IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Vorige pagina | Volgende pagina
el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 05-11-2004 13:28 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

, wij autochtonen tolereren dit land gewoon kapot. Mensen die niet kunnen omgaan met de vrijheid in dit land, kunnen beter gewoon blijven waar ze zitten. Het Nederlandse volk autochtoon/allochtoon , hebben honderden jaren gedaan om een rechtsstaat te vormen zoals die nu bestaat. Ik weiger om deze om zeep te laten helpen door extremistische gekken. Als je ook maar enigszins overweegt, zoals sommige gezagsdragers om te overwegen deze vrijheid van meningsuiting aan te passen hoe klein ook, dan heb je al verloren en bevind je je op een hellend vlak wat onomkeerbaar is.....
Als ik hoor wat er in de brief staat die die gek heeft achtergelaten ga ik mij ernstig zorgen maken. En zolang de moslims zelf niets doen met het feit dat die godsdienst wordt misbruikt en er zelf mee aan de slag gaan binnen hun eigen rangen en dit soort gasten toch hun gang laten gaan, je oogst wat je zaait......


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 13:29 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:25 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
wat een teringmongool, alsof het nog niet erg genoeg is allemaal. Wat ik ook het ergste vindt van dit hele gezeik is dat je dan die schijnheilige marokkanen op tv ziet, en ze zeggen allemaal hetzelfde:
"Ik praat niet goed wat die man gedaan heeft, maar jij moet begrijp, als jij islam aanvalt, wij vallen jou aan."
Dus uiteindelijk begrijpen ze het allemaal best. Alleen al door zo'n uitspraak zou ik iemand werkelijk zijn bek willen verbouwen.


Dan vraag ik me af hoe jij tv kijkt. Bij het grootste gedeelte wat ik erover heb gezien (en ik moet zeggen dat ik het aardig heb gevolgd) zag ik voornamelijk moslims die het af hebben gekeurd. Ook inderdaad 1 - 2 die het wel min of meer begrepen maar daar hield het echt mee op hoor.


Waag eens een dansje!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:29 schreef Morningrise het volgende:
Dan vraag ik me af hoe jij tv kijkt. Bij het grootste gedeelte wat ik erover heb gezien (en ik moet zeggen dat ik het aardig heb gevolgd) zag ik voornamelijk moslims die het af hebben gekeurd. Ook inderdaad 1 - 2 die het wel min of meer begrepen maar daar hield het echt mee op hoor.


Dan heb je niet goed geluisterd want 90% had er als je heel goed luisterde begrip voor, of konden het wel begrijpen. Ze zeiden allemaal, oh wat erg....... MAAR


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kijk je veel vara zeker ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:29 schreef Morningrise het volgende:
Dan vraag ik me af hoe jij tv kijkt. Bij het grootste gedeelte wat ik erover heb gezien (en ik moet zeggen dat ik het aardig heb gevolgd) zag ik voornamelijk moslims die het af hebben gekeurd. Ook inderdaad 1 - 2 die het wel min of meer begrepen maar daar hield het echt mee op hoor.
Dan vraag ik me af waar jij kijkt. Ik heb namelijk nogal veel moslims gezien die zeiden dat 'het te begrijpen was'.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-11-2004 13:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 november 2004 13:29 schreef Morningrise het volgende:
Dan vraag ik me af hoe jij tv kijkt. Bij het grootste gedeelte wat ik erover heb gezien (en ik moet zeggen dat ik het aardig heb gevolgd) zag ik voornamelijk moslims die het af hebben gekeurd. Ook inderdaad 1 - 2 die het wel min of meer begrepen maar daar hield het echt mee op hoor.


laat die moslimleiders (niet lIJders dus ) dan een keer voor eens en voor altijd duidelijk deze acties gezamelijk en eensgezind afkeuren door te zeggen dat die gore extremistische klootzakken NIETS met de Islam te maken hebben. Misschien dat ze dan eindelijk eens die met zand vervuilde verschrompelde hersentjes laten werken, en doorhebben dat ze fout bezig zijn.


godverdomme!


Bruce Banner


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:31 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:28 schreef el mariachi het volgende:
, wij autochtonen tolereren dit land gewoon kapot. Mensen die niet kunnen omgaan met de vrijheid in dit land, kunnen beter gewoon blijven waar ze zitten. Het Nederlandse volk autochtoon/allochtoon , hebben honderden jaren gedaan om een rechtsstaat te vormen zoals die nu bestaat. Ik weiger om deze om zeep te laten helpen door extremistische gekken. Als je ook maar enigszins overweegt, zoals sommige gezagsdragers om te overwegen deze vrijheid van meningsuiting aan te passen hoe klein ook, dan heb je al verloren en bevind je je op een hellend vlak wat onomkeerbaar is.....
Als ik hoor wat er in de brief staat die die gek heeft achtergelaten ga ik mij ernstig zorgen maken. En zolang de moslims zelf niets doen met het feit dat die godsdienst wordt misbruikt en er zelf mee aan de slag gaan binnen hun eigen rangen en dit soort gasten toch hun gang laten gaan, je oogst wat je zaait......




Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik maak me idd ook flinke zorgen .. straks ga ik een keer kinderen krijgen, komen ze huilend thuis omdat ze van school gekicked zijn omdat ze een moslim geitenneuker genoemd hebben .. of zoiets stompzinnigs ...



Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 05-11-2004 13:33 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dan heb je niet goed geluisterd want 90% had er als je heel goed luisterde begrip voor, of konden het wel begrijpen. Ze zeiden allemaal, oh wat erg....... MAAR


Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had.


Waag eens een dansje!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:32 schreef Jenje het volgende:
Ik maak me idd ook flinke zorgen .. straks ga ik een keer kinderen krijgen, komen ze huilend thuis omdat ze van school gekicked zijn omdat ze een moslim geitenneuker genoemd hebben .. of zoiets stompzinnigs ...


Of ze worden van school gekickt omdat ze geen hoofddoekje ophadden...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-11-2004 13:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En zo ziet men maar weer..
Agressie wekt agressie op!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef MindlessMayo het volgende:
En zo ziet men maar weer..
Agressie wekt agressie op!
Wat wil jij doen dan, ze allemaal knuffelen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 13:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef Morningrise het volgende:
Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had.
Welke radicale boomknuffelzender kijk jij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:35 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef Morningrise het volgende:
Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had.


goed we kunnen wel waar niet waar schreeuwen en mij verwijten dat het komt door het beeld dat ik van moslims heb, maar misschien komt het wel door jouw beeld, weleens bij nagedacht?


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef Morningrise het volgende:
Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had.


Welke znender, welk programma, ik heb op journaal, 2 vandaag en rondom tien toch veel moslims gezien die zeggen dat bekritiseren van de islam nou eenmaal dit soort reacties oplevert ... en dat is natuurlijk belachelijk


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2004 13:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef Misanthrope het volgende:
Of ze worden van school gekickt omdat ze geen hoofddoekje ophadden...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-11-2004 13:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef MindlessMayo het volgende:
En zo ziet men maar weer..
Agressie wekt agressie op!


Nee joh, ik denk veel simpeler..

Agressie --> agressor het land uitflikkeren


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 05-11-2004 13:51 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ik heb rondom tien ook gezien, en inderdaad werd daar toch wel door moslims aangegeven dat als je jezelf negatief of beledigend uitlaat t.o.v. de islam je dit soort reacties kan verwachten.........
En dan vinden ze van zichzelf dat ze flink geintegreerd zijn, DUS NIET, als je dat soort dingen zegt begrijp je er dus niks van! Toen de katholieken hier werden uitgemaakt voor schapenneukers werd er ook niemand vermoord. Waarschijnlijk zijn wij dan begiftigd met een groter relativeringsvermogen ipv met een agressieopwekkendvermogen...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 13:53 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:51 schreef el mariachi het volgende:
Ik heb rondom tien ook gezien, en inderdaad werd daar toch wel door moslims aangegeven dat als je jezelf negatief of beledigend uitlaat t.o.v. de islam je dit soort reacties kan verwachten.........
En dan vinden ze van zichzelf dat ze flink geintegreerd zijn, DUS NIET, als je dat soort dingen zegt begrijp je er dus niks van! Toen de katholieken hier werden uitgemaakt voor schapenneukers werd er ook niemand vermoord. Waarschijnlijk zijn wij dan begiftigd met een groter relativeringsvermogen ipv met een agressieopwekkendvermogen...


klopt als een bus, ik heb er op een gegeven moment ook op zitten letten, wachtend op dat woordje maar en dat kwam ALTIJD!!! Dat is toch niet te geloven. En die gozer die gebrekkig Nederlands sprak over vuur met vuur bestrijden, dat was dus hier in deze stad, in mijn stad. En dat is wat mij verontrust, want als je in een stad als deze woont ben je genoodzaakt je wat minder tolerant op te stellen tegenover die groepen mensen ook al zou je dat niet willen.


Kankerlul


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-11-2004 13:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 november 2004 13:51 schreef el mariachi het volgende:
Ik heb rondom tien ook gezien, en inderdaad werd daar toch wel door moslims aangegeven dat als je jezelf negatief of beledigend uitlaat t.o.v. de islam je dit soort reacties kan verwachten.........
En dan vinden ze van zichzelf dat ze flink geintegreerd zijn, DUS NIET, als je dat soort dingen zegt begrijp je er dus niks van! Toen de katholieken hier werden uitgemaakt voor schapenneukers werd er ook niemand vermoord. Waarschijnlijk zijn wij dan begiftigd met een groter relativeringsvermogen ipv met een agressieopwekkendvermogen...


...en als je dat zegt schop je de Islam tegen het zere been...


we kunnen het ook NOOIT goed doen

ik word daar zo moe van


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2004 13:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 13:33 schreef Morningrise het volgende:
Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had.


Daar maak ik me geen zorgen over, die zijn duidelijk. Maar hoeveel zijn er die er niet zo duidelijk voor uitkomen? Hoeveel Marokkanene vinden zich nu niet "zielig" omdat ze weer in een slachtoferrol zijn terecht gekmen (volgens hun zelf) en zich daar meer druk over maken dan over die fundamentalisten? Overigens, kunnen ze ook eens niet eens een keer een zin uitspreken zonder het woord islam?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2004 14:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

er schiet me nu trouwens een gruwelijk gedachte te binnen:

Kan die moordenaar niet de dans ontspringen door niet toerekeningsvatbaar te worden verklaard of zoiets? Ik zie het al helemaal weer voor me.

En het vrijgeven van die brief,en terwijl de verdediging hier nog geen kopie van heeft gekregen. Dat ruikt weer naar vormfouten of zoiets.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 14:00 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 13:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee joh, ik denk veel simpeler..

Agressie --> agressor het land uitflikkeren




Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 14:00 schreef attila_de_hun het volgende:
er schiet me nu trouwens een gruwelijk gedachte te binnen:

Kan die moordenaar niet de dans ontspringen door niet toerekeningsvatbaar te worden verklaard of zoiets? Ik zie het al helemaal weer voor me.

En het vrijgeven van die brief,en terwijl de verdediging hier nog geen kopie van heeft gekregen. Dat ruikt weer naar vormfouten of zoiets.


heb ik al heel lang over na zitten denken en het is hoogst waarschijnlijk dat ze het daar weer op gooien ja. Als ze slim zijn doen ze dat echter niet, en dat is voor hun eigen bestwil.


Kankerlul


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2004 14:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 14:00 schreef attila_de_hun het volgende:
er schiet me nu trouwens een gruwelijk gedachte te binnen:

Kan die moordenaar niet de dans ontspringen door niet toerekeningsvatbaar te worden verklaard of zoiets? Ik zie het al helemaal weer voor me.

En het vrijgeven van die brief,en terwijl de verdediging hier nog geen kopie van heeft gekregen. Dat ruikt weer naar vormfouten of zoiets.
Ik rook al vormfouten toen ik hoorde dat hij gepakt was.
Ik hoop dat hij vrijkomt en gelinced wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen