|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aaargh! Ik denk er gelukkig net aan dat ik de maandag erop ook verlof wil (ik ga voor de hele week erna) anders is dat 's nachts vertrekken, niks fijn aan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Morbid Angel erbij |
|
Graspop Vrijdag kan ik waarschijnlijk niet komen, maar zaterdag of zondag ben ik quasi zeker van de partij. Het hele weekend blijf ik waarschijnlijk niet, aangezien ik altijd alleen naar optredens en festivals ga, en dan zijn 2 dagen betrekkelijk lang. Hopelijk raakt de affiche nog wat voller met leuke bands. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Morbid Angel idd... Damn, doet Graspop ook aan dagtickets? 90 Euro is idioot duur man! Ga ik wel Morbid Angel kijken, en hang de rest van de tijd wel op de camping rond. [edit]Laat maar hangen, 50 Euro voor 1 dag, zonder camping! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-03-2004 21:03] |
|
damn k moet echt ns stoppen met het lezen van dit topic...alleen maar marteling... maar ja, k heb Bang your head dit jaar niet voor niets boven graspop verkozen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: bang your head... da's toch in Italie of niet ? |
|
quote:balingen, vlak onder de zwitserse grens in Duitsland [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-03-2004 21:04] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tof, Morbid Angel! Laatste album is helemaal zo slecht nog niet |
|
quote: ach... bijna italie toch |
|
Morbid angel komt!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:En wat speelt daar allemaal dan? |
|
gaat weer een gezellige pot worden, we gaan met een gezelschap van ongeveer 20 man naar graspop, en ontmoeten daar uiteraard nog veel meer vage kennisen en vrienden quote: Heersch! [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 08-03-2004 11:25] |
|
quote: Goejemorrege |
|
quote:kut.. |
|
quote: ouderwetsch noord hollandsch bier naar binnen hakken op graspop... lijkt me duidelijk |
|
quote: Ik dacht toch meer aan een twents biertje [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:Zek0r! Mede-bastaard! |
|
quote: quote: Smugglers of beer from the Netherlands will be shot on sight -->Lijkt me wel ruig om volgende keer achterop dat GMM ticket te plaatsen, heiligschenners! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Okay, dan zijn we gedwongen om jouw bier op te komen drinken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Héhé , voor een goeie lap vlees of twee heb ik wel een halve liter goddellijke Jupiler veil. (tenzij ik door mijn voorraad zit, dan wordt ik agressief) Pff, zeg moet ik een vlag aan mijn tent hangen, BBQ HIER (nee niet dat café in Oostende )ofzo I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik heb een aantal (2) koeltassen vol met BBQ-vlees mee , en voldoende HOLLANDSCH (en Iers ) bier mee |
|
half literje Foster's gaat er ook wel in! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Kom jij es online! |
|
quote:Jow! *slinger* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |