IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-11-2004 15:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 november 2004 15:08 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, een individualistische Jihad waar in Nederland zo'n pak 'm beet 50.000 mensen aan zouden willen participeren...
Dus andere mensen mogen niet met cijfers smijten zonder een bron te noemen, maar jij wel?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:10 schreef Jenje het volgende:
Jaaa maar dat zijn allmaal individuen, die moet je allemaal individueel beoordelen!
Oja, natuurlijk, net zoals je geen oorlog met een land voert, maar met haar individuele burgers!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 15:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:08 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, een individualistische Jihad waar in Nederland zo'n pak 'm beet 50.000 mensen aan zouden willen participeren...


Is dat zo? Waar haal je dat getal vandaan? Zou wel om te janken zijn als er 50.000 zulke lieden in ons land zouden rondlopen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat zo? Waar haal je dat getal vandaan? Zou wel om te janken zijn als er 50.000 zulke lieden in ons land zouden rondlopen.
Hmmm... dat schreef iemand anders hier op ZM, ik ben even zoeken waar het ook al weer staat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 04-11-2004 15:14 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 4 november 2004 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat zo? Waar haal je dat getal vandaan? Zou wel om te janken zijn als er 50.000 zulke lieden in ons land zouden rondlopen.


Schatting van het RTL nieuws dacht ik.
Is 5% van het totale aantal moslims in ons land


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 15:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 10:41 schreef Aaargh het volgende:
Manifest, schat, maak je punt eens wat duidelijker. Ik heb het idee dat je langs me heen lult.
Ok, ik ben het met je eens. Het is de fout van de regering en nu moet ze het ook oplossen. Ook al hadden ze vroeger verwacht dat de gastarbeiders terug naar huis gingen om bijvoorbeeld eigen bedrijfjes op te richten, maar toen de gastarbeiders ontdekten dat het sparen langer duurde dan ze verwachtte hadden en ze mistten hun vrouw en kinderen. (omdat het zo "zielig" was) De overheid vond het goed dat alle families van de gastarbeiders overkwamen, ze hadden toch echt wel in kunnen zien dat ze niet meer teruggingen en daarom hadden ze met onderwijs en integratieplannen moeten komen. En nu zitten we met een (clash) polarisatie van culturen.




F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:11 schreef helmet het volgende:
Dus andere mensen mogen niet met cijfers smijten zonder een bron te noemen, maar jij wel?
En waar slaat dit dan weer op? Als je eens ingaat op opmerkingen die ik WEL gemaakt heb, ipv telkens mij aan te vallen op iets wat ik niet heb gezegd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 15:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

50.000 man, hoeveel keer is dat een vliegtuig naar Afghanistan of Saoedi-Arabië?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
50.000 man, hoeveel keer is dat een vliegtuig naar Afghanistan of Saoedi-Arabië?


1 boot


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
50.000 man, hoeveel keer is dat een vliegtuig naar Afghanistan of Saoedi-Arabië?


50.000 paar voeten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 04-11-2004 15:18 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
50.000 man, hoeveel keer is dat een vliegtuig naar Afghanistan of Saoedi-Arabië?



containerboten


mvg wk10


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

in menselijke vorm of tot as verwerkt?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:21 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
in menselijke vorm of tot as verwerkt?
Je raakt al goed gewend aan het Duitse of nie ... meteen weer in ovens stoppen ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat zo? Waar haal je dat getal vandaan? Zou wel om te janken zijn als er 50.000 zulke lieden in ons land zouden rondlopen.
Het stond iig ook in de Volkskrant.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 15:22 schreef Jenje het volgende:
Je raakt al goed gewend aan het Duitse of nie ... meteen weer in ovens stoppen ...


nogal

punt is echter dat ik lui die hier de boel komen verkloten (of war dan ook, for that matter) met hun geloof, van mij meteen de grootste en heetste ovens in geschoven mogen worden, met hooivorken en brandende fakkels!



Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:23 schreef Misanthrope het volgende:
Het stond iig ook in de Volkskrant.

Werd op tv ook genoemd, bron was volgens mij justitie of dat ééne buro in nederland die alles telt en uitrekent (naam kwijt)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

CBS?


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:24 schreef Jenje het volgende:
Werd op tv ook genoemd, bron was volgens mij justitie of dat ééne buro in nederland die alles telt en uitrekent (naam kwijt)
SCP?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

welke?


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 15:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wij zijn ook schuldig! lees maar:

Mohammed B. is product maatschappij'

De van de moord op Theo van Gogh verdachte Mohammed B. is een 'product van de Nederlandse samenleving'. De gehele maatschappij moet zich afvragen hoe het zover heeft kunnen komen dat een 26-jarige jonge man zo verstrikt is geraakt in eenzaamheid en verwarring, meent de vooraanstaande Marokkaanse sociologe Fatema Mernissi. Ze sprak vandaag in Amsterdam, na de uitreiking van de Erasmusprijs. Mernissi kreeg die prijs samen met twee andere liberale moslimdenkers, Sadik Al-Azm uit Syrië en Abdulkarim Soroush uit Iran.

Nu duidelijk is dat Mohammed B. in Nederland is geboren en getogen is in feite de Nederlandse samenleving medeverantwoordelijk voor de moord op Van Gogh, vindt Mernissi: ''Wij zijn ook criminelen, omdat we zulke jonge mensen niet hebben geholpen om op een normale manier te communiceren.''

---
Fatema Mernissi is een in 1940 in Marokko geboren voorvechtster van de rechten voor vrouwen. Zij studeerde politieke wetenschappen aan de universiteit van Rabat, de Sorbonne en aan de Brandeis University (Massachusetts). Doordat zij zelf deel uitmaakte van de harem van een rijke Marokkaanse zakenman, heeft zij de mogelijkheid gehad dit instituut van binnenuit te beschrijven. Haar eerste boeken, waarin zij nadrukkelijk pleitte voor emancipatie van de vrouw, werden in Marokko verboden. Sindsdien zijn haar werken in vele andere talen verschenen en, met name ook in islamitische landen, op grote schaal verspreid. In mei 2003 ontving zij de Príncipe de Asturias Prijs voor Letteren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

o cbs, in samenwerking met justitie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

flikker toch op, een beetje ons de schuld geven


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:27 schreef attila_de_hun het volgende:
wij zijn ook schuldig! lees maar:

Mohammed B. is product maatschappij'

De van de moord op Theo van Gogh verdachte Mohammed B. is een 'product van de Nederlandse samenleving'. De gehele maatschappij moet zich afvragen hoe het zover heeft kunnen komen dat een 26-jarige jonge man zo verstrikt is geraakt in eenzaamheid en verwarring, meent de vooraanstaande Marokkaanse sociologe Fatema Mernissi. Ze sprak vandaag in Amsterdam, na de uitreiking van de Erasmusprijs. Mernissi kreeg die prijs samen met twee andere liberale moslimdenkers, Sadik Al-Azm uit Syrië en Abdulkarim Soroush uit Iran.

Nu duidelijk is dat Mohammed B. in Nederland is geboren en getogen is in feite de Nederlandse samenleving medeverantwoordelijk voor de moord op Van Gogh, vindt Mernissi: ''Wij zijn ook criminelen, omdat we zulke jonge mensen niet hebben geholpen om op een normale manier te communiceren.''

---
Fatema Mernissi is een in 1940 in Marokko geboren voorvechtster van de rechten voor vrouwen. Zij studeerde politieke wetenschappen aan de universiteit van Rabat, de Sorbonne en aan de Brandeis University (Massachusetts). Doordat zij zelf deel uitmaakte van de harem van een rijke Marokkaanse zakenman, heeft zij de mogelijkheid gehad dit instituut van binnenuit te beschrijven. Haar eerste boeken, waarin zij nadrukkelijk pleitte voor emancipatie van de vrouw, werden in Marokko verboden. Sindsdien zijn haar werken in vele andere talen verschenen en, met name ook in islamitische landen, op grote schaal verspreid. In mei 2003 ontving zij de Príncipe de Asturias Prijs voor Letteren.

Argh

Ja kom maar, tolereren!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 15:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

We hadden 'm dus een scooter en een hoer op de koop toe moeten geven, zodat hij zich gewaardeerd zou voelen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen