|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er zijn, alleen nog een kaartje kopen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hell yeah! White Lion is ook bevestigd |
|
al een tijdje... Hopelijk houden ze't een beetje Heavy Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Veel Fight To Survive... Hopelijk speelt de broer van Dan Spitz mee.. ik weet nl nixkommanul van hun recente line-up en oppassen dat ik je bier al niet heb meegegraaid voor je er kon aan beginnen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Mike Tramp - vocals Vito Bratta - guitars James Lomenzo - bass Greg D'Angelo - drums zoiets? quote:LOL, ik pas wel op, ik drink sneller dan menig Belg |
|
Waar heb je die info vandaan? klopt volgens mij niet helemaal en niet sneller dan deze hier [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 02-03-2004 9:49] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Even van Google afgeplukt, zou al best heel verouderd kunnen zijn quote:Place yerrrrrrr bets! (ben alsnog West Fries opgevoed, dus een pilsje drinken lukt wel ) |
|
ik heb odtss ook een bterouwbare bron erover gevonden, denk ik: quote:dus het klopt toch! of toch bijna met 100% zekerheid, jammer in feite ... *Warm je halveliterglas maar al op Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Hmmmm ...ach, het zal toch wel leuk worden, er is genoeg Thrash/Heavy te beleven dit jaar! quote:Dat is het mooie van Belgie, die drinken niet uit coctailglaasjes! |
|
hahaha nope! no way! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
normale glazen! Normale Nederlanders kunnen ook niet zuipen zeg...Belgen ook niet...gelukkig zijn wij er om de boel te compenseren op Graspop! |
|
LOL hoor hem Ik ken er hier een goed deel die er flink weg mee kunnen, fuck zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hier in het Noorden ken ik ook een redelijk aantal doordrinkers, daar niet van |
|
Dat kom ik dit jaar keuren! Want ik denk da'k dit weekend iemand heb beloofd naar WâldRock mee te gaan, en dat was als ik me niet vergis redelijk hoog in Ndl. (wat is Wâld?) Of Heette het nu WaldPop? crap ik zie wel [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 02-03-2004 10:14] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Het is WâldRock ja, geen idee wat "Wâld" betekend hahaha. Is in Friesland en dus redelijk hoog ja! Helaas ben ik daar niet! WâldRock is wel altijd gezellig (van horen en zeggen)! |
|
WALDROCK UBERHEERSCHT GRASPOP Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Dat dan weer niet ..ik vind de Lineup van GP veel interessanter (hoewel er veel dezelfde bands zijn...zoals altijd) |
|
Dat weet ik je later dit jaar te vertellen wat is WALD nu? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wâld is fries voor bos/woud Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bospop dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
Graspop is veel te duur voor wat t biedt . |
|
..lame [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 02-03-2004 23:46] changed to 'ouwe' |
|
quote: Niet als het om line up duur en prijs gaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |