|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tijd om een paar gokjes te wagen...? Ik gok erop dat My Dying Bride op Graspop staat! |
|
Ik gok op Aborted |
|
we want : SLAYOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
SSLLLLAAAAYYYOOOOOOORRRRRR!!!!!! |
|
Destruction!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Sodom!!!! |
|
Nightwish? ? |
|
quote:-bliep- TANKARD! |
|
-dingdingding- 6 points awarded! MESSIAH'S KISS, BYFIST, BROCAS HELM, MOTLEY CRUE, KISS FOREVER BAND, SOLITAIRE, ASSASSIN, THE QUILL, TROUBLE, EMERALD, EIDOLON, ... [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 09-02-2004 22:29] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kunnen ze niet Angel Witch regelen als "special guest"? |
|
Achja, wat ik echt wil komt toch niet Zal me maar tevreden moeten stellen met wat wel komt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:in theorie wel met de die cult line up van laatste keer (laaz rockit, exodus-members) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mwah.. 2002: Arch Enemy 2003: Arch Enemy Mijn gok voor 2004 is dus - jawel - Arch Enemy. |
|
quote:ja graag! Damn, dat zou dat festival een kvlt oppepper geven! Charger of Battleaxe zou ik ook graag willen zien, maar dat is bijna onmogelijk |
|
Als we toch bij de Britten aanbellen; Jaguar, Fist, Cloven Hoof ofzo.. Ik, Wil Schuurman |
|
Haha! Jaguar! JA! Vorig jaar nog gezien op HMM fest! (en jij gaat dit jaar mee!) |
|
quote:leven Fist en Cloven Hoof nog? ahja Cloven Hoof idd wel, maar Fist? mogen ze idd wel the hell komen aan-turnen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Net alsof ik voor mn lol Future Tense en Jaguar mis; en dan ook nog eens het debuutoptreden van Bullet in Nederland (gaaave band is dat). Maar ik ga de activiteiten wel bezoeken dit jaar ja.. maar ook de 2 HM festivals in Duitsland. Ga jij ook naar Headbangers open Air en Keep it True ? Ik, Wil Schuurman |
|
Weet je dat Slayer ontzettend bruin is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik? jawel hoor... voor Shelton rij ik gerust zelfs dubbel zo ver Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Jeps; Cloven Hoof speelt op Keep it true en Fist op Headbangers open air.. ben erg benieuwd ja. Back with a vengeance ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Bullet beukte de muren uit het gebouw ja! Naar HOA ga ik waarschijnlijk wel, maar voor Keep it True is m'n budget denk ik te klein, maar dat ga ik nog even aanzien! |
|
quote:mooi zo daar zijn dus vast ook flink wat NWOBHM rarities aanwezig, ik leg alvast een spaarpotje aan. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |