|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lullig! |
|
quote:Ik ga sowieso, die vrienden gaan waarschijnlijk gewoon gezellig mee FREEZE |
|
Denk dat ik ook wel weer ga. Vond het andere jaren super gezellig en er staan altijd wel een paar bands die de moeite waard zijn. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: precies zo zzz |
|
Als ze godver de godver maar wel wat aan die enorme langdurende wachtrij doen!!!!!!! Want dat is echt Afzien!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Mijn maten kunne de boom in als ze niet mee willen doen, maar ik vertrek dit jaar voor dag en dauw, ik wil weer eensn vooraan staan, was 2 jaar geleden zo, lekker bijna leeg terrein op...zaaalig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Inderdaad, het bier was al bijna op voordat we het terrein op gingen. changed to 'ouwe' |
|
Ik weet nog niet of ik ga. Ik sta nou niet echt te wachten op Judas Priest en Alice Cooper. Aan de andere kant, tegen de tijd dat die optreden merk ik er niet meer zoveel van |
|
LIFE OF AGONY, DEATH ANGEL, DYING FETUS, EXODUS, SAXON, THERION CONFIRMED!!!!!!!!!! |
|
quote: |
|
Nu al een betere line-up dan vorig jaar! |
|
FUCKING SAXOOOOON!!!!!! WOOOHOOOOOO IK BEN DAAR NU ZEKER WEL!!! [edit] Oeh, en Exodus! [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 06-02-2004 16:46] FREEZE |
|
Ja ik ga ook wel Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Gaaf, Exodus en Saxon changed to 'ouwe' |
|
gvd, dan is deze line up beter dan die van waldrock, hmm, tering op waldrock COF , en Graspop Saxon hmm, duidelijke zaak, dna liever graspop [Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 06-02-2004 18:06] |
|
quote:En Death Angel en Testament! |
|
quote: krijgen we geen kusjes meer? |
|
zijn deze bands net zo zeker als bijv sadus op x-mass? oftewel, dat ze over een paar weken toch vervangen worden door een aantal rukbands, of staan ze echt vast? |
|
Ik ga ook zeker gaan naar graspop wel klotig da die datum verschoven is, maja zuipeeeeuuuhh |
|
Volgens het mindview forum komt Therion ook. |
|
Pffff wat een line-up weer. Judas Priest, ja dat wil ik graag zien. Saxon, Exodus, Death Angel en Testament; stuk voor stuk prima bands maar hoeveel keer hebben we die bands nu wel niet kunnen zien de afgelopen 2 jaar? En dit jaar spelen ze ook weer op alle festivals... maarja beter dan niets natuurlijk. Ik wacht nog op de eerste band die NIET op graspop 01/02/03 stond. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Voor de pers bevestigd! Staan dus ECHT vast! |
|
therion Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik ga voor de sfeer, de bands boeien me niet zo veel. Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |