|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
- Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang [/quote] - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
- Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart no text supplied |
|
Tijd voor een ZM kamp? |
|
O leuk, krijgen we hier nu niks dan lijsten of wat? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-04-2004 16:08] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Idd, en de interessante personen staan er nog neit eens in. |
|
quote: Dat had je gedacht, snotneus! |
|
quote: *checkt even* Nee hoor puber, ik sta er nog altijd niet in. |
|
quote: Oh, ik dacht dat je het over interessante personen had... |
|
|
|
- Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo En om nog even iets nieuws toe te voegen: Een vriend van mij heeft met een van de organisatoren gemaild en Dimmu Borgir (een v.mn fav bands, qua MUZIEK!) en Therion gaan in ieder geval NIET tegelijk optreden!! :'D Nu was dat ergens op zich wel te verwachten, maaar vorig jaar kwamen er ook een aantal z. goeie/bekende bands tegelijk (moet ook wel, af en toe)(toch?) Graspop! [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 04-04-2004 15:56] Masturbation is not the same. |
|
- Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik ga wel mee heb ik gister besloten, erzo volgens mij niet, en wie komt er uit het westen dan? of bedoel je steven, de wannabe westerling [Dit bericht is gewijzigd door Hypocrisy_Female op 04-04-2004 16:39] olé |
|
Fear Factory Brides of Destruction Soulfly Dillenger Escape Plan Oomph Jackson United Ik geloof dat hiervan alleen FF me kan boeien |
|
quote: Hier is al een westerling. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 06-04-2004 9:55] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:NEE NEE NEE! Dillinger Escape Plan zien! Probeer het eens! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ....angela..? |
|
quote: Die band en Jackson United ken ik niet, zal er eens wat van downloaden (hoewel de naam Jackon United niet veel goeds voorspeld ) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-04-2004 13:21] |
|
gaat weer lekker hier.. ,ik ben er in ieder geval ook!!!,nog lui die ook naar wacken gaan?? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:TDEP is fucking insane! Moet je een keer gezien hebben. (nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ze ook nog niet gezien heb, maar heb wat live beelden op het internet gevonden ). Maar veel mensen vinden het gewoon herrie... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zat |
|
das mooi ,gezelligheid alom Expired,Erased and Forgotten |
|
definately |
|
present @ woa,hoa,kit,graspop,arrow en vielleicht waldcock http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |