IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 04-11-2004 13:34 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Dan ga ik me maar gedragen.

[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 04-11-2004 13:35]



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 13:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 13:22 schreef Misanthrope het volgende:
+ namen + adres enz.


Ach ja, dan kunnen de jongeren van 'Nieuw rechts' en de Jonge Fortyunisten zich ook uitleven. Lijkt me een goede vooruitgang voor onze rechtsstaat


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 13:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:32 schreef helmet het volgende:
'Paspoort kwijt bij ernstig geweld'

(Vreemdelingenzaken en Integratie) zoekt naar mogelijkheden om mensen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap te ontnemen, als zij zich te buiten zijn gegaan aan ernstige geweldsmisdrijven. Dat heeft de bewindsvrouw donderdag gezegd tijdens de behandeling van haar deel van de begroting van Justitie.

Het kabinet stemde deze zomer al in met maatregelen om terroristen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap af te pakken. Het Tweede-Kamerlid Wilders (Groep Wilders) wil dat ook mogelijk maken bij mensen die ernstige geweldsdelicten hebben begaan. Verdonk zegde hem toe dat ze dat gaat onderzoeken.

Bron: nu.nl

Wow, wat een idee! Dit roepen zowel linkse als rechtse kiezers al jaren, ben blij dat ze zo goed opletten daar in Den Haag!

zo, en nu effe invoeren dat oom agent zulke rotjochies (die het protret besmeurden) een flinke draai rond de oren mag geven en we wijn al een heel end in de goede richting aan het gaan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 13:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:35 schreef Jebes het volgende:
Ach ja, dan kunnen de jongeren van 'Nieuw rechts' en de Jonge Fortyunisten zich ook uitleven. Lijkt me een goede vooruitgang voor onze rechtsstaat


maar wat dan? natuurlijk is zo een geweldsketen geen oplossing maar dit is toch niet te tolereren?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ach kom Attila, je weet toch ook wel dat dat nooit ende never niet gaat gebeuren. Dan staan als die krakertjes en boomknuffelaars meteen op de dam te protesteren ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:35 schreef Jebes het volgende:
Ach ja, dan kunnen de jongeren van 'Nieuw rechts' en de Jonge Fortyunisten zich ook uitleven. Lijkt me een goede vooruitgang voor onze rechtsstaat
Had jij niet eerder gezegd dat niet de gehele Islam verantwoordelijk is voor deze aanslag?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 13:41 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 13:37 schreef attila_de_hun het volgende:
maar wat dan? natuurlijk is zo een geweldsketen geen oplossing maar dit is toch niet te tolereren?


Goede vraag, ik denk ten eerste dan ten alle tijde voorkomen moet worden dat burgers het eigen recht in handen gaan (en helemaal mogen) nemen (hoewel van mogen nog geen sprake is). Verder ben, zelfs ik ja, voor strenge straffen, ook voor dit soort 'kleinschalige' delicten. Er moet een duidelijke grens getrokken worden, wat een strenger optreden van politie en jusitie inhoudt.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 13:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 13:41 schreef Misanthrope het volgende:
Had jij niet eerder gezegd dat niet de gehele Islam verantwoordelijk is voor deze aanslag?


Ja, hoezo?

Edit: Ik neem aan dat jij met de gehele Islam deze gehele geloofsstroming (dwz alle gelovigen) bedoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 04-11-2004 13:43]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-11-2004 13:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 november 2004 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, en nu effe invoeren dat oom agent zulke rotjochies (die het protret besmeurden) een flinke draai rond de oren mag geven en we wijn al een heel end in de goede richting aan het gaan.
Ben je gek? Pakken waar 't pijn doet. Bankrekening plunderen en scooter afpakken, kunnen ze tenminste ook niet meer voor drugsrunner en pooier spelen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:42 schreef Jebes het volgende:
Ja, hoezo?
Omdat je nu spreekt over 'Jonge Fortuynisten' en 'Nieuw-rechts-en' ipv over individuen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:42 schreef helmet het volgende:
Ben je gek? Pakken waar 't pijn doet. Bankrekening plunderen en scooter afpakken, kunnen ze tenminste ook niet meer voor drugsrunner en pooier spelen.
Nee, gaan ze weer meer op straat hangen en oude mensen beroven ..

Opsluiten op een zinkend bootje op de atl. oceaan ...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 13:49 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 13:44 schreef Misanthrope het volgende:
Omdat je nu spreekt over 'Jonge Fortuynisten' en 'Nieuw-rechts-en' ipv over individuen.


Klopt, maar het moge duidelijk zijn waarom ik dat doe. De aanslag op Van Gogh is gepleegd door 1 individu (hoewel misschien door meerderen voorbereid, ik weet niet wat de laatste stand van zaken is in het onderzoek naar de aanslag). De gehele Islam kan dus niet worden aangesproken als dader van deze aanslag (zo lijkt mij).

Ik spreek van 'Jonge Fortuynisten' en 'Nieuw-rechts-en' om bepaalde groeperingen aan te duiden die wellicht het recht in eigen hand zouden kunnen nemen. Ik kan in die context dus moeilijk over individuen spreken.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:49 schreef Jebes het volgende:
Klopt, maar het moge duidelijk zijn waarom ik dat doe. De aanslag op Van Gogh is gepleegd door 1 individu (hoewel misschien door meerderen voorbereid, ik weet niet wat de laatste stand van zaken is in het onderzoek naar de aanslag). De gehele Islam kan dus niet worden aangesproken als dader van deze aanslag (zo lijkt mij).

Ik spreek van 'Jonge Fortuynisten' en 'Nieuw-rechts-en' om bepaalde groeperingen aan te duiden die wellicht het recht in eigen hand zouden kunnen nemen. Ik kan in die context dus moeilijk over individuen spreken.
In dezelfde context kun je met kennis van de achtergrond en de organisatie van de Islam ook nogal moeilijk over een individu spreken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:49 schreef Jebes het volgende:
Klopt, maar het moge duidelijk zijn waarom ik dat doe. De aanslag op Van Gogh is gepleegd door 1 individu (hoewel misschien door meerderen voorbereid, ik weet niet wat de laatste stand van zaken is in het onderzoek naar de aanslag). De gehele Islam kan dus niet worden aangesproken als dader van deze aanslag (zo lijkt mij).

Ik spreek van 'Jonge Fortuynisten' en 'Nieuw-rechts-en' om bepaalde groeperingen aan te duiden die wellicht het recht in eigen hand zouden kunnen nemen. Ik kan in die context dus moeilijk over individuen spreken.
als er 9 mensen voor een moord opgepakt worden .. zijn ze ook alle 9 verantwoordelijk ...

en aan reacties van veel moslims te zien vinden die het niet zo erg dat één van de basisvrijheden geschonden wordt om hun religie van kritiek te ontdoen .. als je dan nog denkt dat het een individuele actie is heb je echt een fikse roze rbil op


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 13:57 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 13:53 schreef Jenje het volgende:
als er 9 mensen voor een moord opgepakt worden .. zijn ze ook alle 9 verantwoordelijk ...

en aan reacties van veel moslims te zien vinden die het niet zo erg dat één van de basisvrijheden geschonden wordt om hun religie van kritiek te ontdoen .. als je dan nog denkt dat het een individuele actie is heb je echt een fikse roze rbil op


A) Opgepakt worden is iets anders dan berecht worden, is er al uitsluitsel dat ze werkelijk onschuldig zijn.

B ) Veel moslims reageerden met ongeloof en afschuw en keren zich ook nadrukkelijk tegen deze daad dus om naar aanleiding van een actie van 1 ( of 9) man een hele groep mensen te veroordelen kan mijn inziens gewoon niet. (Maar wellicht ben jij er zo één die ook gelijk alle dierenactivisten veroordeelde toen Pimmie F. vermoord werd)

edit: kutsmiley

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 04-11-2004 13:58]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:57 schreef Jebes het volgende:

B ) Veel moslims reageerden met ongeloof en afschuw en keren zich ook nadrukkelijk tegen deze daad dus om naar aanleiding van een actie van 1 ( of 9) man een hele groep mensen te veroordelen kan mijn inziens gewoon niet. (Maar wellicht ben jij er zo één die ook gelijk alle dierenactivisten veroordeelde toen Pimmie F. vermoord werd)




Maar we hebben het toch over die gastjes die zulke dingen doen? Natuurlijk kun je niet collectief alle Marrokanen oppakken maar die mannekes moeten ongelooflijk hard aangepakt gaan worden
Anders weet ik het ook niet meer. (Ik ben benieuwd wat die Cohen hierop weer zal antwoorden).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:57 schreef Jebes het volgende:
Veel moslims reageerden met ongeloof en afschuw en keren zich ook nadrukkelijk tegen deze daad dus om naar aanleiding van een actie van 1 ( of 9) man een hele groep mensen te veroordelen kan mijn inziens gewoon niet.


Heb jij dan niet zoiets van: islam komt toch wel erg vaak in verband met geweld en intolerantie in het nieuws? Of vind jij dat prima? Ben jij er zo één die vind dat als je een mening hebt je open staat voor onderdrukking, en dus niet moet zeuren?


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2004 14:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het is eigenlijk heel logisch, de koran roept op tot geweld... in hun wereld is het dus normaal. Een moslim die dit tegenspreekt is geen echte.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-11-2004 14:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 november 2004 13:57 schreef Jebes het volgende:
Maar wellicht ben jij er zo één die ook gelijk alle dierenactivisten veroordeelde toen Pimmie F. vermoord werd
Of die meteen de conclusie trok dat Fortuyn door een Moslim vermoord werd.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:17 schreef Judge M. het volgende:
Of die meteen de conclusie trok dat Fortuyn door een Moslim vermoord werd.

Maar was dat zo gek dan dat mensen daar snel aan dachten?
Kennelijk is de agressiviteit van de islam al langer bekend en berucht ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 14:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...en als je daar wat van zegt...


===>

is nu ook wel duidelijk


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 14:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:14 schreef spectre het volgende:
het is eigenlijk heel logisch, de koran roept op tot geweld... in hun wereld is het dus normaal. Een moslim die dit tegenspreekt is geen echte.


De bijbel ook. Ook al is de verleiding groot, niet alle moslims moeten het hiervoor ontgelden. Beperk je tot de extreme elementen en we zijn al een heel eind in de goede richting. Als je onschuldige, goedwillende moslims te grazen gaat nemen is het hek binnenkort helemaal van de dam. Pak extremisten op, plus die provocerende marrokanen die het in Nederland duidelijk kut vinden en probeer ze uit te zetten. Niet diegene die zich normaal gedragen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2004 14:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:17 schreef Judge M. het volgende:
Of die meteen de conclusie trok dat Fortuyn door een Moslim vermoord werd.
haha, alof dat raar was geweest!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers, maar ik ben van mening dat de niet-extremistische islamieten nu ook wel eens flink mogen laten zien dat zij zich niet achter de extremisten scharen.

Lever ze maar eens uit, voor de Nederlandse politie is het nagenoeg onmoglijk om diep in de islamitische wereld in Nederland binnen te dringen. Waarom zijn er dan geen moslims die extremisten in hun omgeving aangeven?



spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2004 14:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
De bijbel ook.


klopt, gelukkig kent dit land geen extremistische kristenen, hier hebben we alleen de brave broeders die vooral het 2de testament lezen...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen