|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:stelletje mafketels zijn dat! Op HMM fest waren ze ook al zo irritant! quote:Wij konden de BBQ niet vinden |
|
quote: Hehe.. pas in Helmond was het echt gewoon regelrecht genant. Het publiek totaal negeren, af en toe wat geouwehoer in het Engels (van dat standaard gelul) en totaal uit de hoogte doen na het optreden. Een of andere gozer wilde wat vragen aan de drummer.. maar die negeerde die gozer gewoon totaal. Ik, Wil Schuurman |
|
ik kreeg ook maar liefst 5 woorden uit hem, (ja?, dankje, ok, ja, nee) zoiets hahaha jammer, maar wel een leuke act op graspop vorig jaar, toch er wat van maken in die 30 min om 10:00 sochtends http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Haha! Ja, typisch Killer ja, omdat ze zogenaamd een "legende" zijn (dat vinden ze zelf iig). Tijdens HMM-fest zei hij inderdaad ook van die standaard troep..."Heavy Metal is the Law!" riep hij..kwam er een opmerking uit het publiek "Yeah! Saxon rules! You guys suck monky-balls!" vonden ze ook niet leuk (werd niet genegeerd overigens) |
|
nou, wat bij betreft kak aan de hoge entreeprijzen, deze line-up wil ik niet missen en tijdens cof en cob tijd om lam te zijn bij de tenten |
|
Hehe.. en ik hoorde dat ze zelf arrogant deden tegen Vortex.. dat kan echt niet Tjah legende, ik vind dat Killer goede platen heeft, maar Crossfire, Ostrogoth, Acid en zelfs de latere Double Diamond gaan daar driedubbeldwars overheen! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 7 juni with full force. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
weeral my dying bride (prachtige band, maar nog maar net geweest), weeral cradle wel children of bodom op zondag... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: is het programma al bekend dan? |
|
net een mail gehad De kogel is door de kerk. Graspop gaat voor 3 volle dagen festivalfeest in Dessel. Op 25, 26 en 27 JUNI zullen meer dan 50 bands Dessel onveilig maken. Op vrijdag staan o.a. ANATHEMA, CIRCLE II CIRCLE, IN EXTREMO, EXODUS en WHITE LION op de affiche. Op zaterdag treden aan o.a. ANTHRAX, ALICE COOPER, CRADLE OF FILTH, EVERGREY, MOTÖRHEAD, MY DYING BRIDE en QUEENSRYCHE. Daarnaast gaat Graspop ook in zee met I Scream Records (powered by Eastpak) dat zijn 10-jarig bestaan viert met AGNOSTIC FRONT (in de legendarische “One Voice” line-up), SLAPSHOT (laatste Europese tournee ooit), BLOOD FOR BLOOD, DISIPLINE, BACKFIRE en een “ISR PUBLIC CHOICE”. Zondag sluiten we het festival af met o.a. CHILDREN OF BODOM, DYING FETUS, DEATH ANGEL, HATEBREED, JUDAS PRIEST, MALEVOLENT CREATION, LIFE OF AGONY, SAXON, TESTAMENT en THERION Uiteraard is de affiche hiermee niet volzet, maar de ticketverkoop gaat wel van start. Tickets voor de 3 dagen kosten 90 euro (all-in ticket: festival, camping en parking). Een dagticket kost op vrijdag 35 euro en op zaterdag en zondag 50 euro. occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ja op zich leuk allemaal, maar ik kies voor de goedkopere variant. Namelijk Waldrock "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja ik ook denk ik http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
*MMMbl mgrrrmbl *, ok, voor "no mercy" betaal je ook gauw €30 voor 1 dag; Maar toch blijft Wacken goedkoper. Mij maak je niet wijs dat die groepen aan de Duitsers minder kosten. Voor deze maand zit dat tocket er niet meer in. En goed, Exodus wil ik ook wel zien, maar ik ga afwachten. Wel mooi hé: alleen het weekend doen is verschrikkellijk oninteressant, klojo's bieden geen verschillende formules I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
waarom vragen ze geen bands als Sirenia, vintersorg, dimmu (is al veel langer geleden dan cof !!), agathodaimon, dark tranquillity, in flames, the crown, nightwish, epica, callenish circle, .... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: ja, of waarom geen Suffocation, Cryptopsy, Soilent Green, Immolation. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Mwahahahahahaaaa!!! Geweldig, dit gaat een maat van me super vinden... @gunman: lama [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 16-02-2004 21:38] FREEZE |
|
quote: Leuk misschien maar verre van sterk live. quote: Moet in een tent wel leute geven, echt tof live. quote: Neh dan mogen er geen flitsen in meneer zijn oogjes en ze zijn live bijan even bagger als cradle (wel eerder slecht geluid, maar kom) quote: Dat is ook een leuk idee om even uit te blazen quote:Sterke bands in hun genres, maar er zullen nu al genoeg elfjes over de weide huppellen Gewoon Nevermore erbij gooien en Destruction mag ook altijd [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-02-2004 1:46] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Yeah, Evergrey Ik wil erbij zijn!! zo kan ie wel weer |
|
My Dying Bride, Anathema, Alice Cooper, Evergrey. Wat een toffe line up. Als ze nu ook nog wat zwart metaal bij de line-up weten te bevestigen kan dit festival niet meer stuk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Children of Bodom, Evergrey, Circle II Circle, White Lion... het wordt echt steeds gaver |
|
Evergrey, Malevolent Creation. Ik ga sowieso, maar dat is weer een aangename verassing. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Olalalaa, Children Of Bodom... |
|
bah, te duur om 3 dagen rond te hangen en geen enkele echt sterke dag mijn laatste twijfel ebt weg ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ach, dat gezeik op de bands en de prijs. Graspop heerscht gewoon, zeikerds moeten gewoon thuisblijven. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |