IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:53 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 12:29 schreef BurZum het volgende:
Van Gogh zei de waarheid over de kanker die islam heet. Zijn columns in de Metro van vrijdag waren altijd zeer goed.

Wie is de volgende, Wilders? Hirsi Ali?


En typisch dat Job "moslimknuffelaar" Cohen weer vooraan staat met z'n grote bek.



Burzum fans hebben altijd zo'n genuanceerde mening

[Dit bericht is gewijzigd door Hapna Hapna op 03-11-2004 16:53]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 16:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:53 schreef Hapna Hapna het volgende:
Burzum fans hebben altijd zo'n genuanceerde mening
Mensen met een labiele nick hebben altijd zo'n labiele mening.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2004 17:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 november 2004 16:53 schreef Hapna Hapna het volgende:
Burzum fans hebben altijd zo'n genuanceerde mening


Krijg aids en sterf.


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 17:09 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Die nuance... prachtig


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2004 17:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:09 schreef Hapna Hapna het volgende:
Die nuance... prachtig


Zullen we knuffelen?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 17:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:14 schreef Schaep het volgende:
Zullen we knuffelen?


JiJ bEnT lIeV!


..."Hate can only create more hate"...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-11-2004 17:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 november 2004 10:46 schreef Misanthrope het volgende:
Ik toon geen respect voor meningen die per definitie leiden tot een verbod op het uiten van een eigen mening. Dat is geen paradox
Je kan goed uit je nek lullen. Maar met modder gooien laat je zien dat je geen zinnig standpunt kunt maken. Maargoed jij bent hier degene die tegen de vrijheid van religie is dus in princiepe zou jij dan niks mogen zeggen volgens je eigen theorie.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2004 17:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:18 schreef Immortella het volgende:
JiJ bEnT lIeV!


iK vInT jOuW oWk LiEv!1!1!1


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 17:27 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Kijk wat een liefde! WAT EEN LIEFDE!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-11-2004 17:29 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ja en hoe past theo in deze kleffe bedoening???



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 17:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:26 schreef Schaep het volgende:
iK vInT jOuW oWk LiEv!1!1!1




..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2004 17:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:29 schreef Audiophile het volgende:
ja en hoe past theo in deze kleffe bedoening???


Theo was ook lief, en een echte knuffelbeer.

quote:
Op 3 november 2004 17:30 schreef Immortella het volgende:





bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-11-2004 17:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kappah Hippies


Bazzio Attacks!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 17:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:32 schreef Schaep het volgende:
Theo was ook lief, en een echte knuffelbeer.







Ok, en nu weer ontopic..



..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 17:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:19 schreef arrebar het volgende:
Je kan goed uit je nek lullen. Maar met modder gooien laat je zien dat je geen zinnig standpunt kunt maken. Maargoed jij bent hier degene die tegen de vrijheid van religie is dus in princiepe zou jij dan niks mogen zeggen volgens je eigen theorie.
Echt kerel, lees jij überhaupt wel wat er geschreven wordt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 18:44 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

volgens mij is misanthrope een van de weinige die hier in dit topic wel een zinnige opmerking plaatst... om voortaan in plaats van t in zn ogen te smeren zou arrebar beter wc papier kunnen gebruiken



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 19:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm al 8 mensen opgepakt .. ziet er du naar uit dat het dus geen actie was van een gek maar een duidelijk voorbereidde aanslag.

Grappig ook net op TV2, interviewde ze een oude eikel voor een moskee in Amsterdam. Die gats vertelde dat ons zwakte was dat wij dachten dat ons land heilig is als bijv. Jeruzalem, terug in de studio verteld de Marokkaanse wethouder dat het jammer is dat ze net die man interviewde aangezien die man "een bekende" was ...

Bah ... die gebdoog en tolerantie cultuur ook


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-11-2004 19:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:07 schreef Jenje het volgende:

Bah ... die gebdoog en tolerantie cultuur ook


idd


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-11-2004 20:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat is die Arrebar toch een irritante hippie zeg. Ik hoop dat hij zich verslikt in zijn angorawol tijdens het punniken of dat hij stikt in een splinter van zijn palmfluit.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-11-2004 21:37 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Waar zijn de zinvolle discussies? Ik zie alleen maar zinloos geflame.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeg dan zelf wat zinnigs ipv het bijdehandje uit te hangen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 21:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Idd geflame haalt alleen de flamer naar beneden; argumenten daarentegen...

Zelf heb ik zoiets van; hoeveel moorden moeten er nog gebeuren tot men het beleid verandert aan de huidige tijden?

Het aantal ongelofelijk brute en zinloze allochtone gerelateerde moorden lopen nogal op de afgelopen jaren; dit komt niet meer incidenteel over maar als een structureel terugkerend patroon waar wat in moet veranderen anders valt Nederland uit elkaar in eilandjes.

Het bij elkaar houden van Nederland door de linkse regering is een mooi streven maar het moet van twee kanten komen en ik mis de massale inzet van de andere partijen richting de Nederlandse cultuur...vooral het gebrek aan zelfkritiek jegens de Islam waardoor men zichzelf niet ontwikkelt vind ik kwalijk; hierdoor is nl. geen ruimte voor compromis in een discussie maar zal het altijd blijven op het niveau 'wij en de anderen'...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2004 22:17 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

palmfluit heerscht



Suck my piss


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 22:39 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:07 schreef Jenje het volgende:
Hmm al 8 mensen opgepakt .. ziet er du naar uit dat het dus geen actie was van een gek maar een duidelijk voorbereidde aanslag.

Grappig ook net op TV2, interviewde ze een oude eikel voor een moskee in Amsterdam. Die gats vertelde dat ons zwakte was dat wij dachten dat ons land heilig is als bijv. Jeruzalem, terug in de studio verteld de Marokkaanse wethouder dat het jammer is dat ze net die man interviewde aangezien die man "een bekende" was ...

Bah ... die gebdoog en tolerantie cultuur ook


Die marrokanen uit mijn klas, lachen Nederland uit, omdat wij zo'n zwak land zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 03-11-2004 22:41]


A sudden crack, as I crush your skull


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 22:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 22:39 schreef Botzwaard666 het volgende:
Die marrokanen uit mijn klas, lachen Nederland uit, omdat wij zo'n zwak land zijn...


Is het toch ook; als iemand op straat wordt doodgeschopt blijft iedereen eromheen staan kijken...

...niet die klootzakken goedpratende natuurlijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen