|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neen, friet bedoelt die. I am the 1%. |
|
quote: Dat geeft alleen maar aan dat, hoe hard ze het ook proberen, die Belgen geen Nederlands kunnen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Of Nederlanders geen Belgisch kunnen... I am the 1%. |
|
Vlaams heet dat, ons taaltje Vlaams Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Slipknot is bevestigd |
|
quote: Blegh, snacken eens in het half jaar meer dan genoeg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Waar is Ancient Rites gebleven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jeuj... I am the 1%. |
|
quote:Al een paar weken geleden |
|
ik wil ook naar graspop.... *offtopic: Judge M: kom jij uit etten leur?* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Wat houdt je tegen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nu staat het ook op de Graspop site |
|
Vandaag kaart gehaald! |
|
quote: arrebar...Die komen niet...leer even een topic doorlezen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
WHAAA Killswitch Engage! |
|
quote: ambetante kinderen in overvloed dus |
|
Verdomd klote dat Graspop in het weekend voor mijn laatste proefwerkweek gepland Waag eens een dansje! |
|
Prioriteiten stellen I am the 1%. |
|
Ik heb gehoort dat je de dag vóór het festival (donderdag) het camping terein al op kan om je te vestigen enzo. ZO mogelijk ga ik dat ook doen... een uur met volle bagae in de rij staan is gewoon KUT, zeker als je daardoor de eerste bands mist. En het is gezellig. kan iemand dat bevestigen? En ik neem aan dat je , net als voorgaande jaren, je nederlandse kaarten moet omruilen voordat je het terein op gaat. Dan hop ik dat dat donderdag ook kan (loket open). anders ben ik flink genaait :S |
|
verkeerde informatie: op ticket staat dat camping vrijdags pas open gaat!!!!!!!!! |
|
quote:AH oke. Ik heb overigens nog geen ticket, volgende week pas |
|
quote: Op de graspopsite staat: 3. En hoe zit het nu met de camping ? Net zoals vorig jaar kun je 2 x overnachten op de camping. Deze twee overnachtingen zijn inbegrepen in de prijs voor een combiticket. De camping gaat open op vrijdagmorgen en sluit z’n deuren op maandag middag. Afreizen op donderdag heeft dus geen zin want de camping is dan nog niet open !! De capaciteit van de camping werd dit jaar opgetrokken tot 25000. Merk op dat je niet kunt overnachten op de camping met een dagticket |
|
quote: Zelfde geldt voor mij, achterstallige studiefinanciering moet eerst binnen komen. |
|
quote: Van vrijdag tot maandag zijn 3 overnachtingen, niet twee. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |