|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Da's helaas een natuurlijke kettingreactie hé. Als er heel veel mensen een beetje gaan bewegen,.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Mja...daar stond ik eerst vooraan..toen moest ik pissen..toen stond ik achteraan, en dat beviel STUKKEN beter *pilsje erbij, frikadelletje erbij* |
|
quote: Idem (op dat frikandelletje na ) |
|
quote: Vaak hebben mensen de gewoonte om tegen mij te komen staan zagen op zo'n festivals.En dan onbelangrijke details uit de doeken doen over onbelangrijke bands(als zijnde Slipknot ).Heel ergerlijk!!! [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 05-03-2004 16:30] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Mwah...Lainedil en ik begonnen 's ochtends al met frikadellen |
|
quote: Goe laatste over dit: ik heb twee jaar terug niemand horen zagen (voriig jaar ook nie maar dat doet er niet toe). Da's nu metal: gewoon ofwel negeren, ofwel gewoon zeggen dat het je geen reet kan schelen. Punt, .....fuck zeg, Wacken is wel héél interessant dit jaar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mijn pc is interessanter Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ik geloof er nix van nah, je kan toch gewoon afkappen... tenzij het je vrienden zijn die komen voor Slipknot |
|
quote: vrienden niet,maar onze lokale weed-dealer(luistert meer naar Eminem ed)zal waarschijnlijk naar GMM willen komen voor Slipknot (@gunman,ja,die,ja ) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Sja, (hapt toe) één dag dan zeker. Maar die gast lult niet over wat hij niet kent, die zaagt zowieso niet veel. Ah komaan! doe er toch eentje dit jaar: GMM of Wacken? : ik probeer beiden weer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hangt van "ge-weet-wel-wie" af Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Aah! zeg dat dan, zit ik hier een beetje te zweten om je over de streep te halen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Och ja...ALS k meega,dan sluit k me tussendoor op in de tent! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ah nee, Elfensteen en ik gaan BBQ'en!! Inside the tent: no free booze (enneuh, msn chat beter dan dit, héhé) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2004 16:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:VLEESCHT! |
|
quote: *offtopic*Mag k ook es van msn af Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Tuurlijk, al die mesages die rond je kop vliegen, pfft. Ontopic : Elfensteen : de eerste dag er wel vroeg bij zijn. Kunnen we dat mooi opstellen met party-tent (hoop ik) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Zeker! , ik ga zowiezo kijken of ik bij een kennis van me vlakbij de grens kan pitten, dan ben ik er rond een uur of 9/10 |
|
Net antwoord gekregen van Erik...AR weet zelf van niks,maar hoopt er op te treden... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Bewaar nog een plaatsje voor mij please, ik kom maar de zaterdag af. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja, binnenkort even kaarjte halen... |
|
quote: Hee, als je de camping op kan: best, ben benieuwd, maarreh achteraf gaat dat zeker , gewoon van terrein naar feesttent en zo naar camping (als we dat halen, héhé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mee eens ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik hoop het ook, geweldige sfeer. dat is echt een band waar je je als publiek één voelt. de muziek is af en toen een beetje rommelig maar als ze komen dit jaar is dat voor mij toch wel de doorslag om naar het zuiden af te reizen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |