IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ... face it .. dat soort uitspraken scoort nu goed bij de lagere inkomens en middeninkomens van autochtone afkomst .. en daar zijn er vel van ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-11-2004 11:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk dat het wel bij meer mensen scoort. In het kader van "wat je niet ziet bestaat niet". Alsof het probleem opgelost zou zijn als we een paar kut marokkanen het land uizetten. Ik denk dat de uiteindelijke tegenreactie als een soort boomerang dan drie keer zo hard terugkomt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2004 11:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 11:29 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk dat het wel bij meer mensen scoort. In het kader van "wat je niet ziet bestaat niet". Alsof het probleem opgelost zou zijn als we een paar kut marokkanen het land uizetten. Ik denk dat de uiteindelijke tegenreactie als een soort boomerang dan drie keer zo hard terugkomt.
Daarom ook alle Marokanen eruit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 11:35 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 10:42 schreef MindlessMayo het volgende:
Je haat moslims of haat je mensen die in staat zijn te moorden?

Ik haat mensen die moslim zijn en hun geloof misbruiken ja.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 11:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 10:42 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Jeetje wat doe je intolerant. Je lijkt wel een moslim...


Ja zal eens tijd worden dat we intolerant worden ja.


Kankerlul


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 11:56 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 11:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ja zal eens tijd worden dat we intolerant worden ja.


Denk de volgende keer maar eens goed na voordat je dit soort uitspraken doet


Waag eens een dansje!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-11-2004 12:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 november 2004 11:56 schreef Morningrise het volgende:
Denk de volgende keer maar eens goed na voordat je dit soort uitspraken doet

Ben het er in grote lijnen anders wel mee eens. D'r is gewoon teveel tolerantie waar dit soort mensen misbruik van maken...


Zenial


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 11:56 schreef Morningrise het volgende:
Denk de volgende keer maar eens goed na voordat je dit soort uitspraken doet


En anders wat? Jaag je een kogel door mn kop?


Kankerlul


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 12:07 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:00 schreef Zenial het volgende:
Ben het er in grote lijnen anders wel mee eens. D'r is gewoon teveel tolerantie waar dit soort mensen misbruik van maken...


Waarom zijn wij dan zo tolerant volgens jou? Over het algemeen zijn mensen die dit soort misdaden begaan 1e - 2e generatie buitenlanders. Het binnen laten van deze mensen (nu heb ik het dan voornamelijk over Marokkanen) is dus een fout die ver in het verleden begaan is en nu niet meer goed te mkaen valt. Intolerant zijn betekent dat deze mensen zich steeds meer in een hoekje gedreven zullen voelen en de enige manier om daar uit te komen is om samen met de mensen van je 'eigen' ras te blijven. De haat tegen Nederlanders wordt dan natuurlijk ook veel groter en DAAR krijg je Moslim-extremisme van. Niet omdat wij zo'n ontzettend tolerant land zijn.


Waag eens een dansje!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 12:10 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:01 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
En anders wat? Jaag je een kogel door mn kop?


Nee, ik vind namelijk WEL dat iedereen recht heeft op een leven. In tegenstelling tot jou volgens mij.


Waag eens een dansje!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Als wij niet zo tolerant geweest waren was dit in eerste instantie nooit gebeurt. Iedereen wist allang dat deze man in staat was tot dit soort terreur en er wordt gewoon niets aan gedaan. Ook weten zij dat er een groep is van meer dan 300 mensen met een harde kern van 150 mensen die een levensbedreigend gevaar vormen voor de Nederlandse samenleving. Waarom zijn die mensen niet allang het land uitgeflikker? En waarom breken ze die moskeën niet gewoon af waarvan bekend is dat er binnenin praktijken plaatsvinden die het daglicht niet kunnen verdragen?


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:11 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:10 schreef Morningrise het volgende:
Nee, ik vind namelijk WEL dat iedereen recht heeft op een leven. In tegenstelling tot jou volgens mij.


Hahhahahaa laat me even lachen.


Kankerlul


Odal
Usericon van Odal
Posted 05-11-2004 12:12 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 5 november 2004 10:32 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Als ik een mes had zou ik de hoofden van al die kankervarkens eraf snijden en op de lokale televisie zenders van hun moslim land laten zien. Ik HAAT die mensen. Ik hoop dat ze allemaal gedeporteerd worden.


hehehehe ik mag jou


Odal
Usericon van Odal
Posted 05-11-2004 12:14 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Zoals een maat van me gister avond nog tegen me zei: Nederland moet even een tijdje in een staat van oorlog zijn... dan gelden er andere wetten namelijk. Kunnen we direct al die kutlui oppakken en DIRECT berechten ipv 3 jaar later. WAAARRRR any one?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:15 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Nederland is al in staat van oorlog aangezien de Jihad hier de oorlog verklaard heeft aan het Nederlandse volk.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:07 schreef Morningrise het volgende:
Waarom zijn wij dan zo tolerant volgens jou? Over het algemeen zijn mensen die dit soort misdaden begaan 1e - 2e generatie buitenlanders. Het binnen laten van deze mensen (nu heb ik het dan voornamelijk over Marokkanen) is dus een fout die ver in het verleden begaan is en nu niet meer goed te mkaen valt. Intolerant zijn betekent dat deze mensen zich steeds meer in een hoekje gedreven zullen voelen en de enige manier om daar uit te komen is om samen met de mensen van je 'eigen' ras te blijven. De haat tegen Nederlanders wordt dan natuurlijk ook veel groter en DAAR krijg je Moslim-extremisme van. Niet omdat wij zo'n ontzettend tolerant land zijn.
Denk zelf anders even na voordat je zoiets zegt...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Als wij niet zo tolerant geweest waren was dit in eerste instantie nooit gebeurt. Iedereen wist allang dat deze man in staat was tot dit soort terreur en er wordt gewoon niets aan gedaan. Ook weten zij dat er een groep is van meer dan 300 mensen met een harde kern van 150 mensen die een levensbedreigend gevaar vormen voor de Nederlandse samenleving. Waarom zijn die mensen niet allang het land uitgeflikker? En waarom breken ze die moskeën niet gewoon af waarvan bekend is dat er binnenin praktijken plaatsvinden die het daglicht niet kunnen verdragen?
Correctie, volgens onderzoek zijn er 50.000 moslims in Nederland openlijk bereidt de gewapende Jihad te voeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:17 schreef Misanthrope het volgende:
Correctie, volgens onderzoek zijn er 50.000 moslims in Nederland openlijk bereidt de gewapende Jihad te voeren.


Nou kijk eens aan. Ik wilde het nog neit overdrijven omdat ik anders uitgemaakt wordt voor iemand die lijdt aan het syndroom rassenhaat, maar je slaat de spijker op zijn kop.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

http://cyberdjihad.blogspot.com/


Wordt je daar blij van


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:19 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
http://cyberdjihad.blogspot.com/


Wordt je daar blij van
Hee, die wilde ik net plaatsen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 12:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2004 10:32 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Als ik een mes had zou ik de hoofden van al die kankervarkens eraf snijden en op de lokale televisie zenders van hun moslim land laten zien. Ik HAAT die mensen. Ik hoop dat ze allemaal gedeporteerd worden.

Hmz, het is maar een heel kleine fractie van alle moslims die zo extreem zijn, dat is een fractie van de katholieken ook geweest indertijd toen het naar "De Nieuwe Wereld" gingen en de plaatselijke bevolking daar onderwierpen en tot slavernij dwongen en de handen afhakte van diegene die zijn werk (al probeerde hij als geen ander) niet goed deed. Ik weet het, het is erg lastig met die extremisten maar als je doorheen de geschiedenis kijkt zijn wij ook niet zo braafjes geweest.

Maar daarmee keur ik die moord, en al die executies, aanslagen, extremisme totaal niet goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-11-2004 12:21]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 12:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:20 schreef beli mawr het volgende:
Hmz, het is maar een heel kleine fractie van alle moslims die zo extreem zijn, dat is een fractie van de katholieken ook geweest indertijd toen het naar "De Nieuwe Wereld" gingen en de plaatselijke bevolking daar onderwierpen en tot slavernij dwongen en de handen afhakte van diegene die zijn werk (al probeerde hij als geen ander) niet goed deed. Ik weet het, het is erg lastig met die extremisten maar als je doorheen de geschiedenis kijkt zijn wij ook niet zo braafjes geweest.
Er is 1 verschil... Wij veranderen, zij niet. Waarom? Wij kennen secularisme en kunnen zelfkritisch zijn, de Islam kent geen secularisme en geeft de Westerse wereld de schuld van alles, zodat interne problemen niet worden opgelost. Wij veranderden, de Islam blijft hetzelfde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 12:23 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Als wij niet zo tolerant geweest waren was dit in eerste instantie nooit gebeurt.

Wist je dat als jij met dit soort ideeen aan de macht zou komen je ZELF in principe duizenden mensen zou vermoorden. ECHTE politieke vluchtelingen. Ik keur het ook niet goed dat wij toentertijd zoveel mensen het land hebben ingelaten die daar eigenlijk geen recht op hadden maar dat valt nu eenmaal niet meer goed te maken. Ook kun je mensen die hun hele leven al in Nederland wonen gewoon simpelweg niet terugsturen. [/quote]I

edereen wist allang dat deze man in staat was tot dit soort terreur en er wordt gewoon niets aan gedaan.
quote:


Hoe kom je daar nou weer bij? Dat hij een kennis, want veel meer dan dat was het niet, was van die Sammuri (?) A. wil niet zeggen dat hij dezelfde ideeen had.


Ook weten zij dat er een groep is van meer dan 300 mensen met een harde kern van 150 mensen die een levensbedreigend gevaar vormen voor de Nederlandse samenleving. Waarom zijn die mensen niet allang het land uitgeflikker?
quote:
Wellicht omdat ze dan in een ander land net zo hard door gaan met het voorbereiden van een aanslag?
quote:
En waarom breken ze die moskeën niet gewoon af waarvan bekend is dat er binnenin praktijken plaatsvinden die het daglicht niet kunnen verdragen?


Maak je daar maar niet druk om, dat gebeurt vanzelf wel.


Waag eens een dansje!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 12:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 12:20 schreef beli mawr het volgende:
Hmz, het is maar een heel kleine fractie van alle moslims die zo extreem zijn, dat is een fractie van de katholieken ook geweest indertijd toen het naar "De Nieuwe Wereld" gingen en de plaatselijke bevolking daar onderwierpen en tot slavernij dwongen en de handen afhakte van diegene die zijn werk (al probeerde hij als geen ander) niet goed deed. Ik weet het, het is erg lastig met die extremisten maar als je doorheen de geschiedenis kijkt zijn wij ook niet zo braafjes geweest.

Maar daarmee keur ik die moord, en al die executies, aanslagen, extremisme totaal niet goed.


Dat weet ik wel, en als het Nederlanders geweest waren dan hadden ze van mij net zo goed hun hoofd van mij kunnen verliezen. Wat mij zorgen baart en ik heel erg gevaarlijk vindt zijn de beweegredenen van de organisatie. Totale onderwerping aan een godsdienst waarvan zij vinden dat deze superieur is, en als je dat niet wilt, dan moet je het loodje leggen. Ik vind het gewoon te gruwelijk voor woorden, het maakt me zelfs bang. Die mensen zijn gestoord.


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 12:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2004 12:23 schreef Misanthrope het volgende:
Er is 1 verschil... Wij veranderen, zij niet. Waarom? Wij kennen secularisme en kunnen zelfkritisch zijn, de Islam kent geen secularisme en geeft de Westerse wereld de schuld van alles, zodat interne problemen niet worden opgelost. Wij veranderden, de Islam blijft hetzelfde.

hmz, hoelang zijn wij al veranderd, 100 jaar ofzo? of pas de laatste 50?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen