|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent erg zeker van je zaak dat ze winnen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik denk 3-0. Ik vind de EK echter voldoende interessant om erover te praten ook zonder Nederlandse inbreng. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk dat ze het met veel mazzel nog gaan halen. Bijvoorbeeld dat ze in de 89e minuut nog de 1-0 scoren en in de verlenging een strafschop meekrijgen ofzo... Voor het EK schat ik dat Frankrijk er weer met de prijzen vandoor gaat. En Spanje tweede. Mocht Nederland het halen dan gaan ze er zoals gewoonlijk via strafschoppen uit in de halve finale. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
idd, natuurlijk is er weer een topic gesneuveled wat gewoon interessant is(weg met die discussiedodende paraplu-topics; reactie op Chelman). maar ik moet eerst nog maar zien of ze het halen. ik hoop het van wel maar dan wel met een jongere lichting. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-11-2003 13:30] |
|
favorieten zijn m.i. Frankrijk, Italie en met name Spanje (mochten ze het redden tegen Noorwegen)... Nederland gaat het denk ik nog wel halen ook met wat mazzel. no text supplied |
|
Interessant weetje, na de overwinning van Schotland afgelopen week staat NL en SCO volledig in balans: SCOTLAND v THE NETHERLANDS [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-11-2003 13:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet volledig. Zie doelsaldo Ook grappig trouwens is dat in het jaar dat Nederland de WK-finale haalde (1978) ze met 3-2 van de Schotten verloren hebben. (Tijdens het WK!!) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat is die memorabele wedstrijd van Schotland waar ze het altijd over hebben met een schitterend doelpunt van Gemmill. Ze gingen trouwens toch niet door.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-11-2003 13:52] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk dat het 2-0 voor Nederland wordt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik gok op 3-1, want dat zei Co Adriaanse no text supplied |
|
ach in ieder geval is het saai .. daar ben je zeker van |
|
en als Advocaat opstapt, moet Adriaanse bondscoach worden! no text supplied |
|
Vanavond 3-1 ik heb de toekomst gezien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En wat vinden we van de overige playoffs? Letland - Turkije Noorwegen - Spanje Rusland-Wales Croatie-Slovenie ? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heeft Polen zich dan ook gekwalificeerd? (grapje ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee GVD. Ze spelen nu opeens wel goed, stelletje padlarven. Vorige week van Joego en Italie gewoonnen in friendlies. Maar ze zijn wel in Korea/Japan geweest..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ga ook voor 3-1, al was het alleen maar omdat de verdediging van Nederland gammel genoeg is om weer een doelpunt tegen te krijgen en dan moeten we er wel 3 maken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Van mij mag Turkije vandaag nog vanwege een grote aarbeving de Middelandse zee invallen, voor de rest maakt het me niet echt uit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Prognose van Jebes: Letland - Turkije 0-2 Noorwegen - Spanje 0-0 Rusland-Wales 2-0 Croatie-Slovenie 3-1 Noorwegen - Spanje gaat spannend worden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hmm... Ik haat voetbal, maar hoop wel dat Nederland wint (= goed voor de NL economie |
|
favorieten: Spanje & Tjechië Nederland gaat het denk ik wel halen, als Advocaat tenminste inziet dat: 1. Makaay pas nuttig is als hij langer dan 15 minuten mag spelen 2. Sneijder in de kleine ruimte veel nuttiger is dan Kluivert, Cocu of Davids 3. Van Hooijdonk in het laatste half uur moet spelen 4. v/d Vaart uberhaupt moet spelen 5. Robben iig een helft moet spelen da's mijn mening iig en anders hebben we alsnog een zooi bier op dus boeiuh |
|
quote: van wat ik heb gezien van de eerste wedstrijd zorgt de arbitrage er wel voor dat Turkije niet naar Portugal gaat (iig niet om te voetballen) |
|
quote:Damn, zelfs ik als niet-voetballiefhebber ben beter op de hoogte: Vermoedelijke opstellingen Nederland: Edwin van der Sar; Michael Reiziger, André Ooijer, Phillip Cocu, Wilfred Bouma; Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Edgar Davids; Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooij, Marc Overmars. Schotland: Robert Douglas; Jackie McNamara, Steven Pressley, Lee Wilkie, Gary Naysmith; Gavin Rae, Darren Fletcher, Barry Ferguson, Neil McCann; James McFadden, Paul Dickov. Alsjeblieft, hij snapt het zelf ook wel een beetje. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helmet leuk die namen, maar wat zijn dat? |
|
quote: gast, het heet een vermoedelijke opstelling voor een reden... er is alsnog een kans dat die lul gewoon Kluivert opstelt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |