IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Graspop 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 1:01 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 16 februari 2004 21:08 schreef Occultux Sathanas het volgende:
net een mail gehad

De kogel is door de kerk. Graspop gaat voor 3 volle dagen
festivalfeest in Dessel.
Op 25, 26 en 27 JUNI zullen meer dan 50 bands Dessel onveilig maken.

Op vrijdag staan o.a. ANATHEMA, CIRCLE II CIRCLE, IN EXTREMO, EXODUS en WHITE LION op de affiche.

Op zaterdag treden aan o.a. ANTHRAX, ALICE COOPER, CRADLE OF FILTH, EVERGREY, MOTÖRHEAD, MY DYING BRIDE en QUEENSRYCHE.

Daarnaast gaat Graspop ook in zee met I Scream Records (powered by Eastpak) dat zijn 10-jarig bestaan viert met AGNOSTIC FRONT (in de legendarische “One Voice” line-up), SLAPSHOT (laatste Europese tournee ooit), BLOOD FOR BLOOD, DISIPLINE, BACKFIRE en een “ISR PUBLIC CHOICE”.

Zondag sluiten we het festival af met o.a. CHILDREN OF BODOM, DYING FETUS, DEATH ANGEL, HATEBREED, JUDAS PRIEST, MALEVOLENT CREATION,
LIFE OF AGONY, SAXON, TESTAMENT en THERION

Uiteraard is de affiche hiermee niet volzet, maar de
ticketverkoop gaat wel van start.

Tickets voor de 3 dagen kosten 90 euro (all-in ticket: festival, camping en parking). Een dagticket kost op vrijdag 35 euro en op zaterdag en zondag 50 euro.

Godver...wat een heerlijke en afwisselende line up..ga nu toch echt heel hard zitten twijfelen of ik naar Wacken of naar Graspop sta. Ik neig op het ogenblik meer naar graspop vanwege het de afwezigheid van climatige Duitse metal prut en de aanwezigheid van bands als Anthrax, Testament, Exodus, Evergrey, My dying bridem Queensryche, Life of Agony, Dying fetus, Death angel..jummie jam jam

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-02-2004 1:51 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 17 februari 2004 0:42 schreef H-K het volgende:
Ach, dat gezeik op de bands en de prijs.
Graspop heerscht gewoon, zeikerds moeten gewoon thuisblijven.

Eh verklaar dit dan even:

Wacken open air 2004
"3 days ticket 05.08. – 07.08.04 € 68,- + charges"

da's al wat schappelijker dan
€90, maar ja duur bier

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 8:25 by campske666 Profiel van campske666

Priest, Cradle, in extremo...whoehahaha

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 9:13 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Nu hopen dat er nog een paar leuke bands op vrijdag en zaterdag worden gezet!

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 17-02-2004 9:16 by Morningrise Profiel van Morningrise

quote:
Op 17 februari 2004 1:01 schreef Borgia II het volgende:
Godver...wat een heerlijke en afwisselende line up..ga nu toch echt heel hard zitten twijfelen of ik naar Wacken of naar Graspop sta. Ik neig op het ogenblik meer naar graspop vanwege het de afwezigheid van climatige Duitse metal prut en de aanwezigheid van bands als Anthrax, Testament, Exodus, Evergrey, My dying bridem Queensryche, Life of Agony, Dying fetus, Death angel..jummie jam jam

Met dat probleem kamp ik ook, misschien toch maar allebei dan, als ik dat financiel op kan brengen

Waag eens een dansje!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-02-2004 9:24 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ik ga naar allebei!!!

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 17-02-2004 11:22 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

nog zon 22-25 bands te gaan dusse.. zeg niet te snel nee

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 17-02-2004 11:30 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

graspop is een festival waar ik gewoon ieder jaar naar toe ga!!! heb nog geen enkele graspop gemist!!! maakt niet uit wie speelt... het is gewoon altijd tof om met kameraden ene te drinken en plezier te maken op goede muziek!!! mja... de prijs, 90€... tsja... ik heb men ticket voor wacken ook al... en dat koste maar 87€ maarja... het ligt dan wel ook een heel stuk verder... anyway... misschien dat ik nog menskes van hier tegenkom op graspop...

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-02-2004 12:07 by Grom Profiel van Grom

87? Mijn wacken kaart heeft me maar 65 euro gekost.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-02-2004 12:43 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

OMGF @ lineup!!

eindelijk evergrey, exodus, My dying bride, In Extremo , Saxon en Testament zien!

WHOOOOOOOOOOOOOOOT

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-02-2004 12:47 by Grom Profiel van Grom

w00t!!!1! l33t!1 ROLFMOABBQ!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-02-2004 14:11 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Na de line-up en ticketprijste hebben gezien weet ik nu definitief dat ik dit jaar eens NIET ga.
Staan hele gave bands bij (o.a. Priest, Cooper, Motorhead, CIIC, MDB en Saxon) maar meer dan de helft al vaker gezien en de rest niet boeiend.
Ik pas, veel plezier aan degenen die gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-02-2004 14:12]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2004 14:13 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

WOW!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 17-02-2004 15:11 by Babylon Profiel van Babylon

quote:
Op 17 februari 2004 0:42 schreef H-K het volgende:
Ach, dat gezeik op de bands en de prijs.
Graspop heerscht gewoon, zeikerds moeten gewoon thuisblijven.

Niet iedereen groeit het geld op de rug.
En als je het een kut line up vindt is het een goeie reden om niet te komen vind ik.

zo kan ie wel weer

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 17-02-2004 15:13 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 17 februari 2004 15:11 schreef Babylon het volgende:
En als je het een kut line up vindt is het een goeie reden om niet te komen vind ik.

Tis aan de dure kant, maar er komen wel genoeg bands die ik graan wil zien en er komt tenminste niet zoveel van die overbodige en belegen reunie/powermetalbands langs

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-02-2004 15:24 by Grom Profiel van Grom

Wat is er mis met reunies?
Dit jaar een Obituary reunie (als het meezit), de Dark Angel reunie schijnt er ook door gekomen te zijn. En ik hoop nog op een paar leuke reunietourtjes van bands als Forbidden en Pestilence.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-02-2004 15:27 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 17 februari 2004 15:24 schreef Grom het volgende:
En ik hoop nog op een paar leuke reunietourtjes van bands als Forbidden en Pestilence.

dream on

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-02-2004 15:30 by Grom Profiel van Grom

quote:
Op 17 februari 2004 15:27 schreef El Chulo het volgende:
dream on

zo dacht ik er ook over bij Candlemass.. er is altijd hoop

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-02-2004 15:34 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 17 februari 2004 15:11 schreef Babylon het volgende:

Mijn punt is meer dat neimand zit te wachten op reply's als 'het is kut, ik ga niet'
Als je niet wil ga je niet, maar val ons er niet mee lastig
Geld groeit ook niet op ruggen, dat is iets waar je moeite voor moet doen, net als festivallen.

Life doesn't get much better than this!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2004 15:37 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 februari 2004 15:34 schreef H-K het volgende:
Geld groeit ook niet op ruggen, dat is iets waar je moeite voor moet doen, net als festivallen.

Ik snap dat gezever over geld nooit he. Je weet een heel jaar lang dat er een zomer vol met festivals aan gaat komen... is het nou echt zo moeilijk om iedere maand een bedrag opzij te leggen om 's zomers van naar een festival te gaan? Dat doe je met op vakantie gaan toch ook?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-02-2004 15:38 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Daarom gaat hij ook nooit op vakantie...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2004 15:39 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 februari 2004 15:37 schreef helmet het volgende:
Ik snap dat gezever over geld nooit he. Je weet een heel jaar lang dat er een zomer vol met festivals aan gaat komen... is het nou echt zo moeilijk om iedere maand een bedrag opzij te leggen om 's zomers van naar een festival te gaan? Dat doe je met op vakantie gaan toch ook?

Sommige mensen kijken vooruit, anderen kunnen dit niet.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-02-2004 15:39 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 17 februari 2004 15:37 schreef helmet het volgende:

Mijn punt.
Als je echt wil dan werk je maar wat meer of spaar je meer.
Ik heb een hekel aan mensen die constant lopen te klagen dat ze hier en daar geen geld voor hebben terwijl ze geen fuck uitvoeren verder.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2004 15:39 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 februari 2004 15:39 schreef H-K het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die constant lopen te klagen dat ze hier en daar geen geld voor hebben terwijl ze geen fuck uitvoeren verder.
Dat geldt (no pun intended ) in z'n algemeenheid en zeker voor ZM eigenlijk wel!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-02-2004 15:41 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 17 februari 2004 15:39 schreef helmet het volgende:
Dat geldt (no pun intended ) in z'n algemeenheid en zeker voor ZM eigenlijk wel!

Tja, langharig werkschuw tuig heh, dan krijg je dat :p

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com