|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die touren in de VS Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gerucht blijkt poep te zijn, daarnaast zijn de line-ups nog erg verschillend. Graspop en Waldrock komen meestal wel erg met elkaar overeen. |
|
Kwaliteit en kwantiteit(quantiteit?), beter toch? |
|
die belgen kunen ook niks zelf bedenken om te boeken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Aaah, laat een mens toch eens niet zo wanhopig dromen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: enne destruction dan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als het moet Ben niet zo'n Destruction fan, maar als ze alledrie komen moeten ze ook achter elkaar spelen |
|
Dat is de enige band van de wacken line-up die van mij ook naar graspop toe mag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmm toch een aantal niet ECHT boeiende bands, ik zie wel of ik ga ik vond 2 dagen altijd wel lekker voor graspop.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Ik weet het niet hoor, maar meestal bepaal je je keuze om te gaan naargelang de bands die WEL boeiend zijn. Drie dagen feesten, jeuj! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Er staat toch een heerlijke pot thrash en vatsige/ouwelullen/bierzuip metal? Wat wil je nogmeer. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 04-03-2004 12:15] |
|
.. euh..... vrouwvolk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Als ik het zo bekijk, zie ik dat er wel een goede variatie inzit, ook al heb ik er al veel van gezien...boeieuh, als het maar goed is I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:dat is een goed punt! allemaal deftige bands, maar al allemaal x keer gezien... dwz ik meot me geen zorgen maken dat ik (ed) iets (/ed) mis, dwz dwz ... [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 04-03-2004 12:23] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: quote: jep, op een gegeven moment moet ik toch weer mijn tent in en dat kan 's nachts veraderlijk koud worden. Verdomme!, dat begint te dringen,....niet dus. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wie boeit de bands nou?! Ik kom daar maar voor 1 ding! changed to 'ouwe' |
|
quote: "Ey, how!, ik had die lekkere tentwarmster eerst gezien." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:dringend? zoek ter plekke een warme matras Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bands moeten altijd de doorslag geven wat een festival betreft vind ik toch hoor. Hoewel ik Graspop toch wel standaart aandoe eigenlijk. Ik vind de line-up dit jaar erg goed. btw, leuke Forbidden Avatar |
|
Hehe, was just kiddin' man changed to 'ouwe' |
|
Dimmu op graspop... bron: blabbermouth (en Slutknut trouwens ook.. graz.nl) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: BIER! maar goeie bands zijn altijd welkom! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Jij snapt het |
|
De zwarte fles zal wel weer meegenomen worden, alleen zondagavond moet ik wel even nuchter blijven natuurlijk.. Hopelijk zijn er wat meer Foster's tenten over het veld verspreid dit jaar. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |