IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 10:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 10:27 schreef Aaargh het volgende:
Verwennen my ass! Weet je wat verwennen is? Toestaan dat er islamitische scholen zijn, waar de kids veel te weinig leren over hoe nederland werkt. Verwennen is lijdzaam toekijken dat de helft van de immigrantenvrouwen de nederlandse taal niet beheerst en zich dus niet kan redden (en dus afhankelijk blijft van haar man). Verwennen is kids de kans geven zonder diploma van school te gaan, zodat ze dom blijven en alles blijven aannemen wat ze van thuis uit meekrijgen.

Natuurlijk heeft iedere migrant de kans zich te ontwikkelen, en de mensen die die kans grijpen zijn het probleem niet. Maar ik zeg je dat de regereing te laks is ten aanzien van de mensen die zich NIET ontwikkelen. Zonder diploma van school? Dan gekort op je uitkering. Ontwikkelen zal je je!

Maar ja, mijn plan kost meer moeite dan de ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-mentaliteit die de regering nu tentoon spreidt. Hier moet men gaan investeren in probleemgroepen, terwijl gewoon een beetje zeiken achteraf natuurlijk tien keer makkelijker is...


Maar ieder persoon heeft toch ook een eigen verantwoordelijkheid? De regering hoeft iemand toch niet zijn/haar hel leven bij het handje vast te houden? De regering/maatschappij moet kansen bieden, het is aan de persoon zelf om deze al dan niet aan te nemen.



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 10:36 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 10:27 schreef Aaargh het volgende:
Verwennen my ass! Weet je wat verwennen is? Toestaan dat er islamitische scholen zijn, waar de kids veel te weinig leren over hoe nederland werkt. Verwennen is lijdzaam toekijken dat de helft van de immigrantenvrouwen de nederlandse taal niet beheerst en zich dus niet kan redden (en dus afhankelijk blijft van haar man). Verwennen is kids de kans geven zonder diploma van school te gaan, zodat ze dom blijven en alles blijven aannemen wat ze van thuis uit meekrijgen.

Natuurlijk heeft iedere migrant de kans zich te ontwikkelen, en de mensen die die kans grijpen zijn het probleem niet. Maar ik zeg je dat de regereing te laks is ten aanzien van de mensen die zich NIET ontwikkelen. Zonder diploma van school? Dan gekort op je uitkering. Ontwikkelen zal je je!

Maar ja, mijn plan kost meer moeite dan de ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-mentaliteit die de regering nu tentoon spreidt. Hier moet men gaan investeren in probleemgroepen, terwijl gewoon een beetje zeiken achteraf natuurlijk tien keer makkelijker is...
Inderdaad, geef het een tijdje en we zijn het allemaal weer vergeten.
Zo zie je maar weer dat zo'n tocht geen nut heeft.


F*ck hippies


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 10:40 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 4 november 2004 10:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar ieder persoon heeft toch ook een eigen verantwoordelijkheid? De regering hoeft iemand toch niet zijn/haar hel leven bij het handje vast te houden? De regering/maatschappij moet kansen bieden, het is aan de persoon zelf om deze al dan niet aan te nemen.




Jij noemt het handje vasthouden, ik noem het investeren in een gezonde samenleving. Als je het aan de mensen zelf over laat om te kiezen wat goed voor ze is, zul je zien dat de helft iets kiest waar ze zich achteraf enorm mee in de vingers snijden.

Ik zeg niet dat de regering levenslang moet investeren in probleemgevallen, maar van mij mag er best wat meer druk achter het onderwijs gezet worden, ook (waarschijnlijk zelfs juist) voor groepen in achterstandsposities. Want als je zegt: "Tja, ze willen echt niet, maar dat is hun eigen vrije keuze, dus laten we ze maar gaan." dan betaal je goddomme wel hun hele leven mee aan hun levensonderhoud. Zelfredzaamheid is wat mij betreft niet vrijblijvend. Ziekte en handicaps daargelaten natuurlijk, want dat heeft weer niets met keuzes van mensen te maken.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 10:41 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 4 november 2004 10:36 schreef Manifest het volgende:
Inderdaad, geef het een tijdje en we zijn het allemaal weer vergeten.
Zo zie je maar weer dat zo'n tocht geen nut heeft.


Manifest, schat, maak je punt eens wat duidelijker. Ik heb het idee dat je langs me heen lult.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 10:40 schreef Aaargh het volgende:
Jij noemt het handje vasthouden, ik noem het investeren in een gezonde samenleving. Als je het aan de mensen zelf over laat om te kiezen wat goed voor ze is, zul je zien dat de helft iets kiest waar ze zich achteraf enorm mee in de vingers snijden.



Alhoewel ik redelijk links in het leven sta vind ik dit toch te ver gaan (met alle respect verder). Wie betaald dat? Waar houdt de verantwoordelijkheid van de staat precies op? Waarom het lage vertrouwen in het individu?



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 10:48 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 4 november 2004 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Alhoewel ik redelijk links in het leven sta vind ik dit toch te ver gaan (met alle respect verder). Wie betaald dat? Waar houdt de verantwoordelijkheid van de staat precies op? Waarom het lage vertrouwen in het individu?




Atilla, je bent een leuke discussiepartner, maar ik moet nu even weg (de plicht als huisvrouw roept, er moet geshopt worden). Ik kom er nog op terug.

Mag ik vast wel even hartelijk glimlachen om je vraag over het vertrouwen in het individu? Kijk om je heen, zou ik zeggen.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 04-11-2004 13:09 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Bron: fok.nl

Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst."

Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die Marokkaanse jongeren, die leven echt volgens de regels van de liefhebbende Koran


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2004 13:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Respectloos tuig

Straf/ werk/ concentratiekamp in met die etters.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-11-2004 13:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dat moet je niet zeggen Jentje, die jongens hebben gewoon een moeilijke jeugd gehad.



Odal
Usericon van Odal
Posted 04-11-2004 13:15 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Maat van me op msn, woont in Toronto, had het vandaag geleden in de krant...

hehehehe dit gaat uit de hand lopen! JEEEEEEEEEEEJ!!!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2004 13:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jippie...

Ik ga naar Marokko verhuizen denk ik. Al dat tuig zit toch HIER


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 04-11-2004 13:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 4 november 2004 13:15 schreef Odal het volgende:
Maat van me op msn, woont in Toronto, had het vandaag geleden in de krant...

hehehehe dit gaat uit de hand lopen! JEEEEEEEEEEEJ!!!!!

Ja echt iets om blij over te zijn.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-11-2004 13:20 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 4 november 2004 13:18 schreef Snaack het volgende:
Jippie...

Ik ga naar Marokko verhuizen denk ik. Al dat tuig zit toch HIER


hahahahah das wel waar.. alle lievertjes zitten daar nog gewoon... maar dan nog je laat je toch niet weg jagen uit je eigen land door een paar auslanders?

[Dit bericht is gewijzigd door Odal op 04-11-2004 13:21]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:18 schreef Snaack het volgende:
Jippie...

Ik ga naar Marokko verhuizen denk ik. Al dat tuig zit toch HIER
Oh, maak je niet druk joh, dat tuig zit daar ook, zo zijn die mensen gewoon, dat moet je respecteren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-11-2004 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:09 schreef Morgil het volgende:
Bron: fok.nl

Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst."

Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.


Als het lichaam van Van Gogh op de foto in de krant mag, mogen de foto's van deze provocerende pubers er ook wel in.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-11-2004 13:21 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ik merk dat ik bij Albert Heijn de draad en het vuur van deze discussie een beetje ben kwijtgeraakt. Een paar algemene dingen kan ik er nog wel over zeggen:

* Nederland heeft onder het motto 'tolerantie' jarenlang verzuimd zijn eigen identiteit te laten zien. Ik weet zeker dat de opkomst van radicale moslims in ons land daar mee te maken heeft. Als je niet weet waar je aan toe bent in het land waar je woont, dan grijp je makkelijk terug op de sterke, duidelijke identiteit van je religie. De mens wil over het algemeen graag houvast, structuur, duidelijkheid.

* Nederland heeft onder het motto 'tolerantie' verschillende migrantengroepen aan hun lot overgelaten. De overheid zegt wel dat educatie, emancipatie en contact met andere culturen belangrijk is, maar als er in de praktijk niets van terecht komt, dan mag je je afvragen of je goed bezig bent. In ons land wonen goddomme duizenden vrouwen die na twintig jaar de taal nog niet spreken, die zich nog niet kunnen redden in de maatschappij. Ik vind dat je dat de overheid mag verwijten.

* Natuurlijk mag het individu uiteindelijk zelf kiezen wat hij belangrijk vindt, maar laat het dan alsjeblieft een keuze zijn van reële mogelijkheden. "Ik weet niet wat ik moet doen, dus doe ik maar niks" duidt er in mijn ogen op dat het individu in kwestie niet goed op de hoogte is van zijn mogelijkheden en de mogelijke consequenties van zijn keuze. Daar mag de overheid van mij best wat directiever mee omgaan.

* Enz...

Natuurlijk heb ik geen pasklare antwoorden, ik ben goddomme geen politica, maar ik heb wel ideeën en de aanslag op Theo van Gogh heeft me daar weer eens bewust van gemaakt. Ik denk dat mijn standpunt duidelijk genoeg is, voel je vrij om het er mee eens of oneens te zijn. Ik ga de stad in om die fukcing koran te kopen. Aaargh groet u allen allerhartelijkst.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Als het lichaam van Van Gogh op de foto in de krant mag, mogen de foto's van deze provocerende pubers er ook wel in.
+ namen + adres enz.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-11-2004 13:23 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

idd. mogen we hun dan ook kapot schieten, neer steken en kapot schieten?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:23 schreef Odal het volgende:
idd. mogen we hun dan ook kapot schieten, neer steken en kapot schieten?
Alleen als je er een briefje bijlegt: sorry, ik heeft heb slegt jeugt heb had


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:23 schreef Odal het volgende:
idd. mogen we hun dan ook kapot schieten, neer steken en kapot schieten?
Nee. We mogen ze aan de schandpaal binden, zowel figuurlijk als letterlijk, dat is effectiever.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou dat spugen ook weer vallen onder "individualistische acties"?



Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 04-11-2004 13:27 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 4 november 2004 13:25 schreef Misanthrope het volgende:
Nee. We mogen ze aan de schandpaal binden, zowel figuurlijk als letterlijk, dat is effectiever.
en dat uit de mond van een misantroop!das best logisch

[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 04-11-2004 13:31]



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-11-2004 13:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

'Paspoort kwijt bij ernstig geweld'

(Vreemdelingenzaken en Integratie) zoekt naar mogelijkheden om mensen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap te ontnemen, als zij zich te buiten zijn gegaan aan ernstige geweldsmisdrijven. Dat heeft de bewindsvrouw donderdag gezegd tijdens de behandeling van haar deel van de begroting van Justitie.

Het kabinet stemde deze zomer al in met maatregelen om terroristen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap af te pakken. Het Tweede-Kamerlid Wilders (Groep Wilders) wil dat ook mogelijk maken bij mensen die ernstige geweldsdelicten hebben begaan. Verdonk zegde hem toe dat ze dat gaat onderzoeken.

Bron: nu.nl

Wow, wat een idee! Dit roepen zowel linkse als rechtse kiezers al jaren, ben blij dat ze zo goed opletten daar in Den Haag!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, iedereen moet gaan stemmen, dan luister de politiek tenminste naar de geluiden uit de samenleving!


(EN JA DAT IS SARCASME!)


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen