord van Gogh niet zoiets hebben van .. goh .. ik zie een verband ..


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:17 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Wiiijjjjhiijjj (hoe doe je een lange lange ij?) zijn even erg...

(wwet je...ik ben echt moe, ik zet mijn pc gewoon uit)


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 22:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 22:16 schreef Jenje het volgende:
Vind het zo vreemd dat hippies na 9/11, madrid, vliegtuigcrashes in rusland, discobomsaanslag in (ik dacht) bangkok of jakarta, en na moord van Gogh niet zoiets hebben van .. goh .. ik zie een verband ..

Het verband probeer ik juist te benadrukken, het zijn steeds extremisten. Dat is het verband.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:17 schreef arrebar het volgende:
Het verband probeer ik juist te benadrukken, het zijn steeds extremisten. Dat is het verband.
Dan zijn er wel veel extremisten he ....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 22:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

In tegenstelling tot wat linkse hippies als arrebar denken, IS de Islam slecht. Het verschil met de bijbel: De bijbel zijn verhaaltjes die door mensen die Jezus niet hebben gekend zijn geschreven, hetgeen wat Jezus, de profeet, in het algemeen zegt, is vredelievend. De Qu'ran bestaat uit LETTERLIJK geciteerde teksten van de profeet Mohammed. De Qu'ran wordt hierdoor letterlijk geinterpreteerd, immers de profeet heeft het zo gewild. De profeet zelf is een schoft, zo pleit hij voor agressieve oorlog tegen niet-gelovigen, was hij een slavendrijver, heeft hij vele geweldsdelicten gepleegd (denk aan de slachting van 800 Joodse gevangen) enz. Mohammed citeerde dat moslims zich rustig moeten houden, totdat ze sterk genoeg zijn om een gebied of land met geweld in te nemen. (te lezen in Soera 9 en 'Het leven van Mohammed') Ofwel, de profeet was een slechte man, dus ook de Qu'ran, die door de profeet geciteerd is, is slecht en dus is de Islam, die op de Qu'ran gebaseerd is, in zichzelf al slecht.
Gedurende de gehele periode dat de Islam heeft bestaan hebben vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden ALTIJD gezegd dat het voor een moslim verboden is in een niet-moslim land te wonen, tenzij er wordt gestreden om het land om te toveren tot moslim land.
Dit wil niet zeggen dat de moslims slecht zijn, dit wil zeggen dat de Islam slecht is.

Maar goed, ik ben behoorlijk pissig over dit gebeuren en ik hoop dat Nederland er wijzer en realistischer van wordt, dan is Theo van Gogh niet voor niets overleden.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 02-11-2004 22:19]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee Misantroopje, je moet het gedogen, die man een nieuwe baan geven en extra uitkering geven zodat hij elk jaar naar islamawabtralala op vakantie kan gaan


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:19 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

De islam heeft dan ook zeer veel aanhangers. Het is 1 van de grootste religies meen ik.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:20 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:18 schreef Jenje het volgende:
Dan zijn er wel veel extremisten he ....

Ja er zijn veel extemisten...moslim-extemisten zijn kut, dat meneer van Gogh vermoord is door een moslim-extremist is ook kut, dat 3000 mensen dood gaan door moslims-extremisten is ook kut....dat moslims voor moslim-extremisten aangezien worden is ook kut.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:12 schreef Brujeria het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat je je mening altijd als feit presenteert, en weigert begrijpend te luisteren naar wat anderen te vertellen hebben. oftewel een enorm bord voor je kop.
Licht er maar net aan hoe je het interpreteerd. Jij presenteert het nu ook als gfeit dat het zo is dat ik niet opensta terwijl dat jouw mening is.
Oftewel een zeer hypocriete uitspraak. Daarbij kan ik me niet herinneren ooit met jouw in discussie geweest te zijn waarbij ik echt serieus was.
quote:
Op 2 november 2004 22:12 schreef arrebar het volgende:
Ik denk dat ik de bijbel beter ken dan jij om te weten dat er ook hele erge teksten instaan ook omtrend andersdenkenden. Wat denk je van het verhaal van Sodom en Ghomorra. Hierin staat beschreven dat god steden met zondaars platgooide. Er staan veel erge dingen in de bijbel, zeker als je oude vertalingen neemt. Toch is niet iedere chisten een gevaar voor de samenleving.
Verder is de vergelijking met metal niet belachelijk. Het is een voorbeeld dat laat zien dat als er in een open groep extremisten zitten de hele groep niet per defenitie fout is. Mensen nemen dit soort dingen te letterlijk.
Je sugereert dat de normale moslim een extremist is die zich normaal gedraagd om geaccepteerd te worden in de maatschappij. Dat is gelul uit je nek. Met dat soort crap moet je niet aankomen in een discussie want dat is false argumenten aandragen.
Niet iedere moslim wil jou doodhebben omdat je een andere mening hebt. Dat zie je niet. Dit vind ik eigenlijk heel hypocries omdat je aan de ene kant zegt dat we vrijheid van mening moeten hebben maar dat je het niet accepteerd dat er mensen zijn die een omstreden religie vreedzaam uitoefenen.
Nu kom jij met maar wat uit de lucht gegrepen ononderbouwde aannemingen naar mijn persoontje. Kijk eens in mij profiel dan zul je zien dat ik de door jou genoemde bijbeltekst wel degelijk ken.

Verder heb ik datook nooit gezegd over de 'normale' Moslim. Ik refereerde naar Moslim 'intelectuelen' die echt achter hun geloof staan.
En nogmaals als Moslims mensen niet willen zien sterven om hun afwijkende mening waarom zijn ze dan nog Moslim?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:19 schreef Brujeria het volgende:
De islam heeft dan ook zeer veel aanhangers. Het is 1 van de grootste religies meen ik.

En hoe zijn ze zo geworden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:19 schreef Brujeria het volgende:
De islam heeft dan ook zeer veel aanhangers. Het is 1 van de grootste religies meen ik.
De tweede.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:20 schreef stookvogel het volgende:
Ja er zijn veel extemisten...moslim-extemisten zijn kut, dat meneer van Gogh vermoord is door een moslim-extremist is ook kut, dat 3000 mensen dood gaan door moslims-extremisten is ook kut....dat moslims voor moslim-extremisten aangezien worden is ook kut.
Ik zei alleen dat onder moslims relatief meer extremisten zijn omdat de Koran direct haatdragend is (zie ook post van Misantroop), en aangezien in nederland er steeds meer moslims komen dus ook meer extremisten, (laatste maanden nieuws gevolgd?) en daar moet wat tegen gedaan worden. DAT was mijn punt, maar jij hippie huilt meteen rascisme en discriminatie als Vanessa op een fundraiser.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen