![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt vroeg opstaan... best raar eigelijk, normaal gesproken is een camping de dag VOOR het festival tovh al open... ![]() |
|
quote:Nee hoor, dat verschilt echt per festival. En hoezo, vroeg opstaan? 's Avonds spullen inpakken (desnoods al in de auto), acht uur de wekker laten gaan, negen uur aanrijden en om tien uur sta je in Dessel ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Niet bij graspop. Volgens mij ging de camping vorig jaar ook pas open op de eerste dag dat er bands waren. ![]() |
|
quote: welke auto ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dat gevoel ken ik ![]() Je bent niet de eerste die dat doet vanuit Tilburg hoor ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik ga dan waarschijnlijk donderdga naar Turnhout, overnachten bij een maat van me en dan wordt ik naar het terrein gebracht ![]() Vorig jaar was HEL ![]() ![]() |
|
Ja, ik wil nu ook bijtijds weg. Ik heb geen zin om weer 4 uur in de rij te gaan staan. Helaas heb ik geen auto en ben dus afhankelijk van anderen. Minpunt is ook dat je je kaartje moet omruilen voor een voucher en dat je én eetbonnen én drinkbonnen hebt. Eén soort bonnen is toch veel handiger, denk ik dan ![]() |
|
't zal dan wel aan de prijs liggen dat er 2 soorten bonnen zijn. I am the 1%. ![]() |
|
Skitzoid Kitten en ik hebben als het goed is de beschikking over dit scheurmonster: ![]() Nu alleen nog een nieuwe tent kopen ![]() ![]() |
|
Heb me vorige week een iglo'tje gekocht voor 16 euro (in de Lidl). Lijk me wel een redelijk goeie. Maar zal aan het einde van de zomer (of eerder) toch wel weer gaar zijn. ![]() |
|
tent heb je niet meer nodig, slaap gewoon in de laadbak op matrassen toch, is warmer ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
ja het is wel koud in de zomer ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
achja ik zie wel.. heb er iig zin in ![]() zzz ![]() |
|
vorig jaar een uurtje aangeschoven vooraleer we de camping opkonden... dit jaar vertrekken we normaal rond 7u al richting Dessel... dan staan we om 8u voor de ingang ![]() ![]() |
|
Ik ga v/d week een tent op halen van 5x3x3 mtr. Alleen hij weegt 26 kg. dat is wat minder... ![]() |
|
Wij gaan met 7, eer dat die allemaal zijn opgestaan, hun rommel bijelkaar hebben, en weet ik veel wat, is het waarsch al een stuk in de namiddag ![]() ![]() |
|
goed bezig ouwe ![]() ik help wel sjouwen zzz ![]() |
|
lol ouwe, 26 fucking kilo http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Theoretisch oerdegelijke maar in de praktijk vaak zo lek als een vergiet zijnde legertent? ![]() |
|
Haha, ja 26 kg. maar wat gratis is mag je niet in de tent kijken. Uh.. De 'vekoper' heeft me verteld dat hij gewoon goed is. Moet er alleen 2,5 uur voor reizen ![]() ![]() |
|
wat is er zo zwaar aan 26 kg? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Als het gratis is zeker doen natuurlijk, alleen zou ik er wel een karretje bij kopen ![]() ![]() |
|
quote:Ah, mooi, een drager gevonden... ![]() |
|
quote: Stel je maar voor dat je een uur in de rij staat te zeulen met 26kg tent plus nog 15kg baggage. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |