|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Angstwekkende gedachte... |
|
quote: Hmz, ok... *steekt enigszins weifelend toch ook maar zijn vinger op* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat is niet enthousiast zijn... |
|
Hm, ben ik de enige die al die ouwe glorie maar niks vindt? Tot nu toe komen vooral de fans van heavy metal tot hun trekken |
|
quote: En zo hoort het. Beter ouwe glorie dan niewerwetse rotzooi. |
|
quote: inderdaad ja ! + met die dag erbij komen dezelfde groepen niet meer om de paar jaar langs, maar zullen ze ieder jaar ongeveer dezelfde affiche hebben. En moesten ze nu de gelegenheid aangrijpen om eens een dag enkel wat "extremere" groepen te programmeren, maar nee ... Sorry gasten, ik zit echt niet te wachten op nog eens Judas Priest, Iron Maiden(dit jaar niet ? ach dan toch volgend jaar weer) of Motörhead ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Is niet erg, ze komen toch. |
|
quote: |
|
quote: Volledig mee eens, maar ik hou nu eenmaal niet van HM. Je kan niet ontkennen dat de affiche tot nu toe een beetje eenzijdig is. |
|
Ik ben nu eens echt benieuwd naar het definitieve programma: Als er meer dan 1 dag de moeite is, ga ik gewoon de volle drie , anders 1 dagje ofzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik wou maar zeggen dat als ze de programmatie niet omsmijten, ik er zeker niet zal bij zijn. Het wordt het festival van de blauwe-jeans-vestjes-met-patches heb ik de indruk In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Mocht het je nog niet opgevallen zijn, er spelen nog meer bands op zo'n festival... Ik vond op Wacken vorig jaar de headliners ook het minst interessant van allemaal... maar dan ga je toch gewoon naar de bands die je wel interesseren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:dude...you blind! Anthrax, Motorhead en Testament zijn Thrash! |
|
quote: |
|
quote: De kaartverkoop is nog niet eens begonnen... Het is een beetje vroeg om nu al over de line-up te oordelen. Begin ik weer over Wacken vorig jaar, maar een van de voor mij interessantste bands werd een paar weken voordat Wacken plaats zou vinden, nog getekend, dus... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
What's in a name... Just don't like 'em! |
|
quote: Geen idee, ik ken de affiche niet. Priest komt, ik ga gaan. Als er nog andere goeie bands zijn, dat zien we dan wel |
|
quote: *kuch* ja en, dan is het probleem..... Maar er moet meer thrash en death op, gewoon beuken moet het, wanneer haalt er iemand Bewitched ofzo nog eens uit de rekken...? M.A. komt eerder dit jaar al, maar van mij mogen ze ook op Graspop. Destruction is toch weer drie jaar geleden(op Graspop)dus die mogen wel weer. Beetje bombast met Therion (wel zorgen dat er plaats is op het podium) Iemand Annihallator ??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik zal het in de gaten houden en desgevallend zelfs mijn woorden intrekken (met plezier). Maar ik geloof er niet in. En de affiche van Wacken vond ik vorig jaar ook tegenvallen; heb er geen goesting in om af en toe eens een leuke band te zien en dan verder uren rond te lummelen. (ja, ik word oud) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:ja, ja JAAAAAAA! En dan ook meteen Sodom |
|
Met genoeg 'gras' op Graspop wordt het rondlummelen weer een plezier! |
|
quote: Op de site van Graspop staat dat de volgende bands al definitief zijn: Judas Priest, Alice Cooper, Anthrax, Testament, Malevolent Creation, Queensryche en Motörhead. En aangezien daar nog flink wat bands bij zullen komen, is het een beetje voorbarig om over de line-up te oordelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:er...vorig jaar lag er alleen nog maar opgedroogd (of nat) modder en papier |
|
quote: Alice cooper: vet Motorhead alweeer De rest: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |