|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eh verklaar dit dan even: Wacken open air 2004 "3 days ticket 05.08. – 07.08.04 € 68,- + charges" da's al wat schappelijker dan €90, maar ja duur bier I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Priest, Cradle, in extremo...whoehahaha |
|
Nu hopen dat er nog een paar leuke bands op vrijdag en zaterdag worden gezet! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Met dat probleem kamp ik ook, misschien toch maar allebei dan, als ik dat financiel op kan brengen Waag eens een dansje! |
|
Ik ga naar allebei!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog zon 22-25 bands te gaan dusse.. zeg niet te snel nee |
|
graspop is een festival waar ik gewoon ieder jaar naar toe ga!!! heb nog geen enkele graspop gemist!!! maakt niet uit wie speelt... het is gewoon altijd tof om met kameraden ene te drinken en plezier te maken op goede muziek!!! mja... de prijs, 90€... tsja... ik heb men ticket voor wacken ook al... en dat koste maar 87€ maarja... het ligt dan wel ook een heel stuk verder... anyway... misschien dat ik nog menskes van hier tegenkom op graspop... |
|
87? Mijn wacken kaart heeft me maar 65 euro gekost. |
|
OMGF @ lineup!! eindelijk evergrey, exodus, My dying bride, In Extremo , Saxon en Testament zien! WHOOOOOOOOOOOOOOOT |
|
w00t!!!1! l33t!1 ROLFMOABBQ! |
|
Na de line-up en ticketprijste hebben gezien weet ik nu definitief dat ik dit jaar eens NIET ga. Staan hele gave bands bij (o.a. Priest, Cooper, Motorhead, CIIC, MDB en Saxon) maar meer dan de helft al vaker gezien en de rest niet boeiend. Ik pas, veel plezier aan degenen die gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-02-2004 14:12] |
|
WOW! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Niet iedereen groeit het geld op de rug. En als je het een kut line up vindt is het een goeie reden om niet te komen vind ik. zo kan ie wel weer |
|
quote: Tis aan de dure kant, maar er komen wel genoeg bands die ik graan wil zien en er komt tenminste niet zoveel van die overbodige en belegen reunie/powermetalbands langs Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Wat is er mis met reunies? Dit jaar een Obituary reunie (als het meezit), de Dark Angel reunie schijnt er ook door gekomen te zijn. En ik hoop nog op een paar leuke reunietourtjes van bands als Forbidden en Pestilence. |
|
quote: dream on Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: zo dacht ik er ook over bij Candlemass.. er is altijd hoop |
|
quote: Mijn punt is meer dat neimand zit te wachten op reply's als 'het is kut, ik ga niet' Als je niet wil ga je niet, maar val ons er niet mee lastig Geld groeit ook niet op ruggen, dat is iets waar je moeite voor moet doen, net als festivallen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ik snap dat gezever over geld nooit he. Je weet een heel jaar lang dat er een zomer vol met festivals aan gaat komen... is het nou echt zo moeilijk om iedere maand een bedrag opzij te leggen om 's zomers van naar een festival te gaan? Dat doe je met op vakantie gaan toch ook? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Daarom gaat hij ook nooit op vakantie... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Sommige mensen kijken vooruit, anderen kunnen dit niet. |
|
quote: Mijn punt. Als je echt wil dan werk je maar wat meer of spaar je meer. Ik heb een hekel aan mensen die constant lopen te klagen dat ze hier en daar geen geld voor hebben terwijl ze geen fuck uitvoeren verder. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dat geldt (no pun intended ) in z'n algemeenheid en zeker voor ZM eigenlijk wel! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Tja, langharig werkschuw tuig heh, dan krijg je dat :p Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |