IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-11-2004 15:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 15:08 schreef Zenial het volgende:
En dan? In zijn thuisland wordt ie waarschijnlijk als held binnengehaald. Ik zeg straffen, en streng! Laat hem maar als voorbeeld dienen voor alle moslims die ook met dergelijke ideeen rondlopen...


Tuurlijk kan dat ook allemaal niet zo gemakkelijk gaan als ik had neer getikt. Maar goed gezien de 'strenge straffen' hier in dit landje hou ik mijn hart vast..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

strenge straffen in nederland?

op de wallen zeker ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-11-2004 15:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 15:36 schreef Jenje het volgende:
strenge straffen in nederland?

op de wallen zeker ..


Zie de ' en de '

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-11-2004 15:39]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 17:37 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:11 schreef Misanthrope het volgende:
Dat komt omdat er geen partij is die ze vertegenwoordigd. Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat als er een moslimpartij wordt opgericht, minimaal 50% van de moslims in de grote steden erop zou gaan stemmen.
Net zoals christenen doen. Ze zijn gelovig, dus ik stem erop. Net zoals bij de "achterban" van Bush.



F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 17:57 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:23 schreef Misanthrope het volgende:
Er is 1 verschil... Wij veranderen, zij niet. Waarom? Wij kennen secularisme en kunnen zelfkritisch zijn, de Islam kent geen secularisme en geeft de Westerse wereld de schuld van alles, zodat interne problemen niet worden opgelost. Wij veranderden, de Islam blijft hetzelfde.
Er zijn toch zeker weten secularistische stromingen geweest in en om de islam. Bij het Arabische nationalisme kwam het "geloof" op de tweede plaats. Geloof moest privé beoefend worden.
Jammer genoeg is het secularisme daar uitgestorven na een toenemende populariteit van de theocratie en islamitische politiek.

Alhoewel je secularisme en nationalisme niet echt een goede combinatie kan noemen.

Turkije is wel een seculiere staat. Alhoewel dit "verplicht" is door het leger. Kijk maar naar de meerdere coups.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 18:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mohammed B schijnt in alle tonen te zwijgen .. zul je zien dat hij straks met een lichte straf ermee weg komt ...

Lynchmob


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-11-2004 18:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:27 schreef Jenje het volgende:
Mohammed B schijnt in alle tonen te zwijgen .. zul je zien dat hij straks met een lichte straf ermee weg komt ...

Lynchmob


Misschien spreekt hij wel gewoon geen Nederlands.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 18:49 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:31 schreef Schaep het volgende:
Misschien spreekt hij wel gewoon geen Nederlands.
Zijn brief was in het Nederlands.
Stomme onzin altijd weer....


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 18:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 17:57 schreef Manifest het volgende:
Er zijn toch zeker weten secularistische stromingen geweest in en om de islam. Bij het Arabische nationalisme kwam het "geloof" op de tweede plaats. Geloof moest privé beoefend worden.
Jammer genoeg is het secularisme daar uitgestorven na een toenemende populariteit van de theocratie en islamitische politiek.

Alhoewel je secularisme en nationalisme niet echt een goede combinatie kan noemen.

Turkije is wel een seculiere staat. Alhoewel dit "verplicht" is door het leger. Kijk maar naar de meerdere coups.
Turkije is dan ook niet gebaseerd op de Islam. En idd, het leger heeft, naar ik heb gehoord, 6 Islamitische staatscoups voorkomen. Kemal Atatürk is en blijft een held.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Brief was int arabisch toch?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 18:53 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:50 schreef Misanthrope het volgende:
Turkije is dan ook niet gebaseerd op de Islam. En idd, het leger heeft, naar ik heb gehoord, 6 Islamitische staatscoups voorkomen. Kemal Atatürk is en blijft mijn held.
Ach, een van zijn goede punten.
En het onderdrukken van een minderheidsgroep was een van zijn mindere goede punten. Maar laten we het bij Theo en de zaken omtrent Theo hebben.


F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 18:55 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:50 schreef Jenje het volgende:
Brief was int arabisch toch?
Nee, wel stukjes Arabisch zo te zien.


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 05-11-2004 18:57]


F*ck hippies


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-11-2004 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:27 schreef Jenje het volgende:
Mohammed B schijnt in alle tonen te zwijgen ..


Tja hij had natuurlijk gehoopt dat hij na zijn daad gewoon werd neergeknalt en zal daar nu wel enorm van balen.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 05-11-2004 20:25 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ja die zit nou te dromen van zeventig maagden in Scheveningen. Kut voor 'm.
Ik hoorde trouwens dat een andere agent die weliswaar niet geraakt was, maar op een paar centimeter een kogel langs zijn hoofd vloog. En die andere agent met dat kogelvrije vest had ook dikke mazzel want een normaal kogelvrij vest had die kogel niet tegengehouden, die van hem gelukkig wel.


~ By the fallen one I shall arise ~


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-11-2004 21:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

1. Hem een dwangbuis aandoen.
2. Hem vastbinden met zijn borstkas op een vastgeschroefd voetenbankje.
3. Zijn broek uitdoen.
4. Een op testosteron trippend mannetjeszwijn loslaten in zijn cel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 05-11-2004 21:59 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 5 november 2004 21:39 schreef Greycloak het volgende:
1. Hem een dwangbuis aandoen.
2. Hem vastbinden met zijn borstkas op een vastgeschroefd voetenbankje.
3. Zijn broek uitdoen.
4. Een op testosteron trippend mannetjeszwijn loslaten in zijn cel.


Als jij nou 1-3 doet, dan laat ik dat zwijn wel los, goed?


~ By the fallen one I shall arise ~


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-11-2004 22:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 21:59 schreef Ishtar het volgende:
Als jij nou 1-3 doet, dan laat ik dat zwijn wel los, goed?
Prima, doe ik 1 t/m 3 en houd jij dat zwijn zolang bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-11-2004 22:35]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 06-11-2004 20:17 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 18:55 schreef Manifest het volgende:
Nee, wel stukjes Arabisch zo te zien.



Hm nee, dat is de vertaalde versie.

Eerst twintig jaar in een vochtige kerker vastketenen op water en brood, die smeerlap. Tijdens die twintig jaar elke week martelen. Daarna het islamitische strafrecht erop toepassen. Kop eraf!




Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 06-11-2004 20:55 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 20:17 schreef Jezebel het volgende:
Hm nee, dat is de vertaalde versie.

Eerst twintig jaar in een vochtige kerker vastketenen op water en brood, die smeerlap. Tijdens die twintig jaar elke week martelen. Daarna het islamitische strafrecht erop toepassen. Kop eraf!


Apart, dat ze hem dan niet helemaal hebben vertaald.


F*ck hippies


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2004 21:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor wie hem nog steeds niet gelezen heeft:

http://www.nrc.nl/documenten/artikel/1099635496232.html

De complete open brief aan hirsi ali, zoals gevonden op het lichaam van Van Gogh.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-11-2004 0:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 20:17 schreef Jezebel het volgende:
Hm nee, dat is de vertaalde versie.


Nee, zo is die brief opgesteld door Mohammed B. Er zittebn nog stukjes in Arabisch / Arabish schrift tussen.

Wat wel zo schijnt te zijn is dat de brief deels uit tekst bestaat die door MB zelf geschreven is, en deels uit tekst die waarschijnlijk door een engelssprekende moslim geschreven is, als een soort standaard martelaarsbrief. Dit stond iig in een analyse zoals door een arabist aan NRC gegeven is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 07-11-2004 0:03 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 20:55 schreef Manifest het volgende:
Apart, dat ze hem dan niet helemaal hebben vertaald.


Hrrmm. godver. Ging wat mis

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 07-11-2004 0:06]



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 07-11-2004 0:04 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 0:03 schreef Jezebel het volgende:
En ik maar denken dat het alinea's van de orignele text gevolgd door de vertaling waren.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 13:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Vanavond op tv1 in het programma Koppen zenden ze het beruchte interview van Theo uit met die moslimzender, ben eens benieuwd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-11-2004 13:44 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Al zwijgt hij in alle talen, vrijkomen zl hij voorlopig niet (tenzij vormfout) er zijn namelijk genoeg politie agenten die tegen de man poging tot doodslag van een politieagent kunnen getuigen.



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen