IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Breng ze niet op ideeën.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:05 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:04 schreef Jenje het volgende:
als er een islamitische politieke partij komt en alle moslims zouden daar op stemmen ... maak je borst maar nat ..

die is er al. De MPD, Marokkaanse Partij Den Haag


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Landelijk dan he ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2004 13:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:27 schreef Frietbal het volgende:
'
Ligt Nederland niet meer in Europa
Weer wat gemist.


Neen, sommige delen zijn inmiddels als Noord-Afrika erkend.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:04 schreef Jenje het volgende:
als er een islamitische politieke partij komt en alle moslims zouden daar op stemmen ... maak je borst maar nat ..
In Frankrijk zijn op die manier al meerdere gemeentes onder moslimbestuur ontstaan, ofwel moslimenclaves.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zeg dat of de komende, of de verkiezingen daarna zoiets ook in Nederland staat te gebeuren ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:08 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:06 schreef Jenje het volgende:
Landelijk dan he ...


ja ok, maar het kan ook regionaal zijn en dan toch landelijk zijn, dat is met de Jonge Fortuynisten ook zo gegaan.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:08 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Neen, sommige delen zijn inmiddels als Noord-Afrika erkend.

hahahahaha


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:08 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja ok, maar het kan ook regionaal zijn en dan toch landelijk zijn, dat is met de Jonge Fortuynisten ook zo gegaan.
Zekers, is ook absoluut een partij die niet te groot mag worden.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het schijnt wel dat de allochtone Nederlander niet of bijna nooit stemt, dus dan zal er misschien 50% van die doelgroep nu wel gaan stemmen, maar dan nog zullen ze geen meerderheid halen...hoop ik.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:09 schreef Jenje het volgende:
Zekers, is ook absoluut een partij die niet te groot mag worden.

Daarom, dat is best wel erg gevaarlijk.


Kankerlul


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:07 schreef Misanthrope het volgende:
In Frankrijk zijn op die manier al meerdere gemeentes onder moslimbestuur ontstaan, ofwel moslimenclaves.


Hebben ze daar ook bepaalde regels aangepast of veranderd?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:09 schreef Leviathanica het volgende:
Het schijnt wel dat de allochtone Nederlander niet of bijna nooit stemt, dus dan zal er misschien 50% van die doelgroep nu wel gaan stemmen, maar dan nog zullen ze geen meerderheid halen...hoop ik.

Tja aangezien wij al 1 miljoen allochtonen in ons land hebben, ik weet het niet.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:09 schreef Leviathanica het volgende:
Het schijnt wel dat de allochtone Nederlander niet of bijna nooit stemt, dus dan zal er misschien 50% van die doelgroep nu wel gaan stemmen, maar dan nog zullen ze geen meerderheid halen...hoop ik.


ls er vanuit de religieuze leiding opgeroepen wordt om hun politieke partij te steunen, dan gaan ze echt wel hoor .. onderschat de invloed van die moskeeën niet


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:09 schreef Leviathanica het volgende:
Het schijnt wel dat de allochtone Nederlander niet of bijna nooit stemt, dus dan zal er misschien 50% van die doelgroep nu wel gaan stemmen, maar dan nog zullen ze geen meerderheid halen...hoop ik.
Dat komt omdat er geen partij is die ze vertegenwoordigd. Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat als er een moslimpartij wordt opgericht, minimaal 50% van de moslims in de grote steden erop zou gaan stemmen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Tja aangezien wij al 1 miljoen allochtonen in ons land hebben, ik weet het niet.


Maar die zijn niet allemaal moslim en/of stemgerechtigd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-11-2004 13:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:56 schreef beli mawr het volgende:
Neen, maar dat is nu juist mijn punt, als er een moord gebeurd uit religieus oogpunt wordt er meteen bijna een hele gemeenschap geviseerd en wanneer het door een katholiek gebeurd wordt niet de helekatholieke gemaanschap geviseerd, sorrie hoor.
Onder deze post past een Belgenmop.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:11 schreef Chelman het volgende:
Onder deze post past een Belgenmop.
Waarom neemt een belg een mes mee in de auto ...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-11-2004 13:12 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:11 schreef Misanthrope het volgende:
Dat komt omdat er geen partij is die ze vertegenwoordigd. Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat als er een moslimpartij wordt opgericht, minimaal 50% van de moslims in de grote steden erop zou gaan stemmen.


Wees maar zeker dat er dan een tegenreactie komt.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat gelukkig zeker .. maar helaas zal dat dan een rechtse partij a la LPF worden en daar word je ook niet blij van ....


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 13:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:12 schreef Wolveken het volgende:
Wees maar zeker dat er dan een tegenreactie komt.


Maar ook vanuit de autochtone Nederlandse bevolking en die is nog altijd in de meerderheid.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:10 schreef Leviathanica het volgende:
Hebben ze daar ook bepaalde regels aangepast of veranderd?
Ehh... zover ik weet hebben alle niet-gelovigen een dorp in de buurt van Parijs onder dwang moeten verlaten en is het daar voor vrouwen verboden geen hoofddoekje te dragen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-11-2004 13:13 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:13 schreef Leviathanica het volgende:
Maar ook vanuit de autochtone Nederlandse bevolking en die is nog altijd in de meerderheid.


Dat bedoel ik, ja.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:14 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:13 schreef Misanthrope het volgende:
Ehh... zover ik weet hebben alle niet-gelovigen een dorp in de buurt van Parijs onder dwang moeten verlaten en is het daar voor vrouwen verboden geen hoofddoekje te dragen.


Dat bedoel ik dus, dat kan bij ons ook makkelijk gebeuren.


Kankerlul


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen