IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 22:23 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Zonder grapjes, ik fietste laats langs een moskee, en ik zag daar een vent lopen met zo'n KKK gewaad aan ...

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 02-11-2004 22:23]


A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:23 schreef Botzwaard666 het volgende:
Zonder grapjes, ik fietste laats langs een moskee, en ik zag daar een vent lopen met zo'n KKK gewaad aan ...
Ga naar bed


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:23 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

DE BEUK DERIN!!!!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:24 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:21 schreef kwelgeest het volgende:
De tweede.
oja, je was erbij he toen stiggie dat voorlas .
En wat discussieren betreft, ik kan slecht hoogte krijgen van jouw mate van "serieusheid" tijdens gesprekken dus vandaar.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:24 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Stel je voor dat Theo van Gogh zich nu zit te verantwoorden bij Allah.
Nè dat is niet lief Stookvogel, niets slechts over de doden(maar ik laat hem toch staan) Ik mocht hem niet maar ik vind het net zoals jullie een schande dat hij vermoord is voor het geven van zijn mening...wat gewoon wil zeggen is dat dat niet is te verwijten aan de religie Islam zoals sommigen hier vinden.
(Stel dat je deze post hypocriet vindt dan begrijp je me niet)


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:23 schreef Botzwaard666 het volgende:
Zonder grapjes, ik fietste laats langs een moskee, en ik zag daar een vent lopen met zo'n KKK gewaad aan ...
Een witte soepjurk bij mannen, zonder de typerende KKC punt ( het in Clan niet klan), is een traditioneel Irakees gewaad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:25 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:23 schreef Botzwaard666 het volgende:
Zonder grapjes, ik fietste laats langs een moskee, en ik zag daar een vent lopen met zo'n KKK gewaad aan ...
was dat niet sinterklaas??


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:26 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:24 schreef kwelgeest het volgende:
Een witte soepjurk bij mannen, zonder de typerende KKC punt ( het in Clan niet klan), is een traditioneel Irakees gewaad.

Het is klan niet clan ondanks dat dit oncorrect engels is.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:24 schreef Brujeria het volgende:
oja, je was erbij he toen stiggie dat voorlas .
En wat discussieren betreft, ik kan slecht hoogte krijgen van jouw mate van "serieusheid" tijdens gesprekken dus vandaar.
Dat legitimeerd nog niet tot zulke hypocriete posts.
Volgens mij heb ik het met jou slechts ooit over vrouwen gehad en ja er zat een kern van waarheid in mijn verhaal qua mijn visie maar het gross was gezever op gehap uit te lokken en tijd te doden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@hippievogel: Incorrect ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-11-2004 22:28]


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 22:26 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Toch had hij zeker wel zon witte punt muts op...


A sudden crack, as I crush your skull


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:27 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:26 schreef Botzwaard666 het volgende:
Toch had hij zeker wel zon witte punt muts op...

Was hij blauw?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:26 schreef stookvogel het volgende:
Het is klan niet clan ondanks dat dit oncorrect engels is.
oncorrect bestaat niet en volgens mijn woorden boek is clan correct maar die debiele redneck's spellen t idd met een k.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:26 schreef kwelgeest het volgende:
Dat legitimeerd nog niet tot zulke hypocriete posts.
Volgens mij heb ik het met jou slechts ooit over vrouwen gehad en ja er zat een kern van waarheid in mijn verhaal qua mijn visie maar het gross was gezever op gehap uit te lokken en tijd te doden.
als je dat nu vantevoren even duidelijk gemaakt had, had ik even slap meegeouwehoerd . Das in de late uurtjes een stuk leuker dan hevige "discussies" voeren


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:29 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:27 schreef stookvogel het volgende:
Was hij blauw?


hij had het over een WITTE muts!!!!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:30 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:22 schreef Jenje het volgende:
Ik zei alleen dat onder moslims relatief meer extremisten zijn omdat de Koran direct haatdragend is (zie ook post van Misantroop), en aangezien in nederland er steeds meer moslims komen dus ook meer extremisten, (laatste maanden nieuws gevolgd?) en daar moet wat tegen gedaan worden. DAT was mijn punt, maar jij hippie huilt meteen rascisme en discriminatie als Vanessa op een fundraiser.

Als je het aanpakken van moslim-extremisten bedoelt en de gewone moslim met rust laat heb je mijn stem.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 22:30 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:29 schreef antipop het volgende:
hij had het over een WITTE muts!!!!!

Nee zijn huidskleur.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:30 schreef stookvogel het volgende:
Als je het aanpakken van moslim-extremisten bedoelt en de gewone moslim met rust laat heb je mijn stem.
De haatdragende boodschap die de moslim verspreid zou verboden moeten worden, maar daar schiet je niks mee op .. zorg je alleen voor sterker vuur.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 22:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:30 schreef stookvogel het volgende:
Als je het aanpakken van moslim-extremisten bedoelt en de gewone moslim met rust laat heb je mijn stem.
Nee ik vind dat alle Moslims in heropvoedings kampen gestopt moeten worden in Polen om ze te leren dat het aanhangen van zo'n geloof niet kan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 22:31 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:29 schreef antipop het volgende:
hij had het over een WITTE muts!!!!!
Smurfen hebben ook witte mutsen hoor. Ik denk dat de persoon in kwestie de huidskeur van de betreffende persoon bedoelde.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 22:32 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:30 schreef stookvogel het volgende:
Nee zijn huidskleur.


Nee die hebben we niet waar ik woon


A sudden crack, as I crush your skull


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 22:32 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:27 schreef stookvogel het volgende:
Was hij blauw?


of bedoelde je die moslimp die m aanhad hahaha


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 22:33 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Zal de nieuwe generatie moslim toch niet wat aangepaster zijn ? ( probeer ze vooral niet te verdedigen )

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 02-11-2004 22:34]


A sudden crack, as I crush your skull


Fire
Usericon van Fire
Posted 02-11-2004 22:34 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

on topic



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 22:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 22:18 schreef Misanthrope het volgende:
In tegenstelling tot wat linkse hippies als arrebar denken,

Wat een paradox, aan de ene kant vind je het slecht dat er bij sommigen weinig respect voor andermans mening is, maar aan de andere kant toon je zelf ook geen respect voor meningen van anderen.
quote:
IS de Islam slecht. Het verschil met de bijbel: De bijbel zijn verhaaltjes die door mensen die Jezus niet hebben gekend zijn geschreven, hetgeen wat Jezus, de profeet, in het algemeen zegt, is vredelievend. De Qu'ran bestaat uit LETTERLIJK geciteerde teksten van de profeet Mohammed. De Qu'ran wordt hierdoor letterlijk geinterpreteerd, immers de profeet heeft het zo gewild. De profeet zelf is een schoft, zo pleit hij voor agressieve oorlog tegen niet-gelovigen, was hij een slavendrijver, heeft hij vele geweldsdelicten gepleegd (denk aan de slachting van 800 Joodse gevangen) enz. Mohammed citeerde dat moslims zich rustig moeten houden, totdat ze sterk genoeg zijn om een gebied of land met geweld in te nemen. (te lezen in Soera 9 en 'Het leven van Mohammed') Ofwel, de profeet was een slechte man, dus ook de Qu'ran, die door de profeet geciteerd is, is slecht en dus is de Islam, die op de Qu'ran gebaseerd is, in zichzelf al slecht.
Gedurende de gehele periode dat de Islam heeft bestaan hebben vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden ALTIJD gezegd dat het voor een moslim verboden is in een niet-moslim land te wonen, tenzij er wordt gestreden om het land om te toveren tot moslim land.
Dit wil niet zeggen dat de moslims slecht zijn, dit wil zeggen dat de Islam slecht is.

Maar goed, ik ben behoorlijk pissig over dit gebeuren en ik hoop dat Nederland er wijzer en realistischer van wordt, dan is Theo van Gogh niet voor niets overleden.
Als ik het goed begrijp is de Islam slecht omdat het door een man die geen lievertje was geschreven is. Terwijl de bijbel door meerdere mensen is geschreven die ook niet allemaal een lievertje waren. Feit is dat er ook in de bijbel hele negatieve dingen staan over Joden, homo's en noem het allemaal maar op. Daar wordt geen respect gekweekt voor andersdenkenden. Het staat er misschien niet zo oppervlakkig in maar et staan veel foute dingen in de bijbel. Er zijn ook fanatieke christenen die meegeholpen hebben bij de Holochaust uit geloofsovertuiging, tijdens de kruistochten hadden de christenen ook geen respect voor mensen met andere religies. Dus komt er vanuit die kring ook tuig. Er zitten tegenwoordig minder extremisten in maar de basis van de religie is hetzelfde. Als je de islam fout vindt dan moet je het christendom ook fout vinden.
Maar omdat er minder extremisten zijn vind je het echter ineens niet een slechte religie. Dan hangt het dus toch af van de extremisten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen