|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
happy day!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
mee eens!! lijkt me lache.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: En dan zeker een mooi spandoek met 'heavy metal magt frei' bij de ingang van ons kamp |
|
quote: Ik geloof dat bepaalde groepjes niet meer echt mixen na de pyrotechnische capriolen van enkelen afgelopen jaar hehe Life doesn't get much better than this! |
|
Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ik had mooie tenten zien affikken (jullie blijven van mijn tent af godverdomme ) |
|
quote: Hehe, voor mij zijn tenten heilig (ik ben zo'n persoon die vind dat als je wat wil slopen, je je eigen spul maar molt) Anderen daarentegen haha Life doesn't get much better than this! |
|
maar ik vind het niet erg om op een grasveldje te staan met een boel mede-zetemmers. Alleen ben ik dan gegarandeerd mn stereo kwijt. met dult geen powermetal |
|
Mja, de irritaties vanwege muzieksmaak hou je nou eenmaal. Metalvolk is te intolerant Als ik maar gewoon met een pilsje in het zonnetje een beetje kan zitten ijlen vind ik het wel best, hoeft niet perse muziek bij. Dat hoor ik op het terrein zelf wel. Life doesn't get much better than this! |
|
Ach, ik neem in ieder geval de volgende keer iets te lezen mee. De zaterdag ochtend heb ik me doodverveelt. Iedereen sliep nog/was brak en ik was klaarwakker en kon niet meer in slaap komen. Toen heb ik maar 4 rondjes door het camping terein gelopen |
|
quote: Ochtenden zijn er dan ook niet om wakker en actief te zijn. Die zijn er voor om brak uit je tent te komen en naarstig op zoek naar koffie te gaan. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Vooral als je geen koffie drinkt. Wel om in de sloot je maaginhoud te deponeren |
|
Kotsen is kansloos. Ik stel altijd alles in het werk om dat niet te doen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee vind ik niet. Niet dat het prettig is, maar als je je ziek voelt is het fijn om die troep uit je te hebben |
|
quote: Ik weet dus zeker wel dat ik als ik echt veel te veel gezopen heb, mijn tentje niet meer uitkom! Anders vrees ik dat ik een aantal jaar dit forum niet meer durf te bezoeken Waag eens een dansje! |
|
dat zei je na het "Let Op Dat Handje" incident ook en je bent er nogsteeds |
|
quote: Dat is een redelijk goed argument, alleen waren daar voor de rest geen ZM'ers bij betrokken Waag eens een dansje! |
|
Dat is zo.. alhoewel een boel ZMers er wel om konden lachen |
|
Ik hoorde dat je ook onderkomen kunt krijgen bij mensen die in de buurt van het terrein wonen. Weet iemand hier meer over, kosten, in contact komen etc? MuayThaigerrr!! |
|
wat is er mis met een tent? |
|
Haha, waar heb ik gezegd dat er iets mis is met een tentje? Ik wil gewoon even kijken wat de andere mogelijkheden zijn, ook al wordt het hoogstwaarschijnlijk toch gewoon een tentje. MuayThaigerrr!! |
|
quote:ik had het ook gezien.... [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 07-04-2004 16:40] |
|
Dicht, de volgende is voor mij! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |