IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 14:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 13:36 schreef beli mawr het volgende:
Vanavond op tv1 in het programma Koppen zenden ze het beruchte interview van Theo uit met die moslimzender, ben eens benieuwd.


Hmm daar ben ik ook benieuwd naar, alleen vraag ik me af of wij in Nederland TV1 hebben op de kabel, denk het niet ?


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

echt wel ...
in delfzijl iig wel ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 14:40 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 14:39 schreef Jenje het volgende:
echt wel ...
in delfzijl iig wel ..


Hmm ik weet dat wij twwe verschillende belgische zenders hebben op de kabel hier, de een is canvas, de ander weet ik zo even niet, maar zou best tv1 kunnen zijn. Ik hoop het!


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 14:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 14:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Hmm daar ben ik ook benieuwd naar, alleen vraag ik me af of wij in Nederland TV1 hebben op de kabel, denk het niet ?

Hebben jullie, België1 is dat bij jullie, zoals bij ons Nederland1, 2 en 3

Ik betwijfel wel of jullie kanaal2 en VT4 hebben maar dat zijn toch kutzenders, dus mis je niks. Met TV1 en Canvas heb je genoeg (ik toch, ik heb enkel dat)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 14:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ja ik zie net dat we het hebben.. VRT1 heet dat ofzoiets.


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 14:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 14:41 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ja ik zie net dat we het hebben.. VRT1 heet dat ofzoiets.

Gewoon VRT


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 14:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hmm nu begin ik te twijfelen, maar vrt is hetzelfde als tv 1?


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 14:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 14:43 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
hmm nu begin ik te twijfelen, maar vrt is hetzelfde als tv 1?

Yep, de VRT is eigenlijk het overkoepelende van TV1, Canvas en Ketnet, het is dus bij jullie België1 is TV1, België 2 is Canvas en Ketnet (Ketnet tot 20 uur, erna Canvas)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 14:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wij hebben gewoon België 1 en België 2.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2004 14:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Is er in België veel aandacht aan deze moord besteed, wat zegt de media ervan? Het blok zal er ook wel een duidlijke mening over hebben neem ik aan.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 14:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Of Jar-Jar Bings of hoe die gozer ook heet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 14:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 14:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Is er in België veel aandacht aan deze moord besteed, wat zegt de media ervan? Het blok zal er ook wel een duidlijke mening over hebben neem ik aan.

Heb nog geen commentaar van het blok gehoord maar er word hier effectief veel over gepraat, we zijn er niet ongevoelig over, de brandstichtingen in moskeën komen bij ons ook in het nieuws.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 14:54 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Brandstichtingen in moskeeen????? Is dat niet gewoon de straf die ze krijgen van Allah?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2004 14:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb het idee dat marrokanen in België beter zijn geïntegreerd als in nederland overigens. Het bewijs van de non-integratie van een deel van de Marrokaanse mannen in Nederland werd weer gevoed door het "discussie" programma Cola en couscous (of zoiets)op BNN (en daarvoor bij B&W) Daar zaten me toch een stel marokkaanse gastjes bij


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 14:52 schreef Mark het volgende:
Of Jar-Jar Bings of hoe die gozer ook heet.
Jah-Jah Bling-Bling?


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 15:03 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Wie gelooft er nu nog dat zij WILLEN integreren???? ze willen alleen maar geld trekken en niets hoeven doen, behalve een grote bek hebben, dat ze niet geaccepteerd worden. Flikker toch op.
Geef ze een vinger en ze willen het hele land.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 15:08 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:03 schreef Mithrandir het volgende:
Wie gelooft er nu nog dat zij WILLEN integreren???? ze willen alleen maar geld trekken en niets hoeven doen, behalve een grote bek hebben, dat ze niet geaccepteerd worden. Flikker toch op.
Geef ze een vinger en ze willen het hele land.


Met "ze" neem ik aan elke moordenaar??


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 15:10 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 15:08 schreef zarlack het volgende:
Met "ze" neem ik aan elke moordenaar??


"...deel van de Marrokaanse mannen in Nederland..."

Wel op blijven letten ,he?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 15:14 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:10 schreef Mithrandir het volgende:
"...deel van de Marrokaanse mannen in Nederland..."

Wel op blijven letten ,he?


*schaam schaam* ja meester


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 15:31 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 15:14 schreef zarlack het volgende:
*schaam schaam* ja meester


goed zo, hahaha.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

zeg beli, hoe laat komt dat programma precies?


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 14:53 schreef beli mawr het volgende:
Heb nog geen commentaar van het blok gehoord maar er word hier effectief veel over gepraat, we zijn er niet ongevoelig over, de brandstichtingen in moskeën komen bij ons ook in het nieuws.
was vanmorgen nog iets over theo op Belgie te zien, met arabische ondertitels.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Anders snappen die moslims de belediging niet ...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Eigenlijk was het allemaal niet zo beledigend. Sowieso vioel het allemaal wel mee, er werd alleen zoveel aandacht aangegeven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ach, nu word natuurlijk elk woordje van van gogh tegen het licht gehouden opdat de linkse flikkers hem als rascist kunnen bestempelen


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen