|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eh op UVA, was ij daar ook niet? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Was jij op UVA? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Uiteraard was ik daar aanwezig Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Neen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Je misterie is opgelost, want ik was daar niet alleen naartoe I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:*zucht* Vooruit dan maar weer |
|
Hmm dan moet ik echt een bril gaan kopen Of de foto's die ik ooit van de leden hier gezien heb zijn zwaar verouderd hehe Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Hee Elf, kom je ook een keer naar Jonosh? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Klopt! men moet eind maart weer massaal naar die blackmetal avond komen. Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Had je vorige jaar de zaterdag in die feesttent moeten zijn I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:WAAR THE FUCK ligt dat? (tering, ze schenken wel Grolsch!) |
|
quote: even aan gunman vragen of hij gaat...anders raak ik er niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
En ze hebben hoegaarden! Euh tussen heusden en asten. zeg maar 30 km van eindhoven in ene boerengat Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Nou nou, niet zo denigrerend over mijn vaderdorp (Asten dus). [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-02-2004 22:00] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
LIFE OF AGONY, DEATH ANGEL, DYING FETUS, EXODUS, SAXON, THERION, SLAPSHOT zijn bevestigd zzz |
|
Jullie aanbidden nog steeds Wodan man Christendom is daar nog niet doorgedrongen Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Ga weg jij! werk es door man. We hebben het hier over de jonosh en jij gaat ook aanwezig zijn hundje Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:Ik aanbid alleen mezelf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: quote:Je loopt een avondje op achter kerel! |
|
jonosh altijd goed zzz |
|
hmm ik kreeg net pas mail hahaha zzz |
|
quote: weet k grappige foto van anneke,eh? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Iedereen kreeg als het goed is net pas mail, ik heb andere bronnen Wordt een goed HMM jaar! Thrash 'till Death! |
|
lalala [Dit bericht is gewijzigd door TyrWulf op 06-02-2004 22:05] Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |