|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: IceQueen, die broekjes hebben vaak de centen niet voor GMM. Het kan allemaal goed meevallen. Haha, ik herinner me plots de "geweldige" opkomst voor Calibre in 2002 Dat Slipknot oot zou komen was vorig jaar toch duidelijk? (buiten het feit dat ze toen zo goed als dood leken) Echt, er gaan daar niet meer wijde broeken rondlopen dan anders, er staat nog altijd een uitgebreide Hardcore tent hé (als slipknot daar al onder valt). Die gasten krijgen dan ook iets op het hoofdpodium. Aantal tickets is volgens mij trouwens niet omhoog gegaan *gaat eens opzoeken* ---->2003: 30.000 tickets liggen vanaf nu te wachten op een trotse eigenaar. 2004:35.000 tickets worden te koop aangeboden Gesprijd over een dag meer, voilà. Het blijft een metalfeest, en genieten gaat enkel door jezelf te zijn en je geen zak aan te trekken van wat er nog rondloopt. Fijne mensen genoeg. Btw: ik ben op GMM toch nog nooit "lastig" gevallen door slipknotbroekjes. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2004 14:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
I'll be there. Dit weekend ga ik eens mijn ticket halen, denk ik. |
|
ik ga ook een kaartje regelen, lijkt we weer eens leuk |
|
er kwam mij via een of andere onofficiele site ter ore(of eigelijk ter oge)dat ancient rites zou komen op graspop 2004. weet iemand daar meer van? ik zou ze graag nog een keer zien maarja er zal toch wel niet veel van waar zijn jammergenoeg... |
|
quote: Metal to the metals!! Verdomme! laat je niet kennen meid! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *stuurt mail naar erik* Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Volgens FestivalInfo zijn ze al bevestigd. URL: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=1837 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Staat niks van op Ancienthordes Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Maak je niet zo druk joh... Is slecht voor je hart en je bloeddruk en zo... En zoals Gunman al terecht opmerkt, er zullen heus niet zo veel van die broekjes zijn die ff 90 euro kunnen ophoesten om Slipknot te kunnen gaan kijken... als ze al van hun ouders mogen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Er liepen er vorig jaar ook 'k Ben amper mn tent uitgeweest toen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Moet jij nou een "stoere" metalhead voorstellen zeg... laat je een beetje bangmaken door van die Slipknot pubers... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat is net het probleem...De pubers.'t Wordt er net een kleutertuin Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
...zei Oma. |
|
quote:Nah, ik vorig jaar geen last gehad van pubers of iets dergelijks. Heb ze eigenlijk niet eens opgemerkt, dus zo heel irritant zullen ze niet aanwezig geweest zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: "jongjong...De jeugd van tegenwoordig,hoor..." Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jij bent hier de grootste puber van heel ZM, Kramy meegerekend. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Jonge gasten, niet per sé allemaal "broekjes". Als die gasten niet zouden beginnen gaan , kunne we het binnen enkele jaren wel schudden met metaloptredens. En ik wil nog naar concerten en fests blijven gaan als ik grijs ben. Goe, ze hebben bree broeken, de stretch is niet meer mode voor die gasten. Waar ik me juist aan opjaag zijn van die ukkies die er proberen uit te zien alsof ze al 10 jaar keihard in de metal zitten zoasl afgelopen zaterdag die huppelende kabouter met zijn patch-vest Echt je wegsteken!?, meiske toch, het is juist omdat er nog mensen gaan met deftige smaak dat er nog deftige groepen komen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wow! Edit: ik kom niet...er lopen teveel irritante pubertjes rond... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 05-03-2004 15:59] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
[quote]Op 5 maart 2004 15:50 schreef Gunman het volgende: *veel te lang om te quoten...*[quote] Awel,wat gaat er komen???Betweterkes Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ja,hoor...Volwassen redenering Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Nou dan ga je toch niet naar Graspop... Boeiuh... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het gaat toch niet om de leeftijd van die gasten? Het gaat voor mij vooral om de muziek die de bands produceren. En dan mogen ze 5 of 50 zijn, als het maar lekker klinkt. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kijk twee pagina's ofzo terug. Maarre: wat moet er voor jou komen? En niet "niet die en die" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-03-2004 16:05] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Juist! Slipknot wordt mooi als lokkertje gebruik voor de beginners. Die zien dan bands als Exodus, Death Angel en Testament alles omver blazen en komen zo in het 'echte' milieu terecht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |