IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:31 schreef spectre het volgende:
klopt, gelukkig kent dit land geen extremistische kristenen, hier hebben we alleen de brave broeders die vooral het 2de testament lezen...
Rond Ede-Wageningen heb je nog een grote groep zitten die gelukkig alleen zichzelf in gevaar brengen, door weigeren van bepaalde vaccins.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-11-2004 14:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 november 2004 14:31 schreef spectre het volgende:
klopt, gelukkig kent dit land geen extremistische kristenen, hier hebben we alleen de brave broeders die vooral het 2de testament lezen...
Hier wellicht niet. Kerk en staat zijn hier gescheiden.

Al eens in Israel of Indonesie gekeken?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:28 schreef Jenje het volgende:
Zekers, maar ik ben van mening dat de niet-extremistische islamieten nu ook wel eens flink mogen laten zien dat zij zich niet achter de extremisten scharen.


Absoluut, alleen zeer politieke correcte figuren a la Cohen zijn hierop tegen. En idd,de gamtigde moslim mag zeker laten weten dat hij/zij onze kant kiest. Maar ik moet wel zeggen dat dit toch wel gebeurt.

Maar die extremisten? keihard aanpakken. Zo geef je tegelijkertijd een correct, maar duidelijk, signaal aan de minder extreme broeders. Die zien dan dat het menens is en zullen wel effe nadenken voordat ze verder zakken in de hoek van het extremisme.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2004 14:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@judge m

ja dat bedoel ik. wat probeer je te zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2004 14:35]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 14:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:32 schreef Jenje het volgende:
Rond Ede-Wageningen heb je nog een grote groep zitten die gelukkig alleen zichzelf in gevaar brengen, door weigeren van bepaalde vaccins.
Overigens. Helemaal los van de redden waarom die fundie christenen geen vaccines tot zich nemen zijn er een aantal medisch-legitieme redenen om het niet te doen, met name op lang termijn.

Ik ben er nog niet over uit of ik mijn kinderen laat vaccineren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:31 schreef spectre het volgende:
klopt, gelukkig kent dit land geen extremistische kristenen, hier hebben we alleen de brave broeders die vooral het 2de testament lezen...


Hoe heet die partij ook al weer waar geen vrouwen aan mogen deel nemen? Di dienen alleen maar voor het huishouden en om kinderen te baren.
We hebben ze wel, alleen gelukkig niet in al te grote aantallen. Dat moeten we met die moslimfundo's ook doen, het aantal reduceren, en als het effe kan tot nul.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Absoluut, alleen zeer politieke correcte figuren a la Cohen zijn hierop tegen. En idd,de gamtigde moslim mag zeker laten weten dat hij/zij onze kant kiest. Maar ik moet wel zeggen dat dit toch wel gebeurt.
Dat is juist die onbeperkte tolerantie die door vele hier als vanzelfsprekend genomen word.

quote:
Maar die extremisten? keihard aanpakken. Zo geef je tegelijkertijd een correct, maar duidelijk, signaal aan de minder extreme broeders. Die zien dan dat het menens is en zullen wel effe nadenken voordat ze verder zakken in de hoek van het extremisme.

Ze kunnen die mensen bijna niet pakken joh (alhoewel ze dus wel erg snel die 8 te pakken hadden, zitten ze soms ergens op te wacten?)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe heet die partij ook al weer waar geen vrouwen aan mogen deel nemen? Di dienen alleen maar voor het huishouden en om kinderen te baren.
We hebben ze wel, alleen gelukkig niet in al te grote aantallen. Dat moeten we met die moslimfundo's ook doen, het aantal reduceren, en als het effe kan tot nul.
NCPN


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 14:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe heet die partij ook al weer waar geen vrouwen aan mogen deel nemen? Di dienen alleen maar voor het huishouden en om kinderen te baren.
We hebben ze wel, alleen gelukkig niet in al te grote aantallen. Dat moeten we met die moslimfundo's ook doen, het aantal reduceren, en als het effe kan tot nul.
SP


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 14:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

G



(is uit Chelman zijn post gevallen )


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:39 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
G



(is uit Chelman zijn post gevallen )
ik denk eerder N.DA.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 14:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:40 schreef Jenje het volgende:
ik denk eerder N.DA.


Dat is Lain’s partij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:38 schreef Chelman het volgende:
SP




Wedden niet van niet? o opperhoofd in het verstrekken van foutieve en valse propaganda.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-11-2004 14:41]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 14:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 14:40 schreef Chelman het volgende:
Dat is Lain’s partij.


vind ik niet zo lief van je


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:41 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
vind ik niet zo lief van je
Schiet em neer, steek em lek, en laat een briefje achter:

"Ich habe es nicht gewust"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 14:42 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 14:42 schreef Jenje het volgende:
Schiet em neer, steek em lek, en laat een briefje achter:

"Ich habe es nicht gewust"


*even weg*

is de inhoud van die brief al bekend?


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:42 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*even weg*

is de inhoud van die brief al bekend?


Ja, oproep tot Jihad.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:42 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*even weg*

is de inhoud van die brief al bekend?
Nee, ze zijn nu bij kantje 3, maar 5 pagina's vol gebrekkig nederlands ies errug moeluk


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 14:43 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2004 14:45]


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja maar die oproep tot Jihad was echt de inhoud van die brief.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig is het maar een individualistische Jihad ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 15:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:50 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig is het maar een individualistische Jihad ...


Niet voor Theo dan he?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 15:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, en nu effe invoeren dat oom agent zulke rotjochies (die het protret besmeurden) een flinke draai rond de oren mag geven en we wijn al een heel end in de goede richting aan het gaan.
Zo lang het maar bij een draai om de oren blijft en niet meer.


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:50 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig is het maar een individualistische Jihad ...
Ja, een individualistische Jihad waar in Nederland zo'n pak 'm beet 50.000 mensen aan zouden willen participeren...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:08 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, een individualistische Jihad waar in Nederland zo'n pak 'm beet 50.000 mensen aan zouden willen participeren...
Jaaa maar dat zijn allmaal individuen, die moet je allemaal individueel beoordelen!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen