IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 15:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 15:29 schreef Misanthrope het volgende:
We hadden 'm dus een scooter en een hoer op de koop toe moeten geven, zodat hij zich gewaardeerd zou voelen?


je vergeet de bling-bling...

achterlijke stelling, dit


Bruce Banner


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 15:36 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

"Vooral jongeren met een Marokkaanse achtergrond die hier zijn geboren en opgegroeid zouden vatbaar zijn voor de invloed van de radicale moslims."
Zo zie je maar weer dat Marokkanen een van de grootste problemen zijn qua integratie en criminaliteit. Op school doen ze het beter dan Turken.

Zie AD:
-De hoge criminaliteit onder Marokkanen in Nederland wordt niet veroorzaakt door hun lage inkomen of werkloosheid. Een belangrijker oorzaak is dat hun direct omgeving de misdaad niet afkeurt. Daardoor ligt de lat lager om een delict te plegen.
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1068618265157.html





F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 15:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:23 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nogal

punt is echter dat ik lui die hier de boel komen verkloten (of war dan ook, for that matter) met hun geloof, van mij meteen de grootste en heetste ovens in geschoven mogen worden, met hooivorken en brandende fakkels!


Goh, vrijheid van meningsuiting. Dit is wat de christenen vroeger ook deden met ongelovigen en ketters. Ik hoop dat je niet serieus bent.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:40 schreef Manifest het volgende:
Goh, vrijheid van meningsuiting. Dit is wat de christenen vroeger ook deden met ongelovigen en ketters. Ik hoop dat je niet serieus bent.
extrem. moslims gebruiken toch ook wetten en regels uit jaar 0 ...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 04-11-2004 15:42 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Wat bedoel jij nu met "op school doen ze het beter dan turken"? Betere uitslag?


mvg wk10


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 15:47 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:42 schreef Jenje het volgende:
extrem. moslims gebruiken toch ook wetten en regels uit jaar 0 ...
Van ongeveer 1.400 jaar geleden met hun eigen vriendelijke interpretaties.

En je hebt het bij het juiste eind Windkracht.



F*ck hippies


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 15:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
Oja, natuurlijk, net zoals je geen oorlog met een land voert, maar met haar individuele burgers!


Je rukt een opmerking van mij (ik meen dat deze opmerking gericht is op een post van mij een aantal pagina's terug) weer volledig uit z'n verband. Of omdat je mijn opmerking niet begrijpt of omdat, wat ik waarschijnlijker acht, je de opmerking niet wil begrijpen.

Maar als ik jou visie opteer dat men blijkbaar niet individueel maar in groepsverband beoordeeld moet worden dan kan je moeilijk ontkennen dat de dader deel uitmaakt van de groep genaamd "Nederlandse samenleving". Met als logische conclusie dat de gehele Nederlandse samenleving veroordeeld mag worden voor het gedrag van de dader


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 16:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:52 schreef Jebes het volgende:
Je rukt een opmerking van mij (ik meen dat deze opmerking gericht is op een post van mij een aantal pagina's terug) weer volledig uit z'n verband. Of omdat je mijn opmerking niet begrijpt of omdat, wat ik waarschijnlijker acht, je de opmerking niet wil begrijpen.

Maar als ik jou visie opteer dat men blijkbaar niet individueel maar in groepsverband beoordeeld moet worden dan kan je moeilijk ontkennen dat de dader deel uitmaakt van de groep genaamd "Nederlandse samenleving". Met als logische conclusie dat de gehele Nederlandse samenleving veroordeeld mag worden voor het gedrag van de dader
Die opmerking sloeg op de opmerking van Jenje.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 15:52 schreef Jebes het volgende:
Je rukt een opmerking van mij (ik meen dat deze opmerking gericht is op een post van mij een aantal pagina's terug) weer volledig uit z'n verband. Of omdat je mijn opmerking niet begrijpt of omdat, wat ik waarschijnlijker acht, je de opmerking niet wil begrijpen.

Maar als ik jou visie opteer dat men blijkbaar niet individueel maar in groepsverband beoordeeld moet worden dan kan je moeilijk ontkennen dat de dader deel uitmaakt van de groep genaamd "Nederlandse samenleving". Met als logische conclusie dat de gehele Nederlandse samenleving veroordeeld mag worden voor het gedrag van de dader


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 16:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

haha, sommige mensen begrijpen het echt niet;
quote:
''Respect voor vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar de vraag is of dit moet gaan op de manier die mevrouw Hirsi Ali samen met Theo van Gogh heeft gekozen.''


http://frontpage.fok.nl/nieuws/47968



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-11-2004 17:12 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Laat de Marokaanse gemeenschap eens bij zichzelf te raden gaan wat ze er zelf aan kunnen doen ipv de regering, de maatschappij of de scholen er de schuld van geven. Wat doen ze zelf om het extremisme in te dammen? Het enige wat ze doen is onderhand ontkennen dat het probleem bestaat.Steek die gesluierde koppen maar in het woestijnzand en leg het maar lekker bij anderen weg. Deze hele situatie gaat nog eens flink polariseren.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2004 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoorde gister dat 5% van de moslims in nederland extreem moslim is. En dat dit neerkomt op zo'n 40.000 stuks.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 17:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

50.000 dan... tenminste, ik hoorde namelijk dat er ruim 1 miljoen moslims in nederland wonen.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2004 17:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind dat best een hoog percentage persoonlijk.Bedoel moet je voorstellen dat ik jouw stad 50.000 streng gerevormeerden wonen... :S


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-11-2004 17:27 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

gereformeerden.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 17:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

reffies is makkelijker.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2004 17:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gristenen.... reli's


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 17:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Fundies



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 17:32 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hehehe i said Undies... hehehe



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-11-2004 17:52 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Over die getallen had men het al gehad. maar ja 40.000 "strijders" binnen onze maatschappij........dat zijn er toch aardig wat dacht ik zo, ah joh gewoon gedogen en dan gaat het vanzelf allemaal wel weg.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeveel soldaten telt ons leger?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik neem maar aan dat de website die behoort bij onderstaande link is opgericht door een stel verwaarloosde, op aandacht geilende pubers, die graag willen shockeren

http://cyberdjihad.blogspot.com/


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 20:45 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Goh, 50 000. Vreemd dat ons land nog niet in een burgeroorlog is verwikkelt. We zullen binnenkort vast veel bomaanslagen krijgen.


F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-11-2004 7:52 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Brief van Mohammed B. aan Hirsi Ali
Afscheidsbrief

Nog aantekeningen:
Thaghoet: De Satan, of in zijn algemeenheid alles wat naast Allah aanbeden wordt
Sala Allaho alaihie wa Sallam: De vrede zij met u (weet ik niet zeker)
Mohammed Rasoeloe Alla: naam van profeet
De Talmoed (Talmud): (de mondeling leer) is naast de Tenach het tweede belangrijke boek van de joden.
Insha allah: omdat god het wil
Allahoemma Amien: Moge Allah jullie rijkelijk belonen (in de hemel)

Deze jongen is hevig gestoord....
Hier kunnen conspiracy jongens nog wat van leren.

"De open brief aan Tweede-Kamerlid Hirsi Ali die verdachte Mohamed B. op het lichaam van Theo van Gogh heeft achtergelaten, weerspiegelt de ideologie van de Takfir Wal Hijra. Dat is een extremistische ideologie die zegt dat afvallige moslims, die partij kiezen voor de vijanden van de islam, mogen worden gedood.

De ministers Donner en Remkes hebben dat donderdag aan de Tweede Kamer geschreven. De inhoud van de brieven die verdachte Mohamed B. heeft achtergelaten is schokkend, schrijven ze. Dat "de verdachte, geboren en getogen in Nederland, hier een radicaliseringsproces heeft doorgemaakt dat hem tot deze onvoorstelbare daad heeft gebracht'', noemen zij verontrustend.

Ze vinden het zorgelijk dat radicale moslims de islam op deze wijze misbruiken en daarmee een smet werpen op het geloof van een "grote groep landgenoten''.


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 05-11-2004 8:08]


F*ck hippies


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 05-11-2004 8:11 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 20:45 schreef Manifest het volgende:
Goh, 50 000. Vreemd dat ons land nog niet in een burgeroorlog is verwikkelt. We zullen binnenkort vast veel bomaanslagen krijgen.



Nou dat zie ik zo gebeuren!


A sudden crack, as I crush your skull


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen