IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2004 12:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:52 schreef beli mawr het volgende:
En bij de moord op Cools, Martin Luther King, Kennedy, tal van politieagenten, rechters ed in Italië enzo niet misschien?
De moord op Kennedy heeft idd geen staart gehad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 05-11-2004 12:54 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Hebben jullie niets beters te doen dan een partij te gaan zitten ouwehoeren over het wel of niet uittrappen van onze murkjes?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:52 schreef beli mawr het volgende:
En bij de moord op Cools, Martin Luther King, Kennedy, tal van politieagenten, rechters ed in Italië enzo niet misschien?
Herinneren wij ons die moorden dan niet allemaal? Is er over die moorden niet een hoop ophef geweest?

Verder zijn die moorden over het algemeen niet religieus georienteerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 12:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het is een steeds groter probleem aan het worden, dus ik vind het wel een belangrijk onderwerp ja.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beli vind het blijkbaar niet zo erg als kritiek de mond word gesnoerd met geweld ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:54 schreef Rutan het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen dan een partij te gaan zitten ouwehoeren over het wel of niet uittrappen van onze murkjes?
Gelukkig hebben we ook nog onze onverschillige Nederlanders die geen inbreng hebben in welke discussie dan ook.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 12:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2004 12:54 schreef Misanthrope het volgende:
Herinneren wij ons die moorden dan niet allemaal? Is er over die moorden niet een hoop ophef geweest?

Verder zijn die moorden over het algemeen niet religieus georienteerd.

Neen, maar dat is nu juist mijn punt, als er een moord gebeurd uit religieus oogpunt wordt er meteen bijna een hele gemeenschap geviseerd en wanneer het door een katholiek gebeurd wordt niet de helekatholieke gemaanschap geviseerd, sorrie hoor.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Misanthrope, dat stukje over de ontwikkelings landen ben ik het helemaal mee eens. Het westen heeft als voorbeeld de eigen welvaart, en omdat wij het zo goed hebben vinden wij het zo zielig dat die negertjes daar in hutjes wonen. Maar dat doen ze al heel lang, en waarom zouden wij dat nu perse moeten veranderen??


Kankerlul


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-11-2004 12:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:48 schreef Jebes het volgende:
Een aantal zullen hier zeker om economische redenene zitten.

Wellicht schiet het wat meer op als de rijkdom eerlijk verdeeld wordt in de wereld



Juist. En sneeuwwitje had 7 dwergen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-11-2004 12:57 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 5 november 2004 12:52 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Luister, luister. Ik snap dat allemaal en alles wat je zegt dat is inderdaad zo. Ik neem het die mensen niet kwalijk nee. Ik heb geen hekel aan ingeburgerde moslims die op goede voet leven met het Nederlandse volk, absoluut niet. Maar als jij hier komt om een hoop teringzooi te maken dan moet je gewoon oprotten, zo simpel is het. We kunnen niet meer zomaar alles en iedereen hier binnenlaten omdat we nu zien wat daarvan gekomen is. Nederland is in geheime oorlog met een stel moslims die denken de wereld te kunnen veroveren. Ze passen zich niet aan. En nee je land is geen pretje als de oorlog net voorbij is. Maar ik kan me voorstellen dat als ik genoodzaakt ben naar een anders land te vluchten en ik weet dat ik weer terug kan naar mijn vrienden, familie, kenissenkring of in ieder geval het land waar ik zo van hou, dat ik die kans dan meteen zou grijpen.
En dan nog iets.
Wat zou er gebeuren als wij naar Marokko gaan, we blijven gewoon Nederland praten, we lopen erbij met naveltruitjes, passen ons niet aan en zetten daar een kerk neer, wat zou er dan gebeuren?


Ik zou het niet weten, maar ik verwacht dat de bouw van de kerk vroegtijdig gestaakt moet worden En dan heb je wellicht een punt, daar zijn ze minder toleranter tegenover buitenlanders en hun cultuur. Hier zijn we toleranter, is dit verkeerd? Mijn inziens is het juist iets waar we als maatschappij enorm trots op mogen zijn dat we ons als maatschappij openstellen voor andere culturen. Ik ben het wel volledig met je eens dat nu we de nadelen van een multiculturele samenleving ondervinden dat er (striktere) grenzen gesteld moeten worden om de samenleving leefbaar te maken voor IEDEREEN.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:56 schreef beli mawr het volgende:
Neen, maar dat is nu juist mijn punt, als er een moord gebeurd uit religieus oogpunt wordt er meteen bijna een hele gemeenschap geviseerd en wanneer het door een katholiek gebeurd wordt niet de helekatholieke gemaanschap geviseerd, sorrie hoor.
Zoals ik al zei: er is een hoop aan vooraf gegaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 12:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

In plaats van dat ze blij zijn dat ze hier in alle vrijheid hun religie mogen beleven en dat ze hier kunnen genieten van vrijheid, willen ze het land (Nederland) zo maken dat het lijkt op het land waar ze uit zijn gevlucht.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:56 schreef beli mawr het volgende:
Neen, maar dat is nu juist mijn punt, als er een moord gebeurd uit religieus oogpunt wordt er meteen bijna een hele gemeenschap geviseerd en wanneer het door een katholiek gebeurd wordt niet de helekatholieke gemaanschap geviseerd, sorrie hoor.


Huh? Wat lul je krom .. katholicisme is ook een religie ....

Er worden in nederland ook geen mensen vermoord omdat ze kritiek hebben op het katholicisme, omdat die mensen kritiek op hun waarde kunnen inschatten.

Dat jij niet inziet dat wat er gebeurt is veel meer dan louter een moord is, vind ik erg naief.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:57 schreef Jebes het volgende:
Ik zou het niet weten, maar ik verwacht dat de bouw van de kerk vroegtijdig gestaakt moet worden En dan heb je wellicht een punt, daar zijn ze minder toleranter tegenover buitenlanders en hun cultuur. Hier zijn we toleranter, is dit verkeerd? Mijn inziens is het juist iets waar we als maatschappij enorm trots op mogen zijn dat we ons als maatschappij openstellen voor andere culturen. Ik ben het wel volledig met je eens dat nu we de nadelen van een multiculturele samenleving ondervinden dat er (striktere) grenzen gesteld moeten worden om de samenleving leefbaar te maken voor IEDEREEN.

Dat klopt . En ik denk trouwens dat we finaal gestenigt zouden worden maar dat is mijn visie . Maar even serieus, het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat de regering altijd te tolerant is geweest tegenover mensen die zich misdragen in dit land. En dat we daarvan nu de consequenties van moeten ondervinden. Nu moeten we daar dus wat aan gaan doen voordat het helemaal uit de klauwen loopt, en wellicht krijgen we dan een veiliger Nederland voor iedereen.


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 13:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2004 12:58 schreef Misanthrope het volgende:
Zoals ik al zei: er is een hoop aan vooraf gegaan.

Aan hoeveel moorden niet? De moord op veearts Karel Van Noppen (om maar een dom voorbeeld te geven), ging ook een hoop vooraf.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:59 schreef Leviathanica het volgende:
In plaats van dat ze blij zijn dat ze hier in alle vrijheid hun religie mogen beleven en dat ze hier kunnen genieten van vrijheid, willen ze het land (Nederland) zo maken dat het lijkt op het land waar ze uit zijn gevlucht.
Daar is een simpele rede voor; volgens alle vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden mogen moslims NIET in een ongelovig land wonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:00 schreef Misanthrope het volgende:
Daar is een simpele rede voor; volgens alle vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden mogen moslims NIET in een ongelovig land wonen.


Nou, ga emigreren dan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:00 schreef Misanthrope het volgende:
Daar is een simpele rede voor; volgens alle vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden mogen moslims NIET in een ongelovig land wonen.

Dan moeten ze ook niet zeiken en zullen ze branden in de Hel van allah alwaar zij door een geit in den achteringang bevredigd zullen worden.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:01 schreef Leviathanica het volgende:
Nou, ga emigreren dan.
Aanvullinkje: Tenzij ze strijden om van het ongelovige land een gelovig land te maken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:01 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dan moeten ze ook niet zeiken en zullen ze branden in de Hel van allah alwaar zij door een geit in den achteringang bevredigd zullen worden.


Dat laatse zullen ze wellicht niet zo erg vinden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:02 schreef Misanthrope het volgende:
Aanvullinkje: Tenzij ze strijden om van het ongelovige land een gelovig land te maken.

Lukt ze niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:03 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:02 schreef Leviathanica het volgende:
Dat laatse zullen ze wellicht niet zo erg vinden.


mwah doorgaans is het andersom


Kankerlul


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-11-2004 13:03 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Idd, we zijn destijds al eens door de christelijke molen gehaald. Voor mij geen 2e keer, danku. Aanvaarden of terug.

quote:
Op 5 november 2004 13:01 schreef Leviathanica het volgende:
Nou, ga emigreren dan.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:02 schreef Leviathanica het volgende:
Lukt ze niet.
Daarom proberen ze de samenleving te polariseren en de ogen van alle moslims dezelfde kant op te richten, want met een miljoen mensen kun je een hoop bereiken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

als er een islamitische politieke partij komt en alle moslims zouden daar op stemmen ... maak je borst maar nat ..


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen