|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe ik zei ook niet iets anders hoor. vond 'm dit jaar ook best cool ja |
|
In de zomer AC/DC al mogen aanschouwen in Germania, maar van mij mogen ze zeker naar Graspop komen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
pfffff.alleen Malevolent Creation is vooralsnog de meest toffe band op het lijstje wat nu bekend is. |
|
quote: Damn, als Dream Theater komt dan ben ik er zeker. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Waarom Alice Cooper 2 jaar achter elkaar? |
|
Duh, omdat Alice Cooper heerscht natuurlijk You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: o hoor duh slaap jij in mijn tentje dan? |
|
heb alice cooper vorig jaar op graspop ook al gezien en het was GOED when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Ja, leuk om een keer gezien te hebben. Maar om nou direct nog een keer op Graspop neer te zetten http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote:Ik vond het maar een zielige vertoning! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Testament & Malevolent Creation. Interessant! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik vond het inderdaad ook een beetje jammer...maargoed, dit jaar hadden ze hem niet hoeven boeken van mij! @0Tolerence: MEE EENS! |
|
tsja het was niet zijn (alice cooper) beste show op graspop, maar hij is wel 1 van mijn grote inspiratiebronnen dus ik vond het persoonlijk echt goed. maar ja iedereen heeft een andere mening when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
de kans is wel groot dat ik naar graspop ga komend jaar (en waarschijnlijk ook naar wacken) maar eerst eens de line up helemaal af wachten |
|
hopelijk net zoals dit jaar Youth Of Today, volgend jaar weer een reunie van een ouwe edge hardcoreband! Mainstrike ofzo! maar ja, zal er wel nie' inzitten denk ik... |
|
en toch bijft voorlopig Malevolent Creation de beste band ...... Is ook de enige band van het lijstje die ik nog niet live gezien heb, dus ben zwaar benieuwd,hehehehehe....Ik vind wel dat ze altijd op die festivals wel van die half vergane metal iconen weer van stal halen.....het leuke van festivals was altijd dat je weer nieuwe en onbekende bandjes zag spelen...Nu is dat helaas niet meer zo... |
|
quote: je hebt gelijk voor onbekende bands hoef je niet naar graspop of waldrock of... voor nieuwe en onbekende bands moet je naar van die heeeele kleine festivalletjes in kleine dorpjes when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Yeah, wat dat betreft zouden ze wel eens een festival mogen doen ZONDER al die bands die je al tig keer gezien hebt, zoals Maiden, Anthrax......Metallica.....dus...maar ja, dat zijn nog steeds wel degenen waar je als organisator op kunt rekenen dat er hordes mensen op je festivalletje afkomen. Nou ja....ach , ik ga dit jaar gelukkig alleen naar FUCK THE COMMERCE, WACKEN en Graspop...... |
|
gelukkig woon ik in een boeredorp waar ze elk jaar een klein rockfestivalletje organiseren met goeie maar onbekende bands when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
*kuch* beukrock! |
|
wel veel grote namen al voor graspop... queensrÿche is misschien wel wat, als ze oude nummers spelen, tja priest... maar voor de rest... hmmm boeit nog niet zo erg helaas.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:en je hebt mensenvrees |
|
Ben benieuwd wat de prijs dit jaar zal zijn, zeker gezien er een extra dag aan geplakt wordt. Nouja, voorgaande jaren heb ik me altijd prima vermaakt dus ik zal er zeker weer zijn... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: haha alleen voor mensenelfen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |