|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je domme opmerkingen maakt krijg je ook domme reacties, oma. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 05-03-2004 16:08] |
|
quote: Eh, nee, toch maar een deel hoor. Hoeveel mensen ken ik niet die vroeger bijvoorbeeld keihard naar Korn luisterden als skater en nu niks meer met een gitaar kunne verdragen. Maar het is een afval-proces. De echt geïnteresseerden blijven over. Maar het meest irritant toc h wel, zijn die dat er meteen alles over denken te weten, da's een erge trend. Maar op GMM komt dat soort volk toch niet zagen, of je hoort het niet, of je lacht ermee. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik ben ook als korn-fan de eerste keer naar graspop gegaan om sepultura en nog iets te zien. Heb daar Manowar, immortal en cradle leren kennen. En ff later was ik een echte |
|
Give me the metal underground scene,waar iedereen idd komt voor de muziek en niet om naderhand te kunnen zeggen dat ze daar of daar geweest zijn,om voor de vrienden "stoer" over te komen...Want DAT is het soort gastjes dat in mijn omgeving woont.Maar,zolang niemand van jullie het zelf gezien hebben,zullen jullie nooit begrijpen waar ik me dus in stoor... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: JIj behoort tot de goeien. Haha, dan ga je zelfs al veel langer naar GMM dan ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jij snotneus Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dat was helemaal geen redenering. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Zie daar wat ik bedoel! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Was het vorig jaar ook al, what's your point? |
|
quote: Da's allemaal je eigen schuld, dat zal je leren met andere mensen te communiceren. Ik kan makkelijk 3 dagen naar een festival gaan zonder contact te krijgen met zo een kudde idioten. (behalve als ze staan te duwen ) |
|
quote: Wie ben jij om te zeggen of ik kinderachtig ben als je me geeneens kent. En dit is het Graspop topic,geen flame cage... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Voilàaaa, I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
*hangt de wannabee MOD uit* op topic sletten Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Vorig jaar zes bands gaan zien en me voor de rest in mn tent gezet. Trouwens;GMM haalt constant dezelfde bands naar hun festival,boeiend is anders Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
tja op elk festival zal je knakkers tegen komen waarmee je waarschijnlijk niet mee door een deur kan. Gelukkig HOEF je niet met die mensen op te trekken he |
|
quote:Het gaat over Graspop, putjesschepper quote:Ja klopt, Alice Cooper...Anthrax...etc. Maargoed, gezellig is het wel (en dit jaar toch wel een redelijk goede line-up imho ) |
|
quote: Nee, maar je kan ze wel eens fijn uitlachen en zeggen dat ze eruit zien alsof er een paard op hun haar is klaargekomen. |
|
quote: zo stond ik op GMM 2002 naar After forever te kijken en zat er iemand achter me te duwen...Met een stijve Kom je dan voor de muziek of voor op Floor te geilen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: juist, bij dit soort festivals is het gewoon gezellig bier drinken en af en toe gaan kijken naar een band.... sfeer! |
|
quote: Dat is zielig!! Wie zegt trouwens dat het van floor was ? |
|
quote:I totally agree! en natuurlijk lekker skaften |
|
quote: Skaften ? Wa's da ? |
|
quote: Eh, ah ja, weet ik ook weer. Na ja, da's weer wat anders, duwen heb je ook als iedereen die er staat echt en echt voor die band komt (remembe Stratovarius Wacken?) En tja, schop die snelschieters gewoon in hun kloten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Eten, maar dan op z'n boers... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |