IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:38 schreef stookvogel het volgende:
Ze mogen boos zijn op de aktie niet op het geloof, dat is omgekeerde-rascisme....een nee dat mag niet.
Boos zijn op een geloof lijkt mij ook een beetje moeilijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:38 schreef stookvogel het volgende:
Ze mogen boos zijn op de aktie niet op het geloof, dat is omgekeerde-rascisme....een nee dat mag niet.


Oh ja, je moet je andere wang ook toekeren he ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 21:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:37 schreef Brujeria het volgende:
Neen, gedogen en knuffelen is het devies...
Je vergeet de clubhuizen!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:40 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ja, het is triest dat je nog geen slecht woord mag spreken tov de Islam, maar als bijv. marrokanen het hebben over kankernederlanders laten we ze maar gewoon begaan. Ze hebben het immers al zo moeilijk...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:40 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:39 schreef arrebar het volgende:
Wat een slimme opmerking maak jij daar zeg. Heb je wel eens een moslim gesproken in je leven of ken je ze alleen maar als van op opsporing verzocht. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn de extremisten die het probleem zijn. Zowel links als rechts moslim en chriselijk als atheistisch. Dat zijn de mensen zonder respect voor vrijheid van meningsuiting. En dat is niet iedere willekeurige shoarmaboer.



Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:41 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:40 schreef Brujeria het volgende:
ja, het is triest dat je nog geen slecht woord mag spreken tov de Islam, maar als bijv. marrokanen het hebben over kankernederlanders laten we ze maar gewoon begaan. Ze hebben het immers al zo moeilijk...

Zucht slaapt zacht, je kan er ook niets aan doen
EDIT: marrokanen mogen het ook niet hebben over kankernederlandsers belgen ook niet ijslanders ook niet en mensen uit kazachstaan ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 02-11-2004 21:42]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:41 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:39 schreef kwelgeest het volgende:
Boos zijn op een geloof lijkt mij ook een beetje moeilijk.
nou, ik ken een paar bandjes die er teksten over weten te schrijven...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:39 schreef arrebar het volgende:
Wat een slimme opmerking maak jij daar zeg. Heb je wel eens een moslim gesproken in je leven of ken je ze alleen maar als van op opsporing verzocht. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn de extremisten die het probleem zijn. Zowel links als rechts moslim en chriselijk als atheistisch. Dat zijn de mensen zonder respect voor vrijheid van meningsuiting. En dat is niet iedere willekeurige shoarmaboer.
De Islam is het probleem dus iedere moslim is een probleem.
De Islam is een religie die oproept tot haat jegens anders denkenden; Nou kan je gaan roepen en gillen wat je wilt maar het is nou eenmaal zo en Moslims die welwillend zijn er niet want als dat wel waren waren ze wel bekeert tot het Christendom.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:44 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:41 schreef stookvogel het volgende:
Zucht slaapt zacht, je kan er ook niets aan doen
Ik rechtvaardig het ook niet. Ik zeg slechts wat ik zie. slaap lekker jongen.
Nederland is gewoon te "lief" geworden, zowel ten opzichte van etnische minderheden alswel tegenover de autochtone bevolking.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Net wat ik wilde zeggen: moslims aanhangen de koran als christenen de bijbel aanhangen, in koran staat letterlijk dat moslims ongelovigen (zijnde dus wereldbvolking minus moslims) moeten doden.

Oftewel: Elke moslim is een ommeunige rascist. Maar geef ze een clubhuis! Liefst één met flinke luidsprekers zodat ze huun gal in hun brabbeltaaltje over ons heen kunnen spuwen. Maar oh wee als er in de nederlandse kalender geen islamitische feestdagen zitten!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:47 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:43 schreef kwelgeest het volgende:
De Islam is het probleem dus iedere moslim is een probleem.
De Islam is een religie die oproept tot haat jegens anders denkenden; Nou kan je gaan roepen en gillen wat je wilt maar het is nou eenmaal zo en Moslims die welwillend zijn er niet want als dat wel waren waren ze wel bekeert tot het Christendom.
Dit gaat natuurlijk weer eens helemaal nergens over. In elke religie zijn extremisten. en elke bijbel/koran whatever is anders te interpreteren, kijk maar eens naar de diversiteit onder "christenen". Zoals jij denkt is wel heel kort door de bocht.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:47 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Luister nu eens....ik vereenvoudig het tot een niveau dat te begrijpen is voor een ongeboren pinguïn embryo:

Één: Of iemand slecht is of niet heeft niets te maken met ras, kleur, religie, muziekstijl, sterkte van zijn of haar bril of wat dan ook.
Twee: Mocht het bovenstaande niet kloppen...zie één.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hier ..

een bak zand ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:47 schreef Brujeria het volgende:
Dit gaat natuurlijk weer eens helemaal nergens over. In elke religie zijn extremisten. en elke bijbel/koran whatever is anders te interpreteren, kijk maar eens naar de diversiteit onder "christenen". Zoals jij denkt is wel heel kort door de bocht.
Jij bent blijkbaar niet bekend met de Koran. De Jihad en afkeur van anders denkenden staat er letterlijk in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:48 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:45 schreef Jenje het volgende:
Net wat ik wilde zeggen: moslims aanhangen de koran als christenen de bijbel aanhangen, in koran staat letterlijk dat moslims ongelovigen (zijnde dus wereldbvolking minus moslims) moeten doden.

Oftewel: Elke moslim is een ommeunige rascist. Maar geef ze een clubhuis! Liefst één met flinke luidsprekers zodat ze huun gal in hun brabbeltaaltje over ons heen kunnen spuwen. Maar oh wee als er in de nederlandse kalender geen islamitische feestdagen zitten!

Misschien een rare vraag, maar heb jij de Koran gelezen?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:47 schreef stookvogel het volgende:
Luister nu eens....ik vereenvoudig het tot een niveau dat te begrijpen is voor een ongeboren pinguïn embryo:

Één: Of iemand slecht is of niet heeft niets te maken met ras, kleur, religie, muziekstijl, sterkte van zijn of haar bril of wat dan ook.
Twee: Mocht het bovenstaande niet kloppen...zie één.

Als iemand een haatdragende religie aanhangt is hij/zij 'slecht'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:48 schreef Brujeria het volgende:
Misschien een rare vraag, maar heb jij de Koran gelezen?
Ik heb het van een voorganger van een Moskee zelf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee niet, jij de dikke van dale? Zo nee, dan mag je geen woord meer typen.

Als jij niet weet dat die passage in de koran voorkomt, schort het je in algemene ontwikkeling.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:51 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:48 schreef kwelgeest het volgende:
Jij bent blijkbaar niet bekend met de Koran. De Jihad en afkeur van anders denkenden staat er letterlijk in.
Ik heb ook niet beweerd de koran gelezen te hebben. Ben het nog wel van plan. Maar zoals altijd zijn dingen vanuit verschillende perspectieven te interpreteren niet?
Ik wil over de koran weinig zeggen omdat alles wat ik er van weet, van horen zeggen heb. en das niet altijd even betrouwbaar...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 21:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:43 schreef kwelgeest het volgende:
De Islam is het probleem dus iedere moslim is een probleem.
De Islam is een religie die oproept tot haat jegens anders denkenden; Nou kan je gaan roepen en gillen wat je wilt maar het is nou eenmaal zo en Moslims die welwillend zijn er niet want als dat wel waren waren ze wel bekeert tot het Christendom.
Kortzichtige onzin. In de Koran wordt opgeroepen voor haat tegen andersdenkenden. Net als dat er in de bijbel vele vreselijke dingen staan. Het probleem is de mensen die de dingen te letterlijk nemen. Dat zijn de extremisten. Wat er in de islam staat wordt vaak ook met een korrel zout genomen door de normale moslim. De shoarmaboer waar ik wel eens een broodje shoarma en een biertje bij haal haat mij niet omdat ik een biertje drink. De extremist daarintegen wel.
Maar laat ik het anders stellen, als je fan van metal bent(wat we bijna allemaal wel zijn). En als je een cd met legubere teksten goed vindt. Betekend dat dan dat je het ook dat je achter de praktijken staat die bezongen worden. Nee want bijna iedereen neemt het niet letterlijk of serieus. Echter zijn er een stel zieke gasten die dat soort dingen wel letterlijk nemen. Betekend dat dan ook dat wij allemaal nihilistische misantropische mensen zijn die iedereen het liefst naar de hel toe willen zien vertrekken?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:49 schreef Jenje het volgende:
Als jij niet weet dat die passage in de koran voorkomt, schort het je in algemene ontwikkeling.
En dat is ook iets wat waar is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:52 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:

in koran staat letterlijk dat moslims ongelovigen (zijnde dus wereldbvolking minus moslims) moeten doden.


Je bent gehersenspoelt, dit is NIET waar! Een fabel quote dat stuk uit de koran en ik zal je mijn oprechte excuses aanbieden.
Sterker nog, heel veel van de uitvindingen en ondekkingen waar wij nu in het westen nog gretig gebruik van maken hebben wij te danken aan het feit dat moslims respect tonen voorelke religie; ze keken naar de ontdekkingen en ideeën van andere religie's om deze te centaliseren in bibliotheken waar joden christen moslims etc etc welkom waren.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:54 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

@Arrebar: My point exactly


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:51 schreef arrebar het volgende:
Kortzichtige onzin. In de Koran wordt opgeroepen voor haat tegen andersdenkenden. Net als dat er in de bijbel vele vreselijke dingen staan. Het probleem is de mensen die de dingen te letterlijk nemen. Dat zijn de extremisten. Wat er in de islam staat wordt vaak ook met een korrel zout genomen door de normale moslim. De shoarmaboer waar ik wel eens een broodje shoarma en een biertje bij haal haat mij niet omdat ik een biertje drink. De extremist daarintegen wel.
Maar laat ik het anders stellen, als je fan van metal bent(wat we bijna allemaal wel zijn). En als je een cd met legubere teksten goed vindt. Betekend dat dan dat je het ook dat je achter de praktijken staat die bezongen worden. Nee want bijna iedereen neemt het niet letterlijk of serieus. Echter zijn er een stel zieke gasten die dat soort dingen wel letterlijk nemen. Betekend dat dan ook dat wij allemaal nihilistische misantropische mensen zijn die iedereen het liefst naar de hel toe willen zien vertrekken?
1: lUgubere teksten
2: een tekstboekje van een cd is toch HEEL wat anders dan een bijbel of koran. Christenen en Moslims halen hun normen en waarden uit die boeken. En de Islam staat toch wereldwijd bekend als haatdragend jegens alles wat anders is, als je dat ontkent woon je volgens mij op Rottumerplaat ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2004 21:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:51 schreef arrebar het volgende:
Kortzichtige onzin. In de Koran wordt opgeroepen voor haat tegen andersdenkenden. Net als dat er in de bijbel vele vreselijke dingen staan. Het probleem is de mensen die de dingen te letterlijk nemen. Dat zijn de extremisten. Wat er in de islam staat wordt vaak ook met een korrel zout genomen door de normale moslim. De shoarmaboer waar ik wel eens een broodje shoarma en een biertje bij haal haat mij niet omdat ik een biertje drink. De extremist daarintegen wel.

Het Christen dom heeft geen 11e gebod allacde Jihad of vergelijkbare dingen. En je mag van mij interpreteren en draaien wat je wilt maar als de vertegwoordigers van het geloof het zo brengen.. + Dat de Koran naar mijn weten er vrij duidelijk in is. Dit wordt alleen verdraait en tegen gesproken door Moslims die hebben na gedacht wat voor gevolgen dat heeft voor de acceptatie van Moslims in andere landen.
quote:
Maar laat ik het anders stellen, als je fan van metal bent(wat we bijna allemaal wel zijn). En als je een cd met legubere teksten goed vindt. Betekend dat dan dat je het ook dat je achter de praktijken staat die bezongen worden. Nee want bijna iedereen neemt het niet letterlijk of serieus. Echter zijn er een stel zieke gasten die dat soort dingen wel letterlijk nemen. Betekend dat dan ook dat wij allemaal nihilistische misantropische mensen zijn die iedereen het liefst naar de hel toe willen zien vertrekken?
Dit is natuurlijk een belachelijke vergelijking. 'Gasten' die dat serieus nemen zijn tot op zekere hoogte 'Satanistisch' en beoefenen dus ook een geloof.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen