IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2004 12:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Van Gogh zei de waarheid over de kanker die islam heet. Zijn columns in de Metro van vrijdag waren altijd zeer goed.

Wie is de volgende, Wilders? Hirsi Ali?


En typisch dat Job "moslimknuffelaar" Cohen weer vooraan staat met z'n grote bek.


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2004 12:30]


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-11-2004 12:30 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 november 2004 12:24 schreef Jenje het volgende:
Nu.nl:


Rellen?


Ik ga niet rellen, ik moet werken vanavond. En dat zouden al die nutteloze rechtserds ook moeten doen in plaats van demonstreren rondom een belangrijk verkeersknooppunt (Amsterdam CS bedoel ik). Je zult zien dat het vanavond inderdaad uit de hand gaat lopen en dan kan ik natuurlijk weer slalom rennen tussen de mobiele eenheden om mijn bus te halen, onderwijl knuppels en vuisten ontwijkend.

En om te voorkomen dat ik nu weer van anti-rechtse sentimenten word beticht: Ik was ook geen voorstander van de herrieschopperij van gisteren. Stelletje fukcing lemmingen, een beetje met z'n allen staan blaten op de Dam in plaats van kennis te maken met hun buren en zo de integratie te bevorderen. Foei!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-11-2004 12:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 november 2004 12:29 schreef BurZum het volgende:
Van Gogh zei de waarheid over de kanker die islam heet.
Hij zag dat als waarheid. Jij ziet dat blijkbaar ook als waarheid. Maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk waarheid is?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-11-2004 12:34 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

is nou al bekend wat er o die brief stond?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 12:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 12:30 schreef helmet het volgende:
Hij zag dat als waarheid. Jij ziet dat blijkbaar ook als waarheid. Maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk waarheid is?
Ehhh... wat dacht je van ongeveer elke Islamcriticus? Wat dacht je van Islamitische rechtsgeleerden en Mohammed zelf, die zeggen dat de Islam zich moet verspreiden met geweld en alles dat ongelovig is moet vernietigen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2004 12:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 november 2004 12:41 schreef Misanthrope het volgende:
Ehhh... wat dacht je van ongeveer elke Islamcriticus? Wat dacht je van Islamitische rechtsgeleerden en Mohammed zelf, die zeggen dat de Islam zich moet verspreiden met geweld en alles dat ongelovig is moet vernietigen?


De teksten uit de Koran die jij had gequote zeggen eigenlijk al genoeg.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2004 12:57 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

lompe foto in de Telegraaf. Genomen met een telefoon nog wel..


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje respectloos idd ... maar ja Telegraaf is nou niet echt een krant met hart voor nieuws ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-11-2004 13:03]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2004 13:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



ik kijk alleen plaatjes


Suck my piss


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2004 13:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 12:57 schreef skullfuck het volgende:
lompe foto in de Telegraaf. Genomen met een telefoon nog wel..


Zo ja inderdaad!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 13:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hoezo respectloos? Wat had de krant dan moeten doen? Doen alsof er niets gebeurd is?

Ook al is het niet leuk die foto te zien, het laat mensen wel kennis maken met de realiteit. Uit reacties blijkt ook dat mensen na het zien van die foto beseffen wat er gebeurd is.

Overigens worden ook bij andere aanslagen foto's in de krant getoond, dus waarom bij deze aanslag niet?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk niet dat de nabestaanden, die toch al de media op hun reet hebben nu, niet echt zitten te wachten op een foto van hun man/vader/vriend met een mes in zijn lijf op een fietspad ...

Dat is gewoon sensatiejournalistiek.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 13:39 schreef Jenje het volgende:
Ik denk niet dat de nabestaanden, die toch al de media op hun reet hebben nu, niet echt zitten te wachten op een foto van hun man/vader/vriend met een mes in zijn lijf op een fietspad ...

Dat is gewoon sensatiejournalistiek.
Ik denk dat je het op beide manieren kunt zien. Persoonlijk vind ik momenteel zwaarder wegen dat het volk zich begint te realiseren wat er aan het gebeuren is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 03-11-2004 13:47 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Gezien mensen alleen plaatjes kijken en niet kunnen lezen dat er een mes in zijn lijf zat, lijkt me een foto die dat laat zien dus ook zeer relevant idd



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 13:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 13:44 schreef Misanthrope het volgende:
Ik denk dat je het op beide manieren kunt zien. Persoonlijk vind ik momenteel zwaarder wegen dat het volk zich begint te realiseren wat er aan het gebeuren is.


"Hij is meermalen neergeschoten en heeft twee messen in zijn lijf gestoken gekregen, eentje met een briefje eraan."

'Goh zeg, wat moet ik me daarbij voorstellen dan?'

"Hier, een vaag laag-kwalitatief en totaal overbodig fotootje wat niets toevoegd aan wat ik net beschreven heb."

'Oh wauw, wat erg zeg! Hij heeft een mes in zijn lijf en je ziet een briefje! Goed dat ze foto's hebben tegenwoordig, anders had ik nooit begrepen wat er gaande was!'


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 13:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 13:52 schreef Mark het volgende:
"Hij is meermalen neergeschoten en heeft twee messen in zijn lijf gestoken gekregen, eentje met een briefje eraan."

'Goh zeg, wat moet ik me daarbij voorstellen dan?'

"Hier, een vaag laag-kwalitatief en totaal overbodig fotootje wat niets toevoegd aan wat ik net beschreven heb."

'Oh wauw, wat erg zeg! Hij heeft een mes in zijn lijf en je ziet een briefje! Goed dat ze foto's hebben tegenwoordig, anders had ik nooit begrepen wat er gaande was!'
Het verschil zit 'm in het horen en ZIEN van een gebeurtenis. Wanneer jij ZIET dat iemand neergestoken is, maakt dat meer indruk op jou dan wanneer je van een ander HOORT dat iemand neergestoken is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-11-2004 13:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 november 2004 13:52 schreef Mark het volgende:
'Oh wauw, wat erg zeg! Hij heeft een mes in zijn lijf en je ziet een briefje! Goed dat ze foto's hebben tegenwoordig, anders had ik nooit begrepen wat er gaande was!'
Is dit nu sarcasme of een imitatie van Misanthrope?

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-11-2004 13:56]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 14:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 13:55 schreef Misanthrope het volgende:
Het verschil zit 'm in het horen en ZIEN van een gebeurtenis. Wanneer jij ZIET dat iemand neergestoken is, maakt dat meer indruk op jou dan wanneer je van een ander HOORT dat iemand neergestoken is.


Die is voor je eigen rekening dan. Ik was aardig geschokt toen ik -hoorde- van de moord op Van Gogh, daar heb ik geen foto's voor nodig. Een kettingbotsing is spectaculairder als je hem ziet dan als je erover hoort, maar je hoeft er niet zelf in te zitten om te snappen dat het niet best is.

Er is een nauwe scheidslijn tussen een nieuwsbron aanbieden ter verheldering en uitdieping van een onderwerp, en goedkope sensatiezucht. 'Serieuze' media moeten in mijn ogen bij elke foto of elk tekstueel detail goed afwegen of het daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft of puur dient ter 'opleuking' van een artikel. In dit geval lijkt die foto mij totaal overbodig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 14:02 schreef Mark het volgende:
Die is voor je eigen rekening dan. Ik was aardig geschokt toen ik -hoorde- van de moord op Van Gogh, daar heb ik geen foto's voor nodig. Een kettingbotsing is spectaculairder als je hem ziet dan als je erover hoort, maar je hoeft er niet zelf in te zitten om te snappen dat het niet best is.

Er is een nauwe scheidslijn tussen een nieuwsbron aanbieden ter verheldering en uitdieping van een onderwerp, en goedkope sensatiezucht. 'Serieuze' media moeten in mijn ogen bij elke foto of elk tekstueel detail goed afwegen of het daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft of puur dient ter 'opleuking' van een artikel. In dit geval lijkt die foto mij totaal overbodig.
Voor mij was het ook genoeg om het te horen. Ik heb het nu dan ook over het 'gewone' volk. Ik heb op het internet reacties op de foto gelezen, waaruit bleek dat veel mensen pas werkelijk bewust werden van wat er gebeurd is toen ze foto zagen. Nu is het idd shokerend en kan de toegevoegde waarde voor vele mensen nihil zijn, voor andere mensen heeft het blijkbaar wel toegevoegde waarde, want deze mensen beseffen pas na het ZIEN van zo'n foto wat er werkelijk gebeurd is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 14:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, zolas ik al zei, het blijft een smalle scheidslijn. Toch wel triest dat zoveel mensen dan plaatjes nodig hebben om zichzelf een beeld te kunnen vormen. Da's nou TV-cultuur en gebrek aan fantasie van de hedendaagse maatschappij!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 03-11-2004 14:20 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

quote:
Op 3 november 2004 12:24 schreef Jenje het volgende:
Nu.nl:


Rellen?



JIJ Relnicht JIJ!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 15:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 14:18 schreef Mark het volgende:
Tja, zolas ik al zei, het blijft een smalle scheidslijn. Toch wel triest dat zoveel mensen dan plaatjes nodig hebben om zichzelf een beeld te kunnen vormen. Da's nou TV-cultuur en gebrek aan fantasie van de hedendaagse maatschappij!
Yep. De onverschilligheid van de hedendaagse Nederlander.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 15:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

@Sharteel: Ik vind het dan toch uiterstdubieus dat slechts linkse politici en quasi-intelectuele moslims op die interpretatie van de Jihad wijzen terwijl over het algemeen de 'gewone' moslim en de voorgangers van de Islam iets anders beweren.
En dan nog al staat het niet zo in de Koran dat verandert mijn houding tegen over Moslims niet gezien het gross het van hun voorgangers accpeteerd dat hun geloof zo wordt uitgedragen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-11-2004 15:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 15:25 schreef kwelgeest het volgende:
bla
offtopic: Hoi

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 03-11-2004 15:28]


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 15:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 15:27 schreef stigma het volgende:
offtopic: Hoi
--> lultopic?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen